Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió
Ki akar rádióban reklámozni? •TV kiegészítés •Közepes, vagy kisebb budget (2-10 m ft) •Célzott közönség elérése •On-air promóció, mint műsorelem •Mert a rádióreklám nem zavar
Mire JÓ a rádióreklám? •Mitől jó a rádióreklám? –Vizuális? Vizuális! –Rugalmasabb, gyorsabb –Napszakfüggő –Személyes •Alternatív megoldások –Edukációs spot – „talking head” –Reklám ÉLŐBEN a műsorvezetővel –Integrált megoldások – on-air+off- air+web
Válságkor NŐ a rádióreklám szerepe! •Kevesebb költés – akkor rádió! •Kevesebb image – több „call to action” •Személyre szabott promóciók •Értékesebb a gyorsabb reakcióidő –Versenytársak akcióira a leggyorsabb válasz –Leggyorsabb „gyártási” procedúra –Gyorsabb megjelenés - telítettség függvényében
Köszönöm a figyelmet! Bolla Zsolt / Sláger Rádió