Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai 2009. június 9.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Műfogsor ragasztó teszt Január Németország
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
ESR: Fogyasztók a neten
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Biztosítók. Bevezetés  Biztonság  A biztosítások célja, hogy előre nem látható, esetleg- vagy biztosan bekövetkező, anyagi következményekkel is járó.
A MABISZ és a fogyasztók I.MABISZ szervezeti átalakulása: érdekképviselet szint szakmai kompetenciaközpontok.
Dr. Csermely Tibor GÉPJÁRMŰBIZTOSÍTÁSI HELYZETKÉP
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
A BIZTOSÍTÁSOK ALAPGONDOLATÁT A KÖZÖS KOCKÁZATVISELÉS JELENTI. A BIZTOSÍTÁSOK KÖZÖS JELLEMZŐJE, HOGY.
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
A funkcionális élelmiszerek ismertségének vizsgálata
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
A magyar háztartások fizetési szokásai
A tételek eljuttatása az iskolákba
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
K&H trambulin tapasztalatok
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Bankolás az [origo] szemszögéből
1 Mit lehet biztosítani?. 2 Válassza ki, hogy melyik biztosítás érdekli? Vagyon Utazási Egészség, balesetGépjármű.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Online értékesítés és marketing fogyasztóvédelmi szemmel Siklósi Máté.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
1 Genertel Kgfb kiegészítő szolgáltatások Kiegészítő biztosítások miniCasco Extra: A saját gépjárművén keletkezett töréskárra térít, olyan esetben,
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
Zöld út Bemutatkozik a Groupama Garancia Biztosító
A következő kérdések a mai gyerekekre vonatkoznak:  Felkészíti-e az iskola a gyermekeinket a való világra?  Kapnak-e.
Marketing információs
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Nyugat – dunántúli Igazgatóság Értékesítési Osztály A gépjárművek biztosítása múlt jelen jövő.
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
Biztos jelen, közös jövő!
– Letölthető változat –
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.

Gépjármű-biztosítások: KGFB vs. CASCO Az internet szerepe a biztosítás-kötésben

Célcsoport: ■ éves, ABC státuszú autótulajdonosok ■ ezen belül a Genertel ügyfelei Kvantitatív vizsgálatok: ■ 1400 fős online megkérdezés a teljes célcsoportban ■ 2072 fős online megkérdezés a Genertel-ügyfelek körében Kvalitatív kutatás  fókuszcsoportos vizsgálatok – 8 budapesti csoport A kutatásokról Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai

Gépjármű-biztosítások: KGFB vs. CASCO

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai Kétféle gondolkodásmód a KGFB-ről ha nem lenne kötelező, nem kötné meg biztonságosan vezet, nem okoz kárt ha mégis, akkor állja a költségeket önszántából is megkötné amiben viszont egyezik a véleményük: a KGFB-választás legfontosabb paramétere A KEDVEZŐ ÁR nem vállalná a kockázatát annak, hogy balesetet okoz, és neki kell állnia a költségeket 91% döntött árral kapcsolatos tényező alapján 63% csak árparamétert vett figyelembe 37% vett figyelembe már szempontot is (megbízhatóság, elérhetőség)

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai Mit gondol a célcsoport a CASCO-ról? drága autóra érdemes CASCO-t kötni bankhitel felvétele esetén kötelező CASCO-t kötni az, hogy valaki köt-e CASCO-t vagy sem, nem függ attól, hogy mennyire vezet jól a CASCO-val nem rendelkezők 55%-a szerint: CASCO = luxus a CASCO-val rendelkezők 84%-a szerint viszont nem luxus, hanem CASCO = felelős gondolkodás 58% döntésében jelentős az ár, 89% más szempontot (is) figyelembe vett: több biztosítás egy helyen (33%) megbízható, nagy cég (32%) Gépjármű-biztosítások: KGFB vs. CASCO

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai A CASCO hiányának legjellemzőbb oka: a magas díj és/vagy az autó alacsonyabb értéke, idősebb életkora Gépjármű-biztosítások: KGFB vs. CASCO

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai KGFB Mivel az ár az elsődleges szempont, ezért a célcsoport zöme minden év végén utánajár az aktuális díjaknak. CASCO A CASCO-váltás kevésbé jellemző: 2008-ban a CASCO-val rendelkezők mindössze 8%-a váltott biztosítót. Jellemzően hiányosak az ismeretek a váltással kapcsolatban. A CASCO-sok kevesebb mint fele tudja, hogy lehetőség van váltásra végén 29% váltott KGFB-biztosítót, korábban pedig további 16% Gépjármű-biztosítások: KGFB vs. CASCO

Az internet szerepe a biztosítás-kötésben

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai (internet-kapcsolattal) Az internetezők több mint 90%-a használja vásárlás előtti tájékozódásra a világhálót. KGFB-kötés előtt az internetező autósok 60%-a, CASCO-kötés előtt 30%-a tájékozódott az internetről – jellemzően online alkuszi honlapokról. A Genertel-ügyfelek 72%-a használt a tájékozódáshoz online alkuszi (vagy biztosítási tematikájú) honlapot, 43%-a informálódott a biztosító oldalán Az internet szerepe a biztosítás-kötésben

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai Egyes termékeket, szolgáltatásokat 2008-ban az interneten vásárlók aránya (az összes internetező körében) Forrás: NRC E-Commerce Trend Report az NRC 2000 fős, a legalább hetente internetező évesekre reprezentatív online kutatása alapján Az internet szerepe a biztosítás-kötésben

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai Egy internetezőre jutó online költés (Ft) 2008-ban Forrás: NRC E-Commerce Trend Report a vásárlók saját becslése az NRC 2000 fős, a legalább hetente internetező évesekre reprezentatív online kutatásában Az internet szerepe a biztosítás-kötésben

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai Forrás: NRC E-Commerce Trend Report a vásárlók saját becslése az NRC 2000 fős, a legalább hetente internetező évesekre reprezentatív online kutatásában Az internet szerepe a biztosítás-kötésben

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai direkt (jellemzően online) módon Hol kötötte jelenlegi KGFB-jét? négyötödük online alkusznál személyesen (alkusznál, üzletkötőnél, ügyfélszolgálaton) 42% A Genertel-ügyfelek több mint 90%-a vett igénybe online kötési módot. 58% autókereskedésben Hol kötötte jelenlegi CASCO-ját? egyéb személyes módon direkt (jellemzően online) módon 13% 36% 51% Az internet szerepe a biztosítás-kötésben

Genertel sajtótájékoztató - az NRC kutatási adatai A direkt kötési mód… a célcsoport háromnegyede nyitott erre, 43% pedig vonzónak találja 20% biztosnak, 37% valószínűnek tartja, hogy a jövőben köt direkt módon biztosítást az internet-eléréssel rendelkezők egyértelműen az online kötést preferálják, a telefonos ügyfélszolgálat a tájékoztatásban játszhat jelentős szerepet széleskörű informálódás lehetősége egyszerűség, kényelemgyorsaság24 órás elérhetőség Internetes vásárlás/rendelés: előnyök és hátrányok korlátozott interakció Az internet szerepe a biztosítás-kötésben bizalmatlanság kedvezőbb ár

Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre kutatási igazgató Blog: Tel: (06-1) Mobil: (06-20) Fax: (06-1)