Média Klub 2011. október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Országos Digitális Átállás
Advertisements

A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Az alternativ műholdas TV szolgáltatásban rejlő lehetőségek forgalmazók és szerelők számára Rácz Tamás – Értékesítési Igazgató.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás
Dr. Pados László Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatala
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
A média konvergenciája
A HDTV – High Definition Television A HDTV olyan televíziós rendszer, melynek felbontása nagyobb, mint a hagyományos SD TV (PAL, SECAM, NTSC) rendszereké.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Pár szó a digitalizálásról
Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
digitális térben az mtv
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
Készítette: Fülöp Roland
Dr. Bartolits István NHIT IT3 projekt Az IP alapú televíziózás részletes elemzés NHIT IPTV részletes elemzés.
Információtartalom vázlata
© 2006 Avaya Inc. All rights reserved. Kommunikáció bárhol, bármikor! Rohály Gábor ügyvezető igazgató.
A kábeltelevízió jövője,
Kábel TV jelene és jövője
A DIGITÁLIS FÖLDFELSZÍNI TELEVÍZIÓS KÍNÁLAT FEJLŐDÉSE
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Digitális Átállás.
T.Gy. Intrernetes médiakommunikáció Internetes médiakommunikáció IPTV Takács György 9. előadás
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban Schneider Henrik Stratégia és Üzletfejlesztés.
Az OTT audiovizuális terjesztés gyakorlata Schneider Henrik Április 22.
Számitógép I/O portok Perifériák.
Szállodai gazdálkodás és vezetés II.
A VoIP és a Microsoft Dynamics CRM Kondás János MCSA, MCSE, MCT System Builders Kft.
Bevezetés a VoIP technológiába
Mi akadályozza és mi segíti Magyarországon az internet alapú audiovizuális szolgáltatások terjedését? Rozgonyi Krisztina NHH Tanácstag Hírközlés 2006 CEBC.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
[fre ] Az új [fre ] Több mint levelezés, a saját kommunikáció internetes közműve:  kommunikáció a képernyőn: levelezés, üzenetküldés.
Miért nem működik még az okostévé modell?
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
I Connected TV – a jövő? Veszelovszki Zsolt PORT.hu 1.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Az IPTV – megoldások kis és nagy rendszerekhez
oldal 12. Televízió és Hangtechnikai Konferencia és Kiállítás Digitalizáció a KTV-ben Előadó: Putz József.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Alkalmazásfejlesztés T-Home Interaktív TV-re. Tartalomfogyasztás a tévéképernyőn A tévé mint képernyő „A háztartások többségében – saját bevallás alapján.
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
Az Interaktív multimédia Az információs társadalom három fő területének metszete Távközlés, (híradástechnika) Informatika, (számítástechnika) Tartalom-ipar.
ETTH, mint a triple play egyik platformja Televízió- és Hangtechnikai Konferencia és Kiállítás ON DEMAND BUSINESS Körmöczi Béla Opticon.
ADSL alkalmazása xDSL frekvenciaosztásos elven működik, azaz különböző frekvencián továbbítja az előfizető és a szolgáltató felé haladó adatokat.
Multi-play szolgáltatások
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
A DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS TAPASZTALATAI, TOVÁBBI TERVEK Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária november 21.
DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária március 19.
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
Hallatlan Alapítvány Összefoglaló az Alapítvány tevékenységéről és kiadványairól Országos Idegennyelvű Könyvtár Budapest, november 26. Könyvtár,
LabVIEW 2009 SP1 telepítése, funkcióinak megismerése Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
„Szezon előtt” – Turisztikai programok, fejlesztések összehangolása Információs Technológiák a Turizmusban Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara HKIK.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Magyarországi távközlési helyzetkép ITL Klub március 10. Szabó Tibor, Nemzeti Hírközlési Hatóság penetráció a távközlésben.
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Séta az adatsebességek birodalmában
Online közösségek pedagógusoknak
ÚJ INTEGRÁLT TECHNOLÓGIÁK A BEHATOLÁS ELLENI VÉDELEMBEN
Híradástechnika I. 7. Wührl Tibor.
Internet és kommunikáció
Author / Presentation title
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
17. ÚJ TUDOMÁNYOS TECHNOLÓGIAI FORRADALOM.
Előadás másolata:

Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője

Bemutatkozás Watt22 Távközléstechnikai Szolgáltató Kft. • Nowision Triple Play megoldás • RMS Távfelügyeleti, épületautomatikai megoldás • IntelliGuest Intelligens szállodai megoldás

A tévézés jelene • Országos és helyi szolgáltatók (3.177 millió háztartás) o Kábel TV szolgáltatás 43,2 % o SAT TV szolgáltatás 33,8 % o IPTV szolgáltatás 23 % • Földfelszíni sugárzású és ingyenes, műholdas csatornák (kb. 500 ezer háztartás)

Hagyományos TV • Kábel TV szolgáltatás o Külön kábel o Műsorcsomagok o Analóg, digitális HD • SAT TV szolgáltatás o Parabola antenna, dekóder o Műsorcsomagok o Digitális HD

IPTV jelenleg • Struktúrál kábelezés vagy WiFi (egy hálózaton a telefonnal és az Internettel), Set Top Box • Műsorcsomagok • Digitális HD • Kiegészítő szolgáltatások o Műsorújság o VoD o Megállítható élő adás, felvétel o Alkalmazások (horoszkóp, árfolyamok, netPincér, Origo, Facebook) o Interaktív TV tartalmak (hírek, időjárás, arhiv TV tartalmak) o Gyerekzár o Kényelmi funkciók (nyelvválasztás, kép a képben) Az IPTV előfizetők száma meghaladta a 700 ezret

IPTV fejlődése Szállodai IPTV rendszerek • Integrálva a távközlési szolgáltatásokkal (telefon, Internet) • Integrálva a beléptető és az épületfelügyeleti rendszerrel (hűtés-, fűtés-, világításvezérlés) • Integrálva a Front office rendszerrel (számlainformáció megjelenítése) • Reklám és programajánlás

IPTV a jövőben • Egyénileg összeállítható és változtatható műsorcsomag • Interaktív kommunikáció • GSM integráció • TV az Interneten • OnDemand (film, zene, játék) • Kábel TV „IP-sítése” Folyamatos átmenet 5-10 év alatt

Köszönjük a figyelmet!