TÁMOP 4.1.4. projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat A és a szolgáltatásai Budapest, február.
A SZIP – a mai modern informatikai technológiákat alkalmazva – lehetővé teszi, hogy a drogprevenció, -ellátás, -kutatás területén tevékenykedő szervezetek.
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
A fejlesztés hatása a szervezetre
A minőségügy a könyvtárügyért
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
IKTA FORUM Budapest november 28. Fehér Éva Projektvezető I. rész 1 IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
A Palló információs rendszer bemutatása
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
SZTIR Projekt Szaktanácsadási Tartalomszolgáltató Információs Rendszer Névjegyzék december 20. Nagy Attila, GAK TSzK.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A META és a Calderoni- program filozófiája, jelentősége az NFT 1. disszeminációjában HEFOP K /1.0 A META és a Calderoni- program filozófiája,
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER ACalderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
1 A Calderoni Program és a FEMIP kapcsolódási pontjai - felsőoktatási és minőségfejlesztői szemmel Zellei László főiskolai docens Eötvös József Főiskola.
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
1 Calderoni forráskezelő rendszer és adatbázis jellemzői, szerepe és lehetőségei a HEFOP és projekteredmények disszeminációjában Zellei László.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
1 Calderoni Project DIGITÁLIS TUDÁSTÁRAK ÉPÜLÉSE A Calderoni Project Zárókonferenciája Budapest, március 27. A CALDERONI PROGRAM EREDMÉNYEK.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN Budapest, január 18.
CALDERONI ELEKTRONIKUS FORRÁSKEZELŐ ÉS PUBLIKÁCIÓS RENDSZER CALDERONI REFERENSKÉPZÉS
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
"Számvetés a 24. hónap után": a központi DPR program eredményei Horváth Tamás Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási igazgató június 10. TÁMOP
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN A CALDERONI INFORMATIKAI RENDSZER BEMUTATÁSA március.
PET Portál és Blog Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület XXX. Szakmai fórum (2008. március 19.)
AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
PhD online közösségi oldal Dr
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Az SZMBK Intézményi Modell

Előadás másolata:

TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE Oktatási nap

TÁMOP projekt • Felsőoktatási Minőségportál (V. pillér: FEMIP disszemináció) – Hírportál funkciók – Felsőoktatási intézményekben alkalmazható minőségfejlesztési modellek bemutatása – Digitális tananyagok, e-learning – Minőségbiztosítási térkép

TÁMOP projekt • Felsőoktatási Minőségportál (V. pillér: FEMIP disszemináció) – adatbázisok építése és karbantartása – hálózatépítés támogatása – web 2.0. megoldások: • hálózatok • fórumok • blogok • tudásbázisok

Felhasználói szintek és jogosultságok • Négy szint, eltérő jogosultságokkal – Vendég: egyszerű látogató, csak alapinformációk láthatóak – Regisztrált tag: minden információ látható számára – Szerkesztő: jogosult tartalmat szerkeszteni (szövegek, cikkek felvitele) – Adminisztrátor: az oldal szerkezetét is változtathatja, illetve az adatbázist is kezelheti

Tartalomtípusok • Szakmai tartalmak (Szakmai adatbázisok, intézményi minőségbiztosítási rendszerek, Calderoni portál, stb.) • Interaktív tartalmak (Online szaktanácsadás, Fórum, Hírlevél, stb.) • Tájékoztató jellegű tartalmak (TÁMOP projekt, FEMIP programiroda, Felsőoktatási Minőségi Díj, stb.)

Főoldal elemei Bejelent- kezési felület Esemény naptár Arculati elemek Főmenü Legfrissebb hírek

Rendezvénynaptár

Regisztrált felhasználói felület • Személyes adatok megjelenítésé- nek lehetősége • Személyre szabható tartalomkövetés • Közösségek/ Csoportok kialakításának lehetősége

Minőségfejlesztés • Fogalomtár (terminológia) • Kutatások eredményei • Nemzetközi tapasztalatok • Felsőoktatási minőségi modellek, szakirodalmi szemelvények • Minőségügyi rendszerek • Folyamatok eredményeinek mérése • Rendezvények

Felsőoktatási Minőségi Díj • Korábbi FMD pályázatok anyagai • Az új FMD modell

Minőségtérkép • Térképes vagy listás intézménykereső – Általános intézményleírás – Intézményi minőségfejlesztés

Calderoni portál • HEFOP projekt intézményi minőség- fejlesztési eredményei

Fórum • On-line szaktanácsadás • Felhasználói véleménycsere

Szakterületi portálok • Releváns ágazati és szakmai információk, szakirodalmi szemelvények • Hasznos linkek

Adatbázisok • Adatbázisok kezelése adminisztrátori/ szerkesztői szinten • Lekérdezés csak regisztrált tagoknak • Részletes keresési lehetőségek • 30 információtípus megadásának lehetősége

Adatbázisok 1.Jó Gyakorlatok Adattár 2.FMD 3.? 4.?

Jelenlegi feladataink • Portál működtetési rendszerének kialakítása – Fenntartási időszak • Szakmai tartalmak biztosítása • Nyilvános adatok feltöltése – minőségtérkép • Adatbázisok kialakítása és karbantartása

Jelenlegi feladataink • Portál működtetési rendszerének kialakítása – Fenntartási időszak • Szakmai tartalmak biztosítása • Nyilvános adatok feltöltése – minőségtérkép • Adatbázisok kialakítása és karbantartása

Jelenlegi feladataink • Szakmai tartalmak biztosítása TÁMOP projekt szakmai pillérei I. Közvetlen szolgáltatásfejlesztés II.Humán erőforrás fejlesztés III. Minőségfejlesztési rendszerek bevezetésének, továbbfejlesztésének támogatása IV. Minőségkultúra fenntartható fejlesztése V.FEMIP disszemináció VI.Hallgatók bevonása a minőségfejlesztési folyamatba

Jelenlegi feladataink • Szakmai tartalmak biztosítása TÁMOP projekt szakmai pillérei I. Közvetlen szolgáltatásfejlesztés II.Humán erőforrás fejlesztés III. Minőségfejlesztési rendszerek bevezetésének, továbbfejlesztésének támogatása IV. Minőségkultúra fenntartható fejlesztése V.FEMIP disszemináció VI.Hallgatók bevonása a minőségfejlesztési folyamatba

I. Közvetlen szolgáltatásfejlesztés I.1. Felsőoktatási minőségfejlesztési szaktanácsadás hátterének megteremtése I.2. Ágazatirányítás minőségfejlesztési eszköztárának megteremtése I.3. Intézményi minőség- és hatékonyságfejlesztés támogatása

III. Minőségfejlesztési rendszerek bevezetésének, továbbfejlesztésének támogatása • Felsőoktatási Minőségi Díj – Pályáztatási folyamat (2010; 2011) – FMD modell és kritériumrendszer fejlesztése

IV. Minőségkultúra fenntartható fejlesztése – FEMIP programiroda – Jó Gyakorlat Adattár

KÖSZÖNÖM FIGYELMÜKET!