Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió, videó, flash, SMS, MMS, WAP, VoIP) lefedik a trendi és hazánkban hatékony márkázási reklámozást. A hallgatók megtanulják hogyan érdemes használni ezeket az eszözöket, hogyan történik a kivitelezésük, mik az eddigi tapasztalatok hatékonysági szempontból és gyakorlatokon keresztül megterveznek egy demo vállalat online kampányát. Web 2.0 megoldások társadalomszervező szerepe 47. Közgazdász-vándorgyűlés, Magyar Közgazdasági Társaság Előadó: Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner
Bemutatkozás Senpai Consulting ügyvezetője; Online kommunikációs tanácsadó és tréner; a Modern Üzleti Tudományok Főiskola tanára; több könyv és tudományos szakcikk szerzője; rangos szakmai rendezvények rendszeres előadója. Válogatott referenciák: Visszatérő ügyfeleim: Vodafone, Microsoft Magyarország, T-Com, T-Online, Magyar Telekom, NOKIA Hungary, HVB Bank Hungary, Raiffeisen Bank, OTP Bank, HP, Sanofi-Aventis, GlaxoSmithKline, Bayer, Richter Gedeon, Teva Magyarország, AstraZeneca, DHL, UPC, Air France, Danubius Hotels Group, Spirit Hotel, Carbona Hotel, Kolping Hotel, Vatera, Tele-Data, Office Depot, Syngenta, Sanoma Budapest, Inform Média, Lapcom
New Media (web 2.0) A média definíciója megváltozott szélessávú internet elérés miatt olcsó/ingyenes, easy-to-use online publikálási lehetőség miatt új disztribúciós csatornák miatt mobiltelefonok és az új technológiák miatt új reklámozási lehetőségek miatt
Mik a web 1.0 problémái...? Nem minden esetben interaktív Banner vakság Mennyiség vagy minőség? E-mail marketing = SPAM? Reklám a keresőkben – lassú növekedés
... és hogyan használhatjuk a web 2.0-át? Rich Internet Applications (RIA) Pl. AJAX Broadcast média Streaming RSS SMS/Mobile Consumer Generated Media (CGM) Wiki, blog, social media
Sony egyik termékoldala
Erősödnek a videó közösségek
RSS használata Álláshirdetések Support Hírek és közlemények Eseménynaptár Termék/szolgáltatás frissítés, promóció PR, értékesítés ösztönzés Reklámozás RSS-ben
PR, értékesítés ösztönzés
Wiki
Blog
Közösségi „kedvencek” médiája
Köszönöm a figyelmüket! nebojsa@damjanovich.hu +36 30 3855518 _________________________ © Senpai Consulting, 2009