Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők 518 500 000 fő 4 500 000 fő Forrás: NRC, Internet World Stats.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Global Distribution System
Advertisements

Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Internet ismeretek II..
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Tapasztalatszerzés külföldön Munka Ösztöndíj Önkéntes munka Segédanyag a “9B” osztályfőnöki óráira készítette: Szabó István ELTE 2012.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Keresőmarketing stratégiák
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Honlapelemzés. miért?  tanulmányok  tapasztalatszerzés  előkészítő munkálatok: honlaptervezés  fejlődés.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Forrás: MTI Dúsgazdagok közösségi oldalai Dátum: április 21. "A közösségi média az egyetlen.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Számítógép-kezelői tanfolyam VFMK
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Mihályi Balázs: Térképek az információs társadalomban Térképek az információs társadalomban.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
Sóvidék-Hegyalja Turisztikai Egyesülete
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
Az internetes keresési módszerek
Webfejlesztés, Internet Explorer 10 Komjáthy Szabolcs
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A BUDAPESTI SZÁLLODAPIAC ONLINE TRENDEK 2011 Vendég & Hotel Business Club Gál Péter – BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Tanácsadó Kft június 27.
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
17 ISMERTESSE AZ INTERNETES KERESÉSI MÓDSZEREKET! KONKRÉT GYAKORLATI PÉLDA KERESÉSRE.(KERESÉS, TALÁLATI LISTA ÉRTELMEZÉSE, TALÁLT OLDAL MENTÉSE.) Készítette:
Információ és kommunikáció Gellér Zoltán 2015 Számítógépes ismeretek.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Internet és kommunikáció
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán

Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats

Havi egyszeri internetezők (15-69 éves) Forrás: NRC

Megoszlás 2011 Forrás: NRC

Online turizmus • Az Egyesült Királyságban 2012 nyarán az utazások 2/3 teljesen online kerület lefoglalásra • Egyre kevesebb portálban bíznak meg • A turisták 1/3-a keresett Facebookon kifejezetten turisztikai szolgáltatást Forrás: NRC

Milyen lehetősége van a szállásadónak? Saját weblap Területi portálok Tematikus portálok Szállásfoglalási portálok GDS rendszerek Közösségi média Mobil megjelenés Link gyűjtemények Cégjegyzékek Szállás.hu Utazzitthon.hu Booking.com Szállás.net Agoda.hu Galileo Amadeus Travelport Startlap.hu Linkkatalógus.hu

Saját weblap • Content is King – a tartalom a király • Fontos a releváns tartalom • Átlátható szerkezet • Könnyen megtalálható adatok

Megjelenés • Egyszerű • Letisztult • Átlátható • Saját URL

SEO • Kereső optimalizálás • URL • Tartalom menedzsment • Linképítés • Kulcsszavak • Belső linkek • Releváns külső linkek

Turisztikai portálok • • Közös marketing • Közös kampányok • Közös SEO • Közös büdzsé

Szállásfoglalási portálok • Jól optimalizált portálok • Nagy látogatószám • Bejáratott márkák • Komoly előírások • Magas jutalékok • Kontingens igényes

Közösségi média • Kétélű fegyver • Folyamatos gondozást igényel • Az utazási döntések 60%-a facebook bejegyzések alapján születik

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Szabolcs Zoltán