Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Jogszociológia 4. előadás november 13. Uszkiewicz Erik
Advertisements

Az információs társadalom helyzete Magyarországon
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Dupláz-e a Jobbik? Mérők Klubja, január 30. Előadó: Závecz Tibor.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Sport XXI. triatlon 2010 évi közgyűlési beszámoló (2010 május 1.)
Ügyvezető igazgató, RHK Kft.
Energia – történelem - társadalom
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Első találkozás Hogy kezdődött el? T-Com hírlevél Online regisztráció: Támogatási szerződés/igazolás aláírása Első weblap.
Safer Internet Plus magyarországi programBudapest március 24. Az EU Safer Internet Plus magyarországi programja.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
2011. június 21. Kisfaludy Károly Megyei Könyvtár
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Török Ádám Környezettudatos Közlekedés Roadshow,
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Sulinet Expressz, Sulinet Generáció Sulinet Generáció 1998: valamennyi középiskola bekötése az Internet hálózatba a Sulinet Program keretében.
Giovanni Ferrini Fashion
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Hypertensiv nephropathia talaján kialakult veseelégtelenség
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
SZJA SZJA statisztika 2006  Összes SZJA bevalláskészítő 4,4 millió fő –4,2 millió összevonható jövedelmekről –Átlagos munkabérek +7,2% 2005-höz.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
A magyar tudomány az Országgyűlés előtt Vizi E. Szilveszter a Magyar Tudományos Akadémia elnöke.
GKI Zrt., Öngólok után – kell egy gazdaságpolitika Szeged, október 1. Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
„Egyenlő Eséllyel a Rák Ellen” szűrő és felvilágosító program hátrányos helyzetű nőknek
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
1 Foglalkoztatási kihívások, avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.NOVEMBER EGER Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
Béren kívüli juttatások Adókedvezmények Adóelőleg Ingatlan.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
Éghajlatváltozásról MSZOSZ Elnökség március 2.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Kissné Bencze Katalin Nemzeti Erőforrás Minisztérium június 18.
A Munkaerő-piaci helyzet Miskolcon Kiss Gábor főosztályvezető.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Cseber Kht évi gyűjtés eredménye február CSEBER Kft
Az Európai Unió országaiban élő külföldi állampolgárok
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
Az információ és kommunikáció szerepe a vidéki területek fejlesztésében Katonáné dr. Kovács Judit A Magyar Agrárközgazdaságtudományi.
Nyugdíjrendszer átalakítása?
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
Jogi informatika, 2. előadás Az információs társadalom lényegi ismérvei és egyes modelljei szeptember 21. Témakörök: 1.Az IT-ről általában 2.Az IT.
SCBK Üdvözlünk a klubban!. SCBK Ti miért vagytok olyan fontosak?
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Korai iskolaelhagyás és társadalmi következményei
Előadás másolata:

Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter

Akikről beszélünk…

Az 50+ korosztály aránya a teljes népességhez képest: 1950-ben 24,3% - ebből 1,2% 80 fölött 2000-ben 32,7% - ebből 3,4% 80 fölött 2025-ben 48,8% - ebből 11,8% 80 fölött Ezzel hetedik helyen az EU tagállamok listáján.

Ma Magyarországon közel 3,7 millióan vagyunk. 498 ezer fő tervezett üdülést 2009-ben 996 ezren rendelkeznek megtakarítással Megtakarítások aránya a lakosságban (2008): évesek – 22,4% 50 felettiek – 30,1%

Az 50+ korosztály aránya az internetezők között: 2005-ben 7% 2009-ben 21%

Akikhez szólunk…

Úgy gondolunk-e a mai ötvenesekre, hatvanasokra, mint… a lázadás generációjára? a baby boom nemzedékére? az információs társadalom „öregjeire”? a szexuális forradalom generációjára? a rock and roll nemzedékre?

Tudomásul vesszük-e róluk, hogy… nem lezárnak, hanem újrakezdenek? évvel fiatalabban gondolkodnak és cselekszenek, mint negyven évvel ezelőtti korosztálytársaik? egyre inkább rendelkeznek passzív jövedelemmel és aktív fogyasztással? megveszik, mert megérdemlik? visszatérnek a beteljesületlen fiatalkori álmokhoz? nő az érdekérvényesítő erejük?

Az őszinte válasz inkább „nem”, mint „igen”. Magazinunk olyanokhoz szól, akik tevékenyek, és másképp gondolkodnak magukról és korosztálytársaikról, mint a társadalom többsége róluk.

Amiért minden nap érdemes kattintani: Friss cikkek Napi bölcsesség Mára ezt találtuk A nap poénja (a mosolygó egér)

2 év gyorsmérlege Újdonságok Képregények, regények online A hét műtárgya Változat gyengénlátóknak Számokban 2000 cikk 7 rovatban 700 poén 674 videó 674 bölcsesség 22 exkluzív interjú 2052 regisztrált látogató Továbblépés az offline világba (klubok, rendezvények) Havi látogatottság felett

Kitekintés …vagy időutazás?

AboutMyGeneration.com

50Plus.com

LetLifeIn.com

AARP.org

50Plus.net.au

GrownUps.co.nz

Köszönöm a figyelmet!