„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Gondolatok •1995 – kb. 50 hazai honlap •1998 – pár 1000 hazai honlap •Ma – kb. 182 millió* aktív weboldal van a világon •Aki nincs fent a hálón, az nincs is! •Hogyan lehet mégis kitűnni? Ezért egyáltalán nem mindegy, milyen a honlapunk! * Forrás: WordPress.com
Milyen (lenne) a jó honlap? •A cég tevékenységét támogató •Jól strukturált •Felhasználóbarát •Gyors •Könnyen navigálható •Interaktív •Célorientált •Emberközpontú •On demand •…
…Milyen (lesz) a holnap? „Nem azok vagyunk, akik vagyunk, hanem azok, akik lehettünk volna.” – Martin Heidegger •a jövő sokféle lehet •saját jelenünkkel, jelenlétünkkel: hitünkkel, gondolatainkkal, tetteinkkel alakítói vagyunk a holnapjainknak •az információs forradalom következtében a tudás, a tehetség és a verseny soha nem volt lényegesebb mint napjainkban •Paradigmaváltás
A paradigma •Előre „beégetett” alkalmazások •Tudásalapú társadalom •Webfejlesztők és csapatok •Percről percre - ciklusidő •Látás-hallás (audio-vizuális) •Kereső szoftverek •Korlátozott mélységek •Vírusok, támadások… •Felhasználó profilok •Digitális írástudás •Számos eszköz •e-ügyintézés •Dinamikus megoldáskeresés •MI és neurális hálózatok •Genetikai grémium •Cselekmény - hírfolyam •+ tapintás, …ízlelés, szaglás..? •Találók •Kutatói mélységek •Növekvő fenyegetettség •Asszertivitásra készülés •Digitális szakadék (orom-, völgylakók) •Multifunkciós eszközök •„e-élet”
Milyen lesz a jövő honlapja? •Vállalati beágyazottság: ~100% •Tevékenység-támogató –Ügyfélkapcsolati felületek –Kommunikációs- –Értékesítés-támogató- •E-komm. amőbák •Auto. „rábeszélőgépek” •Digitális szócsövek •Dinamikus közösségi cselekményfolyamok •Speciálisan alkalmazások sokasága •?
Köszönöm a figyelmüket! „Legyen jó a honlapjuk és sikeres a holnapjuk!”