Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Elektronikus ügyintézés e-ügyfelek részére
Advertisements

Webshopok+jogi megfelelőség
IKT = információs és kommunikációs technológia
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Elektronikus kereskedelem
Elektronikus ügyintézés
Elektronikus kereskedelem
Teszt Eladási hely.
Automatikus szállítási hűségprogram
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
Gazdálkodási ismeretek
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Kereskedelem Szakmacsoport
A piac Szakiskola.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Informatikai megoldások egy kézből
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Értékesítési csatornák
Készítette: Takács Krisztina
Könyvkereskedelem az Interneten
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
Vonalkódolvasó a könyvtárban Készítette: Bóta Adrienn.
Az e-kereskedelem (e-business)
Közösségi portálok használata
Az első vásárláskor megadott címmel – mint felhasználónévvel – és az ott megadott jelszóval kell belépni a vásárlói háttérirodába.
E-beszerzés Bravo csoport.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Az első vásárlás folyamata. Hány db-ot? Kosárba tesz.
Az internetes könyvvásárlás
Értékesítéspolitika Tevékenység Szervezet Kereskedelem:
Közösségi oldalak használata
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
Az értékesítési rendszer
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. e-BUSINESS FAIR BUSINESS Megbízható elektronikus kereskedő.
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
8. Az eladásösztönzés.
A készpénz és más eszközök használata

Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Internet, Elektronikus levelezés
Internet, Böngészők, Elektronikus levelezés
Linux rendszergazda tanfolyam (kezdő) Partíció BT. Kurzus BT. invitel.hu/kurzus.
Topológiák Hálózati eszközök
1. lépés 2. lépés. 1. lépés 2. lépés 1. lépés (vagy- vagy)
Az elektronikus szolgáltatások előnyei és veszélyei
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Könyvkereskedelem az Interneten
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Pénzforgalom a bankszámlán
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Kereskedelmi és információs rendszer a zöldségtermesztés területén …avagy az információs szövetkezés támogatása Pető István
Adatvédelem Netikett Internetes bűnözés 1. Veszélyforrások Ember: Figyelmetlenség: Jelszó szem előtt tartása, (monitorra ragasztása) Nem megfelelő jelszó.
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
Gyors, egyszerű, NAV-álló számlázás
Az elektronikus kereskedelem
11. tétel.
Stoll Gáborné 2013.április 24.
Online vásárlás.
Elektronikus ügyintézés
Vásárlás az interneten
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Előadás másolata:

Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.  Webáruház, webshop: olyan webhely, amely árucikkek értékesítésével foglalkozik

Vásárlás menete  Árucikk keresése (google, argep, arukereso, …)  Összehasonlítás  (megtekintés a helyi boltban)  Kiválasztás  (regisztráció)  Fizetés  Áru átvétele: posta, futárszolgálat, helyi üzlet, …

Fizetés  Bankkártyával  Átutalással  Utánvéttel

Előnyei  Otthonról kényelmesen  Nincs nyitvatartási idő  Gyors ár- és termék-összehasonlítás  Általában olcsóbb (nincs rezsiköltség)

Hátrányai  Nem vehetjük a kezünkbe vásárlás előtt  Szállítási költség  Fizetési kockázat:  Bankkártya adataival visszaélhetnek  Előreutalás után nem postázzák, (megszűnik a cég)  Szállítás közben megsérül  Nem megfelelő a méret, minőség, …

Visszaküldés  8 napon belül indoklás nélkül vissza lehet küldeni az árut.  Nem jó a méret, szín, minőség, …  Ilyen kor az eladó köteles visszafizetni az összeget!

Néhány jó tanács  A vásárlás megkezdése előtt olvassunk utána a cégről, vásárlói elégedettségekről, véleményekről pl.: fórumokon.  Általában a közismert, nagy múltú cégek megbízhatóbbak.  Ha lehet utánvétellel (szállítás után fizessünk) rendeljünk. Jól gondoljuk meg az (előre) átutalást!!!  8 napon belül bármikor visszaküldhetjük a terméket, ha nem vagyunk megelégedve!  Megúszhatjuk a postaköltséget, ha helyi üzletet jelöljük meg átvételi pontnak.

Forrás: