A követelések hosszú és mozgalmas élete – informatikai szemszögből

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
Advertisements

E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
PÉNZÜGYI INTÉZMÉNYEK.
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Hogyan bírjuk rá vevőinket, hogy pontosan fizessenek?
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Kárpát Factor Követeléskezelő Kft.
KÖSZÖNTJÜK A SZAKKÉPZÉSI TALÁLKOZÓN!
A vevői igényekre formált informatikai innováció
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Az adminisztratív adatbázisok állományainak hozzáférhetősége.
Megnevezés Összeg M FtVárható beérkezés Ziltrend Co. SRL nov Lejárt követelések csökkentése - biztosítós ügyletekből.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 9.
EPI Iparági Elemzés Intrum Justitia
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Siemens Financial Services – Kisértékű eszköz finanszírozás
T RD -Trading Hungary Kft. Metrológia.
Tobit Pénzügyi Gazdasági Tanácsadó Bt. Budapest A határon átnyúló, közös ipari park lehetséges működési modellje, kialakítása, gazdasági lehetőségei Tóth.
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
First Line e-Számlacentrum Integráció Vállalatirányítási rendszerekkel
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az ERP jövője – a jövő ERP-je Biber Attila Microsoft Magyarország Kft.
Az átláthatóság, mint elengedhetetlen feltétel Mádi-Szabó Zoltán A kis- és középvállalkozási részleg vezetője április 18.
Vevőkövetelések finanszírozása Gyors, megbízható, kreatív pénzügyi megoldások a Magyar Factortól Csinos Tibor, Magyar Factor zRt III. Pénzügyi Vezetők.
Mennyire gátolja a vevőkockázat magyarországi mértéke a gazdasági növekedést? 300 Mrd Ft a tét évente Előadó: Felfalusi Péter ügyvezető.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
A lakossági követelések jogi úton történő kezelése Felfalusi Péter II. Lakossági és Vállalati Követeléskezelési konferencia.
A jogerős ítélet kikényszeríthetősége
Pályáztatási szakasz (0.szakasz)  Projekt adatlap  E MT Projektfejlesztési szakasz – Feltételes közbeszerzési eljárás?! Projektmenedzsment Hivatalos.
Powerpoint TemplatesPage 1Powerpoint Templates A humánszféra hatása a fenntarthatóságra Belasics Edit.
Európai Visszatérési Alap évi / évi allokáció szeptember 26.
OPTEN Informatikai Kft. cég és jogi információs szolgáltatások Csőd-, és felszámolási eljárás adatokkal naponta többször frissülő cégadatbázis CÉGTÁR
Avagy a vagyon visszaszerzésének lehetséges módjai…
FOE Regionális Tanácskozás
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
MegaService Europe Kft
Miért is kell minősíteni a szoftverfejlesztő cégeket? Kinek jó ez? Az IVSZ Szoftverfejlesztési Tanúsítvány elindításának hátteréről Balatonfüred.
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
KÖFE megbeszélés web.axelero.hu/mc2/publication/041110kofe.ppt EXPORT IMPORT Műszer kommunikáció Adatszolgáltatás LIMS kommunikációs feladatai.
DR. HATHÁZI VERA ÜGYVÉDI IRODA
Mekkora problémát okoz Önöknek kivárni a halasztott fizetésű vevők teljesítését? Mennyivel javulna a likviditásuk, hogyha halasztott fizetés helyett a.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
0 0 Faktoring egyszerűen Csinos Tibor értékesítési igazgató GF Faktor Zrt Pénz de honnan? – „Pénz, piac, tudás” Piac&Profit november 13, Veszprém.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Szombathely, Május 14. A kapcsolatok hálójában.
A lejárt faktor nem jár le! Követelések engedményezése, a faktoring tevékenysége lényegi elemei szeptember 9. Előadó: Dr. Pongrác László Sigma Faktoring.
Bódizs Kornél, InHold Zrt. Követeléskezelés és adatkezelés.
Felkészülés az elektronikus fizetési meghagyás (e-FMH) eljárásra informatikai szempontból május 19. Felkészülés az elektronikus fizetési meghagyás.
HULLADÉKKEZELÉSI ADMINISZTRÁCIÓ A GYAKORLATBAN január 21.
9. tétel.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Móricz Pál – ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
DARUS a gyermekekért.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Kérjük, adja meg felhasználónevét és jelszavát!
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Előadás másolata:

A követelések hosszú és mozgalmas élete – informatikai szemszögből Késmárki Szoftverfejlesztő Kft Budapest, József utca 13. Tel.: +36 (1) 439-4890 Mobil: +36 (30) 9581-902 Web: www.kesmarki.com A követelések hosszú és mozgalmas élete – informatikai szemszögből 2013. február 28. 1 1

A jó vagy a sötét oldalon állunk? 2

Gróf Széchenyi István: Hitel (1830) Mit gondolt erről a „legnagyobb magyar”? Gróf Széchenyi István: Hitel (1830) „mennél bizonyosb a valahai visszafizetés napja, annál nagyobb a meggondolás, tartalék s óvakodás az adósságcsinálásban, s így lassankint annál több a rend, erkölcsiség sat. Mennél több pedig a kibújósdi hátulsó kapu, annál nagyobb a gondatlanság, szelesség a pénzek felvételében, s így lassankint annál több a rendetlenség, erkölcstelenség, sat.” 3 3

A követeléskezelés világa A követeléskezelés résztvevői Behajtó cég Workout cég A követeléskezelés világa Hitelező Adós Közjegyző Bíróság Felszámoló Végrehajtó 4 4

Pár lehetséges életút Puha behajtás Jogi szakasz Kiadás kezelőnek Eladás

Az ügyek kikerülnek a vállalati rendszerből Kötelezettek alap adatai Tartozásszámlák Export A követelés kikerül a vállalati rendszer biztonságából, a jól ellenőrzött folyamatok közül Miért kerül ki? A vállalati rendszer nem tudja kezelni a sok új szereplőt A vállalati rendszer nem képes befogadni a bonyolult behajtási folyamatokat Ügyfél kapcsolatfelvételek Értékelés Import Vállalati rendszer interfészek Excel Csatorna

Az új szereplők Kik az új szereplők? Kezesek, adóstársak Örökösök Más hitelezők Közjegyzők Bíróságok Felszámolók Végrehajtók Különféle egyéb hivatalok Mit kell tennünk velük kapcsolatban? Leveleket írni, fogadni Különleges technikai (XML) dokumentumokat generálni nekik Válaszaikat, üzeneteiket feldolgozni Költség igényeiket kielégíteni, azt számon tartani Jogvesztő határidőkre ügyelni Kérdéseikre mindig pontosan és szabatosan válaszolni

További egyszeri adatcserék Kötelezettek alap adatai Tartozásszámlák Export Kik a szereplők? Hitelező – Behajtó cég Hitelező – Workout cég Workout cég – Behajtó cég Workout cég – Workout cég Nem ritka a 4-5 alkalommal gazdát cserélő ügy sem! Ügyfél kapcsolatfelvételek Értékelés Import E-mailek Exceles egyeztetések Csatorna

A mindennapok adatcseréi Térülési adatok (behajtóhoz) Előterjesztések (részletfizetés engedélyezés) Kérdések (reklamáció kezelés) Import Térülési adatok (hitelezőhöz) Döntések az előterjesztésekről Válaszok a kérdésekre Export E-mail Telefon Exceles egyeztetések Csatorna

Lehetne a behajtási folyamat Elégedettek vagyunk ezzel? Lehetne a behajtási folyamat Gyorsabb? Pontosabb? Eredményesebb?

Indecs megbízói rendszer Behajtási megbízások Követelés értékesítés Kintlévőségek Dokumentumok Pénzforgalom Térülések hitelezőhöz Vállalati rendszer (ERP) IndecsWeb Megbízói portál Behajtási információk Behajtási információk Indecs vagy más rendszer (követeléskezelő cég) Dokumentumok Közös adatbázis Térülések behajtóhoz Előterjesztések, kérdések Indecs Saját behajtási osztály Válaszok 11 11

Saját kezelés, kiadás, eladás Saját kezelés – VIP adósok Kizárás az automata folyamatok hatálya alól Nem örökre, csak meghatározott ideig Kiadás Kiadás kezelőnek Egy vagy több kezelési keretszerződés Manuális vagy automatikus kiadás Szabályrendszerek bevezetése Eladás Eladásra gyűjtés Engedményezéskori dokumentáció átadás Térülések „utánküldése”

Minden egy helyen Követelési ügyek a megbízói portálon IndecsWeb Dokumentáció Induló dokumentáció Kezelési dokumentáció: bejövő és kimenő Kezelő cég (Indecs vagy más) Vállalati rendszer (ERP) Kezelési adatok Események, történések Behajtási kommunikáció Pénzügyek Bevételek Ráfordítások Sikerdíjak Kezelő cég (Indecs vagy más)

A gyorsaság értéke Mennyit ér a gyorsaság? A folyamat elején megnyert 15 nap akár 5-10%-os eredmény javulást is okozhat Minden további késlekedés, adminisztrációs holtidő bizonyíthatóan veszteséget okoz Mérhető Számszerűsíthető

A dokumentáltság értéke Mennyit ér a jó dokumentáltság? Adminisztrációs költségeket csökkent (!) A behajtási esélyt növeli minden plusz információ Eladás esetén az ügyért többet adnak a piacon

Késmárki Szoftverfejlesztő Kft. Köszönjük figyelmüket Késmárki Szoftverfejlesztő Kft. Késmárki Mátyás ügyvezető Irodánk címe: 1146 Budapest, Cházár András utca 18. Telefonszámunk: +36 (1) 794-9199 E-mail címünk: info@kesmarki.com Web: www.kesmarki.com 16