BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest, 2010.11.25.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter
Négy Griff - Avarok, kazárok, magyarok - A sztyeppe harcosai - Kortörténeti előadás Lele János, Négy Griff csoport Négy Griff.
TSzVSz Közgyűlés JogSzerviz Sipos Tamás Dr. Bezzegh Edina.
A CSELEKVÉS SZINTJEI AZ ÖKOLÓGIAI KATASZTRÓFÁK ELLEN Fülöp Sándor Jövő Nemzedékek Országgyűlési Biztosának Irodája (JNO) London 20th of November, 2011.
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Palantír Film Vizuális Antropológiai Alapítvány Idegenek a kertemben – filmgyűjtemény fejlesztése Előadó: Füredi Zoltán AZ EURÓPAI INTEGRÁCIÓS ALAP KEDVEZMÉNYEZETTJEINEK.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Dr. Csermely Tibor GÉPJÁRMŰBIZTOSÍTÁSI HELYZETKÉP
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Segítség! Felnőttem! Nagy terhelhetőségű, magas rendelkezésreállású rendszerek építési és üzemeltetési útmutatója Kovács Zsolt Szerverhotel igazgató.
Tanulmányok szerepe a karrierben Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
2005. április 15.Kulcsár Zoltán - ppos.hu1 Adatvédelem az önkormányzatoknál Kulcsár Zoltán.
Hogyan csökkentheti költségeit versenytársainál nagyobb mértékben?
Új szelek a lakáshitelezésben? Merre tovább 2011-ben? Lakásvásár 2011 Árva András, CIB Bank lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, március 4.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
2010. május 6. Kertész Károly http/ 1 Emissziómérések-1 Mérési terv.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
2011. A Baross Gábor Oktatási Központ képzési kínálata Keszmann János
Szakdolgozat, mint a legjobb referencia a pályakezdéshez
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
2006. január 27. Kovács József vezérigazgató A 30 éve alapított Paksi Atomerőmű Rt évi működése Sajtótájékoztató január 27.
Átfogó informatikai fejlesztési programok a közoktatásban Magyar Bálint oktatási miniszter.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
Vándor Magyar Internetes műveltségi játék.
Egyedi karácsonyi csomagok December. 1. csomag HKSzCSPSzoV Bumeráng Összesen.
ADATBÁZISOK
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
Új ügyfél nélkül mit érek én? Január 30.. Tartalom 1.Bemutatkozás 2.Értékesítés. Hatékonyan. 3.Jelzőlámpa az üzleti élet forgatagában 4.Több, mint.
OTP Bank: finanszírozás és fejlődés
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
1 A T- NAPOS UTALÁS GAZDASÁGI HATÁSAI Kovács Levente KDB Bank Zrt., vez.ig.h. Budapest február 8. „InterGIRO2- Napon belüli elszámolás” Magyar Közgazdasági.
Piac és Profit Május 8. Kockázatkezelés a kapcsolatok hálójában.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Peer-to-peer és mobil ad hoc Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Zöld út Bemutatkozik a Groupama Garancia Biztosító
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
A kerékpáros nemzet: jó példák Hollandiából Virág Álmos tudományos munkatárs.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
GEO Professional Portfolio Zrt.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Nyugat – dunántúli Igazgatóság Értékesítési Osztály A gépjárművek biztosítása múlt jelen jövő.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Biztos jelen, közös jövő!
Előadás másolata:

BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,

Hogyan jut el egy e-kereskedő az offline mass media reklámeszközökig? Mik a fordulópontok? Milyen offline eszközöket vet be, és miért? Mi az eredménye? Netrisk.hu2

Mit csinál egy biztosítási alkusz? Netrisk.hu3

4 MÉRFÖLDKÖVEK Több mint 15 éves szakmai tapasztalat OFF-LINE 2001 április, NETRISK.HU 2010.XI. 400e db feletti KGFB várható XI.: 310e db KGFB kötés 1 hónap alatt 1994 január 31. Cégalapítás OFF-LINE ÉS ON-LINE ON-LINE UtasKGFBCASCOLakás

Netrisk.hu5 Az „online” alkuszi piac A Netrisk hatékonyságban a versenytársai előtt jár •2001-től piacvezető online alkusz •2009-től globálisan piacvezető alkusz • a maradék 9% több mint 30 kis szereplő •*: kizárólag online •**: online+offline 2009 Online kampány 2009 Árbevétel (mFt) 2009 EBITDA (%) 1,258** 1,183** 870** 1,356* 10% 18% 11% 50% 6% 19% 6% 60% Forrás: Portfolio.hu PÉNZÜGYI ÉVKÖNYV 2010

Netrisk.hu6 Sikertényezők Az első belépő helyzeti előnyének kihasználása és megtartása MÁRKANÉV ÜGYFÉLBÁZIS ÜGYFÉL- ORIENTÁLT ÜZLETI MODELL DIKTÁLÓ SZEREP követő helyett •ELSŐ ON-LINE •MÁRKANÉV •AKTÍV PR •AKTÍV ÜGYFÉL > •Magas ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉG •LOJALITÁS •GYORS, KÉNYELMES •DÍJMENTES •SZÉLESKÖRŰ ajánlatok •ÜGYFÉLKÖZPONTÚSÁG •DÍJAK MEGJELENÍTÉSE •CASCO+KGFB •MINI TERMÉKEK •AUTOMATIZÁLTSÁG •KTG-HATÉKONYSÁG •EGYSZERŰ kommunikáció

Netrisk.hu7 Márkanév Kiemelkedően magas konverzió - Netrisk= „kötelező biztosítás” •63% márkaismertség •Offline és online média •TV és rádió műsorokban •Emelkedő konverziós arányok 4,4% 24,8% 5,5% 13,5% 6,6% 14,2% Forrás: Google Analytics - Konverzió -

Netrisk.hu8 Ügyfélbázis •2010: Aktív ügyfelek 456 e, regisztráltak száma 766 e •25-42 év: ~50% •33% nő, 67% férfi •94% magánszemély, 6% jogi •Gépjármű tulajdonosok közel 15%-a Növekvő, erős vásárlói potenciálú ügyfélállomány Forrás: Netrisk - Ügyfélszám -

A reklámzajból csak erős márkával lehet kitűnni (így nehéz) Netrisk.hu9

Reklámzaj itt is… Netrisk.hu10

A leghatékonyabb online eszközök is drágák Netrisk.hu11

Brandépítés Netrisk.hu12

Brandvédelem Netrisk.hu13

Miért kell offlineba kilépni? •C,D status elérése interneten alacsonyabb •Internetezők “csak” 2 millió, potenciális autós: 4 millió •Vidéki internetpenetráció fejletlenebb, mint a vidéki autósok száma Netrisk.hu14

Mikor kell offlineba kilépni? •Ha interneten már elértük a teljes elérést •Ha van elég cashflow, hogy megengedhesd •Ha a konkurensek még nincsenek ott Netrisk.hu15

Milyen eszközöket használunk? •Elsősorban ami az autósokat éri el: –Rádió –Óriásplakát forgalmas utak mentén (M1/M7) •TV: mert ennek a legnagyobb az elérése Netrisk.hu16

Kik a KGFB kampány nyertesei? Netrisk.hu17 Az autós ügyfelek? A biztosítók? Az alkuszok? NEM :)

Netrisk.hu18 Köszönöm a figyelmüket!