ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÖLTSÉGELSZÁMOLÓ RENDSZER. A TruExpense rendszer Csökkentse kiadásait a magyarországi piacon egyedülálló TruExpense költségelszámoló rendszer segítségével!
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Automatikus diabemutató!
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
A rendszer szakmai hátterét adja: Rekon Zrt.
Az új rendszer a CobraConto.NET.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
Microsoft Access Felhasználói felület.
Iroda a felhőben.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
Intranet portál bemutató
Online pénztárgépek üzembe helyezése Indul az éleslövészet!
Client Access Server. Autodiscovery service Availability service (EWS) Offline Address Book (OAB) service Activesync service Outlook Web Access Public.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Verfasser · weitere Angaben
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Beköszöntött az éles WebeC „korszak” Szűcs Attila Készpénzlogisztika Január 30.
2007 ISP TANFOLYAM ÉSZAKNET, LH COM. USER AUTHENTIKÁCIÓ •MAC – IP •MAC – DHCP •MAC – IP – RADIUS •PPPoE – RADIUS.
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
E-learning és a multimédia
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Elektronikus kérelem benyújtás
Nagy Belterület Menedzser Szoftver TDK vagy Szakdolgozat Téma Készítette: Kusper Gábor Minden jog fenntartva!
Az e-kereskedelem (e-business)
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
Sokoldalú, de egyszerűen kezelhető, magyarul beszélő eszközök Hatékony, de a háttérben maradó folyamatok Biztonságos tárolás, hatósági megfelelőség Sokoldalú,
Látványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatássalLátványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatással Egységesített.
Számítógépes hálózatok világa Készítette: Orbán Judit ORJPAAI.ELTE.
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Avnet Technology Solutions Szakértő IT disztribúció világszerte 1955 óta Bartha Péter.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
Ez függ, a számítógép méretétől és felhasználásától: 1.Nagygép – vállaltnál 2.PC - vállaltnál vagy otthon 3.Speciális számítógép egy berendezésben.
2014. július Tóth Nándor, Kecskeméti Főiskola - Informatika Hálózati Csoport Hiba észlelése Hiba észlelése Bejelentés Elfelejtődik Hibakeresés,
Web Application for Resource Planning
TÁMOP /A RÉV projekt Gondolatok a SZER teszteléséről…
APEX BMF, II. félév.
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
EUGA Pályázati Tanácsadó Valósítsd meg terveidet, Uniós támogatással! Kenessey László EUGA Projekt menedzser.
Az Internet alkalmazásai
Web-alapú humán lekérdező rendszer
A StoreWizard webáruház bemutatása
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Előadó: Hortobágyi Ágoston
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Ingatlan nyilvántartás és költségkontroll egy adatbázisban
Előadó: Hortobágyi Ágoston
Létesítménygazdálkodás és üzemeltetés Makay Gábor FMGuide A MapGuide létesítménygazdálkodási alrendszere.
Üzleti igények avagy Mit kellene megbeszélnem az informatikai vezetőmmel? Bőgel György CEU Business School.
Web alapú humán lekérdező rendszer
A felület mindenek felett – mobilon is BarCEMP 2011.
Változások az építőiparban – 2013 Tájékoztató az építésüggyel kapcsolatos jogszabályok január 1-e óta hatályos kivitelezőket érintő rendelkezéseiről.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Integrált könyvtár rendszer (IKR)
Online szabadságtervező, jóváhagyó, nyilvántartó rendszer
Web alapú humán lekérdező rendszer
Előadás másolata:

ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer

ProFM Helpdesk „Távolról sem elérhetetlen” CAFM megoldás IT beruházás nélkül Csak egy internetkapcsolatot és böngészőt igényel Ezek segítségével bármikor, bárhol elérhető Felhasználóbarát, könnyen kezelhető felület Ingyenes Nagyobb igényekhez havidíjas szolgáltatás: ProFM Helpdesk Prémium „Távolról sem elérhetetlen”

Online Hibabejelentés ProFM Helpdesk A munkafolyamat fő feladatait támogatja: Online Hibabejelentés Hibaelhárítás és javítási munka megtervezése Munka elvégzése Eredmények dokumentálása, munka lezárása „Távolról sem elérhetetlen”

ProFM Helpdesk felhasználók Szerepkörök támogatása Üzemeltető: A rendszer gazdája, figyeli a bejövő hibákat, kiosztja a feladatokat, majd lezárja a folyamat végén. Karbantartó szakember: A munkavégző. Megkapja a hibabejelentéseket, elvégzi őket és jelenti, ha kész. Hibabejelentő: A bejelentő. Kíváncsian követi, mi történik. „Távolról sem elérhetetlen”

ProFM Helpdesk ügyfélkezelés Könnyen kezelhető felhasználói felület Korlátlan számú hibabejelentő kezelése Korlátlan számú üzemeltető, karbantartó kezelésének lehetősége Minden ügyfél csak a saját adataihoz fér hozzá Egységes felületen kezelhetők az ügyfelek Nyomtatható munkalapok Előzmények folyamatos tárolása Automatikus e-mail értesítők Hasznos elemzések a munkafolyamatban „Távolról sem elérhetetlen”

ProFM Helpdesk folyamatábra Üzemeltető Új bejelentés Tervezett esemény Jelentett esemény Lezárt esemény Kimutatás, elemzés Érvénytelenített esemény Új bejelentés Karbantartó Visszaadott esemény Tervezett esemény Elkezdett esemény Jelentett esemény Munkalap „Távolról sem elérhetetlen”

ProFM Helpdesk Prémium havidíjas csomagunk nyújtotta szolgáltatások: Nagyobb teljesítményű, a növekvő adatmennyiséghez optimalizált szerver Az üzemeltető cég nevének és logójának feltüntetése a fejlécekben Rendszeres adatmentés Éves átállás (tavalyi adatok kiszűrése, archiválása) SSL titkosítás a böngésző és az adatbázis közti kommunikációban Állandó telefonos és e-mailes technikai tanácsadás továbbá egyedi igény szerint: Adattisztítás Adatvisszaállítás Közreműködés az adatfeldolgozásban, adatkarbantartásban, kezdeti adatfeltöltésben Kimutatások elkészítése Integrációs lehetőség egyéb vintoCON vagy külső rendszerekkel „Távolról sem elérhetetlen”

Partner, Key Account Manager Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, szeretné megrendelni, vagy további kérdései vannak, kérem lépjen kapcsolatba velünk! Köszönöm figyelmüket! Tuczai Péter Partner, Key Account Manager Mobil: +36 (20) 661 2402 E-Mail: peter.tuczai@vintocon.com „Távolról sem elérhetetlen”