Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Nagyvállalatok és a web 2.0 technológiák a gyakorlatban Előadó: Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Az internet használata a marketingmix-ben
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
Üdvözlés Megoldások az ügyfelek elvárásai szerint Üdvözöljük Önöket az Adamnet Kft partnernapja alkalmából! A mai napon a Mitel Networks Ltd IP PBX megoldásait.
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Analógiák Egészségügyi vezetői konferencia Előadó: Bari András cégvezető.
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Ember László Irfanview, GIMP, OpenOffice, VLC, FreeCommander, Firefox, Thunderbird, Mplayer, Safari, Opera.
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
1. Bejelentkező (fő) oldal Menü 1. Bemutatkozás 2. Tevékenység 3. Kedvenc 4. Oktatás 5. Egyéb Köszöntés I nformáció.
Mobiltelefonokra optimalizált árfolyamlista és pénzváltó kivitelezése IX. VMTDK Témavezető: Dr. PATAKI Éva Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián, I. évfolyam, Szegedi.
Köszöntő Budai Péter Programmenedzser – IT szakmai programok Microsoft Magyarország.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A SCOPUS adatbázis használata március Kmety Andrea, Scopus-tréner
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft.. Agenda Intézetünk bemutatása –Cégprofil –Infrastruktúra & humán erőforrás Kutatási szektorok –Referenciáink 2001.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Dokumentumkezelés Magyarországon
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Ovidius InfoService Co. Ltd.
Ovidius InfoService Co. Ltd.
Előadás másolata:

Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió, videó, flash, SMS, MMS, WAP, VoIP) lefedik a trendi és hazánkban hatékony márkázási reklámozást. A hallgatók megtanulják hogyan érdemes használni ezeket az eszözöket, hogyan történik a kivitelezésük, mik az eddigi tapasztalatok hatékonysági szempontból és gyakorlatokon keresztül megterveznek egy demo vállalat online kampányát. Web 2.0 megoldások társadalomszervező szerepe 47. Közgazdász-vándorgyűlés, Magyar Közgazdasági Társaság Előadó: Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner

Bemutatkozás Senpai Consulting ügyvezetője; Online kommunikációs tanácsadó és tréner; a Modern Üzleti Tudományok Főiskola tanára; több könyv és tudományos szakcikk szerzője; rangos szakmai rendezvények rendszeres előadója. Válogatott referenciák: Visszatérő ügyfeleim: Vodafone, Microsoft Magyarország, T-Com, T-Online, Magyar Telekom, NOKIA Hungary, HVB Bank Hungary, Raiffeisen Bank, OTP Bank, HP, Sanofi-Aventis, GlaxoSmithKline, Bayer, Richter Gedeon, Teva Magyarország, AstraZeneca, DHL, UPC, Air France, Danubius Hotels Group, Spirit Hotel, Carbona Hotel, Kolping Hotel, Vatera, Tele-Data, Office Depot, Syngenta, Sanoma Budapest, Inform Média, Lapcom

New Media (web 2.0) A média definíciója megváltozott szélessávú internet elérés miatt olcsó/ingyenes, easy-to-use online publikálási lehetőség miatt új disztribúciós csatornák miatt mobiltelefonok és az új technológiák miatt új reklámozási lehetőségek miatt

Mik a web 1.0 problémái...? Nem minden esetben interaktív Banner vakság Mennyiség vagy minőség? E-mail marketing = SPAM? Reklám a keresőkben – lassú növekedés

... és hogyan használhatjuk a web 2.0-át? Rich Internet Applications (RIA) Pl. AJAX Broadcast média Streaming RSS SMS/Mobile Consumer Generated Media (CGM) Wiki, blog, social media

Sony egyik termékoldala

Erősödnek a videó közösségek

RSS használata Álláshirdetések Support Hírek és közlemények Eseménynaptár Termék/szolgáltatás frissítés, promóció PR, értékesítés ösztönzés Reklámozás RSS-ben

PR, értékesítés ösztönzés

Wiki

Blog

Közösségi „kedvencek” médiája

Köszönöm a figyelmüket! nebojsa@damjanovich.hu +36 30 3855518 _________________________ © Senpai Consulting, 2009