A Than mint referencia intézmény

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

1 A gazdasági kultúra fejlesztésében mintaadó intézmény A kompetencia alapú nevelésben- oktatásban mintaadó intézmény Projektzáró rendezvény Referencia-intézmények.
Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Jó gyakorlatok és átadásuk, átvételük az iskolában
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Agria Media Eger, október
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
. Vass Vilmos igazgató Programfejlesztési Központ Oktatási programcsomag - kulcskompetenciák „A tudásalapú információs társadalomért” Fővárosi Pedagógiai.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A Thanban. ELŐTTE A MEGVALÓSÍTÁS… /2010  Pályázatírás  Várakozás  Idegeskedés  Naaaagyon sok munka……  2 témahét  2 projekt  1 moduláris program.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
A Hernád-Pusztavacs Általános Iskola, mint referenciaintézmény Ráczné Kocsis Krisztina szakmai vezető.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Előadás másolata:

A Than mint referencia intézmény TÁMOP 3.1.7. A Than mint referencia intézmény készítette: Gecse Nóra Tánczos Eszter

A képzések A képzések tartalma: A referencia-intézményi működéshez szükséges feltételrendszer kialakítása Referenciahelyi mentor pedagógusok felkészítése Hálózati együttműködések és kapcsolatok PR tevékenységek Felkészülés a felsőoktatási gyakorlóhely vállalására A felsőoktatási gyakorlatvezető mentor pedagógusok felkészítése + bónusz: Zoltán A kiválasztottak: Both Kriszta Balogh Gabi Gecse Nóra Müller Tamás Bulcsú Sivák Móni Tánczos Eszter Tihanyi Ildi Tóth Csilla Ida Varga Bori + Csordás Kati Hublik Ildi Stefán György Összesen kb. 150 óra

Referenciaintézmény 1, Felsőoktatási gyakorlóhely: fél éves gyakorlat -mentori felügyelet alatt mentorképzés (mentorálási napló, portólió, stb.) 2, Jó gyakorlatok szolgáltatása 3, Digitális feladatbank Speciális (?) kompetenciák alkalmazása Képzési formák gazdagsága …

Az iskola Jó gyakorlatai: „Tavasz az egészségért” program – Balogh Gabi Integrált (szövegértés-szövegalkotás ) tanórák terepen – Keszthelyi Márta Digitális taneszközök használata az idegen nyelv oktatásában (Angol tanítás e- learning módszerekkel) - Bacsó Márton Digitális taneszközök használata a természettudományok oktatásában (Földrajztanítás e- learning módszerekkel) – Fáber Erzsébet Tanár-diák szerződés – egyénre szabott nevelési munka SNI-s és BTM-es nehézségekkel küzdő diákok részére – Müller Tamás Bulcsú Ökoiskola – Sivák Móni/Házlinger György Nyitott szemmel – Velünk élő történelem, Múzeumpedagógiai órák – Tóth Csilla Ida

A szakmai team céljai: Az intézményi jó gyakorlatok karbantartása, fejlesztése; minőségbiztosítása Az intézményen belüli szakmai együttműködés megteremtése Felkészülés a pedagógiai szakmai szolgáltató szerepre A szolgáltatói csoport létrehozása és működtetése

A szakmai team eredményei: A jó gyakorlatok átdolgozása, frissítése A jó gyakorlat átadásának és adaptálásának kritériumainak, eljárásrendjének kidolgozása (időkeretek meghatározása) Szolgáltatási csomagok létrehozása (alap/ bővített csomagok) A csomagokban lévő tanári és tanulói eszközök létrehozása: feladatlapok, feladatbankok, tanmenetek, óratervek, stb.) A mentortanári működés egységes eljárásrendjének kidolgozása

A szolgáltatói team céljai: A Jó gyakorlatok iránti igények felmérése A Jó gyakorlatok átadása Az átadási folyamat megszervezése Az átadási folyamat lebonyolítási forgatókönyvének kidolgozása

A szolgáltatói team eredményei Rendezvényszervezési és szolgáltatási eljárásrend kidolgozása Szolgáltatási költségvetés (csomagok beárazása) kialakítása Jó gyakorlatokkal kapcsolatos marketing munka elvégzése (népszerűsítés, piackutatás, támogatók azonosítása) Versenytársak azonosítása, kínálatuk feltérképezése A jó gyakorlatok átadásának szervezeti és tárgyi feltételeinek kialakítása A lebonyolítás folyamattervének kidolgozása A szolgáltatással kapcsolatos szerződéstervezetek kidolgozása Minőségbiztosítási kritériumok, feladatok meghatározása, dokumentumok előkészítése (kérdőívek)

„érzékenyítőtréning”