Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 groupement national interprofessionnel des semences et plants Vetőmagpiac forgalom az Európai Unióban Az EU vetőmag súlya a világ vetőmag termesztésében.
Advertisements


MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Kötelezettségek 10. feladat kidolgozása
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
A direkt marketing fogalma
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
SIGNAL Biztosító Partnereink a szakszervezetek
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
1 Fehérvár Rádió 94,5 Mhz Médiaajánlat 2011 Médiaajánlat 2011.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Szigorlati mintafeladat megoldása (folytatás)
Szállítmányozás Készítette: K E K L.
Banor Tréning Központ Bt. Levelezési cím: 1550 Budapest, Pf. 15. Tel/fax: Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
PRO WEAR.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató
Tízezren innen és túl A magyar tőzsde és a világ pénzügyi piacai 2003 őszén Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde Rt.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A tételek eljuttatása az iskolákba
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Egyedi karácsonyi csomagok December. 1. csomag HKSzCSPSzoV Bumeráng Összesen.
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
FAMILY MOBIL ÚJDONSÁGOK JELENLEGI KEDVEZMÉNYEK 800 forint lebeszélhető előfizetési díj Kedvező percdíjak Zárt csoportban ingyenes Percalapú számlázás.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
szakmérnök hallgatók számára
A hasznosítást koordináló szervezet által elérhető eredmények a lakossági szelektív gyűjtésben Viszkei György ügyvezető igazgató Budapest, február.
A évi demográfiai adatok értékelése
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
41. feladat Könyvviteltan szemináriumi és gyakorló feladatok Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék 2007/2008. tanév.
Kötelezettségek 7-8. feladat kidolgozása
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
NŐ az ESÉLY! Esélyegyenlőségi program Zala megyében A projekt az Európai Unió és a Magyar Köztársaság támogatásával valósul meg.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Bontsd fel a zárójeleket, vonj össze, majd helyettesíts be!
Közép-Dunántúl, Veszprém megye és Várpalota munkaerő-piaci helyzete
20).7-es szint Rákóczi 2. sz. barlang előtt
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
OTP Pénztárak S A J T Ó T Á J É K O Z T A T Ó január 6. OTP PÉNZTÁRAK.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
TÁRSADALOMSTATISZTIKA Sztochasztikus kapcsolatok II.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
Kvantitatív módszerek
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
VPOP Jövedéki Igazgatóság
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
SuperShop törzsvásárlói program
Előadás másolata:

Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek

Supershop & [origo] Adhouse Supershop SMS, DM, e-DM kampányok [origo] Adhouse legnagyobb online saleshouse [origo] Adhouse szakmai kompetencia központ 2017.04.03. 2

Supershop program Program Az első hazai, többvállalatos, törzsvásárlói hűségprogram, melyet elismert kereskedők és szolgáltatók hoztak létre, hogy ügyfeleiket minden vásárlásuk után hűségpontokkal jutalmazzák. A pontokat egy névre szóló hűségkártya segítségével lehet gyűjteni és beváltani. Beváltó, kibocsátó partnerek 550 elfogadóhely, ezek Kaisers, Burger King, Spar, ÖMV, Plus, OBI, Photohall, Neckermann, Vista, Hunguest Hotels, Kanyon Aktív stb. 2017.04.03. 3

Targetálási lehetőségek és DM csatornák Tagszám: 1 562 667 fő E-mail: 234 538 főre tudunk e-DM kampányt küldeni Targetálási lehetőségek Posta: 1 464 530 főre tudunk postai DM kampányt küldeni Iskolai végzettség Autóval rendelkezik Háztartás Mobil: 769 624 főre tudunk SMS kampányt küldeni Jövedelem Demográfia (nem, kor, lakóhely) Foglalkozás Utazási szokások Bank és hitelkártya használat Vezetékes telefon: 645 930 főre tudunk telemarketing kampányt indítani Szabadidő 2017.04.03. 4

Supershop adatbázis Az adatbázis Összesen 1.562.667 fő (DM üzenettel megkereshető) Háztartásnagyságot megadók száma: 1.147e fő Egy főre jutó jövedelmet megadók száma: 1.125e fő Végzettséget megadók száma: 1.095e fő Foglalkozást megadók száma: 1.117e fő Gépkocsival rendelkezők száma: 560e fő 2017.04.03. 5

Supershop adatok - életkor A 14 év feletti lakosság több mint 19%-a elérhető. (38% férfi, 62% nő) 2017.04.03. 6

Supershop adatok - geográfia Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megyében a teljes 14+ lakosság 24-29%-a tagja a programnak. Csupán Békés és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében nem éri el a program a 10%-os lefedettséget. Budapest Pest megye része. 2017.04.03. 7

Supershop adatok - foglalkozás Több mint 1M kártyafelhasználó megadta, hogy mivel foglalkozik. 2017.04.03. 8

Megjelenési lehetőségek és előnyeik SMS kampány Partner: Mfactory E-DM kampány Partner: Visionline Postai DM Partner: TeleData Előnyök: közvetlen, testreszabható, jól targetálható, opt-in, interaktív, azonnali regisztráció helyezhető el benne, nagy aktivizáló erő, közvetlenül mérhető, költséghatékony, bárhol, bármikor elér (mobil) 2017.04.03. 9

Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk. Alap adatárak Alap adatár a megrendelt adatmennyiségtől függően: 49.999 cím vagy kevesebb a megrendelt mennyiség: 26 Ft + áfa / adat 50.000 - 99.999 cím között: 24 Ft + áfa / adat (az összes adatra) 100.000 -199.999 cím között: 22 Ft + áfa / adat (az összes adatra) 200.000 -299.999 cím között: 20 Ft + áfa / adat (az összes adatra) 300.000 -399.999 cím között: 19 Ft + áfa / adat (az összes adatra) 400.000 cím és felette: 18 Ft + áfa / adat (az összes adatra) E-DM kedvezmény: 10% Mobil (SMS) DM kedvezmény: 5% 1 hónapon belüli kétszeri megkeresés kedvezménye: 2. kiküldésre 50% Az alap adatár 2 hagyományos paraméter szerinti szűrést foglal magába. További hagyományos p.: 1,3 szorzó/szűrés, de max. 2-szeres szorzó További különleges p.: 1,5 szorzó/szűrés, de max. 5-szörös szorzó 2017.04.03. 10 Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk.

Technikai költségek – postai DM A postai DM esetében az adatáron felül fizetendő: Mennyiség db Levél megszemélyesítése A* Ft/db B* Boríték címzése nyomtatással Boríték címzése etikettel Ft/db Levél borítékolása Ft/db További nyomtatott anyagok borítékolása Ft/db Ajánlott küldemény előállítása Ft/db 1-1.000 7,0 8,5 5,2 7,4 2,0 1.001-5.000 4,9 5.001-10.000** - 8,8 8,2 7,1 10.001-20.000 8,,6 4,5 6,9 20.001-40.000 6,8 1,9 40.001-60.000 8,3 4,2 60.001-80.000 7,5 80.001-100.000 7,2 4,0 6,7 100.001 felett Csomagolási árlista Postai árlista 2017.04.03. 11

Technikai költségek – SMS Az SMS DM esetében az adatáron felül fizetendő: 1. SMS kiküldést követ az SMS fogadás 2. SMS fogadást követ az SMS kiküldés   T-mobile Pannon, Vodafone Külföldre küldött 0-150 db SMS 11,00 HUF 18,00 HUF 50,00 HUF 150.001 - 300.000 db SMS/hó 10,00 HUF 17,00 HUF 46,00 HUF 300.001 db SMS/hó fölött 9,00 HUF 15,00 HUF 44,00 HUF SMS kiküldés technikai költségei   T-mobile Pannon, Vodafone Külföldre küldött 0-150 db SMS 14,00 HUF 17,00 HUF 45,00 HUF 150.001 - 300.000 db SMS/hó 13,00 HUF 16,00 HUF 43,00 HUF 300.001 db SMS/hó fölött 12,00 HUF 15,00 HUF 42,00 HUF A költségek tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk. 2017.04.03. 12

Feltételek Az [origo] Adhouse jogosult a Supershop adatbázisán e-mail, postai és SMS kampányt kiküldeni. Erre a tevékenységre kizárólagosságot kapott, ez a kizárólagosság nem vonatkozik a Supershop együttműködő partnereire (pl: Plus, Kaisers). Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi csomagajánlatot adunk. SMS DM esetében a technikai költségek tájékoztató jellegűek, a kiküldési volumen függvényében változhatnak. E-DM esetében nem merül fel technikai költség. Az SMS és e-DM kampány anyagait 3, a postai DM kampány anyagait 5 munkanappal kampányindulás előtt kérjük leadni. 2017.04.03. 13

Köszönjük a figyelmet!