Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Jóvá Tett Hely Közösségi Foglalkoztató
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Tehetségpont létrehozása
„Utca helyett iskola” A Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola bűnmegelőzési modellprogramjáról.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Országos Egészségfejlesztési Intézet Életciklus Osztály szeptember előtt és után.
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
„Erőszakmentes, egészségtudatos iskola”
VÁR A VAJDA – 2010/2011 ________________________________________________ Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca.
Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az Inklúziós Index hazai adaptációja
"Legyen az esély egyenlő ..."
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
HEFOP/2005/2.1.5 ˝HALMOZOTTAN HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK INTEGRÁLT NEVELÉSE˝ ˝KARÖLTVE˝ TANULÓBARÁT ISKOLAI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIALAKÍTÁSA ZALA MEGYÉBEN.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
tanév. Munkaközösségünk tagjai: 19 fő - névváltozás és átalakulás új tagok: Hriczóné Csizmadia Judit Tóth Eszter - Gyermekfelügyelők.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Barcsák Marianna - KPSZTI
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Iskolánk bemutatása - emelt szintű ének-zene oktatás (1963) - emelt szintű testnevelés oktatás (1971) - sportiskolai képzés (2008) - hátránykompenzáló, képesség-kibontakoztató nevelés (2003) - Pedagógusképzés - Sportiskolai módszertani központ (2006) - ÖKOISKOLA (2006) - Erőszakmentes és egészségtudatos iskola (2009) - „Mindenkinek becsengettek” program (2010) Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Az iskola szakmai hálózata Vajda Péter Ált. Iskola Sportegyesületek SIOSZ NUSI-UPI ELTE R. Wallenberg Középiskola SULINOVA Kht OMAI-HEFOP Irányító Hatóság Józsefvárosi Zeneiskola, néptánc ÖKOISKOLA Drog-prevenció OPKM SPORTISKOLASPORTISKOLA TUDOMÁNYOS MŰHELY PEDAGÓGUSKÉPZÉSPEDAGÓGUSKÉPZÉS INTEGRÁCIÓINTEGRÁCIÓ ÉLETMÓDÉLETMÓD MŰVÉSZETI KÉPZÉS „Együtt működünk” konzorcium Országos Táplálkozás- tudományi Intézet FKFK Semmelweis Egyetem OFI Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

A tanulók környezetének összehangolt működése Szülői ház SZÜLŐI HÁZ ISKOLA KORTÁRS- CSOPORT LAKÓ- KÖRNYEZET SPORT- EGYESÜLET CÉLCSOPORT Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Rekreációs és sport foglalkozások, táborok - egészséges életmódra nevelés - közösségfejlesztés - szociális kompetenciák fejlesztése - szabadidő hasznos és tartalmas eltöltése Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Versenysport - sikerélmény - feladattudat kialakítása - siker/kudarc megélése, közös feldolgozása Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Énekkar, néptánc, társastánc, kézművesség - kiegészítő készségek, képességek fejlesztése - közösségi tevékenykedtetés - kultúraközvetítés, egymás népszokásainak megismerése Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Klubnapközi, játszóház - Hagyományos csoportkeretek felbomlása - Szabad pedagógus- és foglalkozásválasztás - Hagyományos családi időtöltések megismerése - Szülők bevonása, részvétele Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Életmód-foglalkozások - kertgondozás - háztartástan - KRESZ-ismeretek kerékpárral - polgári védelmi ismeretek - egészségnevelés - drogprevenció Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Diáknapok, kirándulások, műsorok - esély a sikerre - kötetlen együttlét - szabadidős alternatívák Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola

KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Borka Gábor testnevelési munkaközösség-vezető Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca Integráció sporttal és zenével Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola