InfoRádió árlista - Érvényes: 2014. január 1-jétől- Budapest, 2013. november 18.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
„Gördülékeny kommunikáció” formabontó járműreklám
Az új rendszer a CobraConto.NET.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Modellezés a számvitelben
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Exkluzív hirdetési felület az Október 23. utca és Fehérvári út kereszteződésénél – Jelenjen meg négyzetméteren! Tájékoztató információ a Hirdető.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
1 Fehérvár Rádió 94,5 Mhz Médiaajánlat 2011 Médiaajánlat 2011.
ÓVJUK TESTÜNK-LELKÜNK EGÉSZSÉGÉT! T o u r i s t Manager T a n á c s a d ó BT. Miskolc 3532 Győri kapu 93 touristtt&chello.hu Telefon : 06-20/
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Egyedi karácsonyi csomagok December. 1. csomag HKSzCSPSzoV Bumeráng Összesen.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
1 $1 $ CC 32 $. 62,5 % Lojalitás bónusz 5%5% Értékesítői jutalék 1 $1 $ CC 32 $
ATL - mit hirdessünk és hol?
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
Bontsd fel a zárójeleket, vonj össze, majd helyettesíts be!
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
OTP Pénztárak S A J T Ó T Á J É K O Z T A T Ó január 6. OTP PÉNZTÁRAK.
Haszon rendezvények médiaajánlat Célcsoport éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Pénzvisszatérítés minden vásárlás után
Támogatói tájékoztató. A Magyar Ügyvédi Kamara november 15-én hetedik alkalommal rendezi meg a Magyar Ügyvédek Napját. Az egész napos rendezvény.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
Tőzsdei idősorok előrejelzése Excel-alapú hibridmodellel Varga Zoltán SZIE GSZDI PhD hallgató 2014 november
Média Ajánlat.
Juventus általános prezentáció.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
SIKLÓERNYŐS BALESET PILIS, január 04.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Előadás másolata:

InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.

Hagyományos reklámszpot * Áraink a 27%-os ÁFA-t nem tartalmazzák. Számlázás 5 mp-es időegységekben történik Rekl á mblokkon bel ü l elhelyezett minimum 10 mp időtartam ú rekl á mmegjelen é s. Minden ó r á ban k é t rekl á mblokkot helyez ü nk el, ó ra.28-kor é s ó ra.58-kor. A reklámszpotokat a megrendelés idejének sorrendjében helyezzük el. KategóriaIdősáv Ár/mp janár 1-jétől Kiemelt kategória , * I * II *

Exkluzív reklámspot Az exkluzív reklámblokk az InfoRádió műsorfolyamában kiemelt helyen, az "egészórás Hírek headline-t" követően "óra.08 és óra.38" perckor kerül sugárzásra. A kiemelt blokkban csak egyetlen reklámszpotot helyezünk el. A megjelenés exkluzív és egyedi, a hallgatókat abban a pillanatban éri el, amikor a legalkalmasabbak az információ befogadására. *Áraink a 27%-os ÁFA-t nem tartalmazzák. Számlázás 5 mp-es időegységekben történik KategóriaIdősáv Ár/mp janár 1-jétől Kiemelt kategória , * I * II *

Pr riport árazás Rekl á mblokkon bel ü l elhelyezett minimum 60, maximum 180 mp időtartam ú riport form ájú rekl á mmegjelen é s. A pr riport lehetős é get biztos í t, hogy a c é g a "saj á t hangj á n" sz ó laljon meg. A pr riportot minden esetben a reklámszignált követő első pozícióba helyezzük el a blokkon belül, így a cég hirdetését csak egy rövid szignál választja el a műsorfolyamtól, melynek alapját 2-3 perces interjúk, összefoglalók, riportok alkotják. A riport form á j á t tekintve megegyezik a műsorfolyamban elhangzó anyagokkal, tehát a riporter előtte "felkonferálja", hogy kivel milyen témában beszélget, majd a "lekonferálással„ ér véget a riport *Az árak nettó listaárak és tartalmazzák a Ft-os gyártási költséget. *Áraink a 27%-os ÁFA-t nem tartalmazzák. KategóriaIdősáv Ár (Ft/perc) janár 1-jétől Kiemelt kategória , * I * II *

Műsortámogatói csomag – napi rövid magazinok Hatékony kiegészítő elem a cégarculat erősítésében, hiszen a cég neve naponta több alkalommal hangzik el abban a rádióban, amely Budapesten, a leghatékonyabban éri el az üzleti döntéshozókat. A magasan pozícionált (döntéshozói) célcsoport garantálja a minőségi hallgatók elérését. A magazin beharangozójában és szignáljában is elhangzik a támogató neve, ezért a magazin támogatói megjelenési forma a rádió hallgatóinak széles körű elérését biztosítja. A tematikus magazinsáv előválogatja a hallgatókat, így a meddőszórás alacsony. Az üzenet bármikor változtatható, átalakítása (a jelmondat kicserélése) gyorsan megvalósítható, nem kerül külön díjba, és teljesen rugalmasan alkalmazkodik a cég kommunikációs igényeihez és céljaihoz. *Áraink a 27%-os ÁFA-t nem tartalmazzák. MűsorelemNapi 5 alkalommalNapi 10 alkalommal Időjárás jelentés támogatása Ft/nap Ft/nap Közlekedési hírek támogatása Ft/nap Ft/nap Napi rövid, gazdasági műsortámogatás (Ébred a piac, Tőzsdenyitás, Délelőtti Mérleg, Vállalati percek, Piaci percek, Délutáni Mérleg, Tőzsdezárás, Esti Mérleg) Ft/nap Reggeli lapszemle támogatása (napi 6 alkalommal) Ft/nap Gazdasági lapszemle támogatása (napi 3 alkalommal) Ft/nap

Napközbeni és esti tematikus magazintámogatás Tematikus magazinok (hétköznap az esti magazinsávban és hétvégén között ) Támogatható magazinok AdóInfo-eladva, Energia Info, Tempo, Kötelék, Katedra, Brüsszeli hét, Hordóminta, AgrárInfo, Vállalatok és Piacok, Paragrafus, Világszám, Zöldjelző, Tálaló, Több, mint 2 perc, Barangoló, Gólvonal, Világtükör A magazin előtt, után és a magazinban elhangzik a támogató cég neve. A magazin beharangozóiban, hétköznaponként napi 2 alkalommal elhangzik a támogató cég neve és jelmondata. Támogatás listaára: Ft + ÁFA/hó

Köszönjük a figyelmet! InfoRádió Kft Budapest, Polgár u Telefon: Fax: