Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I 2012. február 29. I Bigscreen Konferencia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Más Valaki Problémája? Mire jó egy MVP?.
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
ILA The App That Pays in so Many Ways Web bemutató.
Kiszól a TV! HybridBox Nyrt. BigScreen konferencia 2012.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
A kábeltelevízió jövője,
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
2008. augusztus 6.Budapest New Technology Meetup Group1 Zoltan Kalmar: Hahó Zoltan Kalmar: Hahó Kalmár Zoltán Internet Szolgáltatók.
A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban Schneider Henrik Stratégia és Üzletfejlesztés.
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
25/09/2009Fenntarthatósági Nap 21 Klímavédelem fénysebességgel Szomolányi Katalin Vállalati Fenntarthatósági Osztály.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Közösségi portálok használata
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Fiatalok foglalkoztatásának javítása: mit jelent ez a gyakorlatban? BORBÉLY-PECZE, Tibor Bors, Ph.D. MOM Kulturális Központ Budapest, november 28.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
ShowTime.
Közösségi oldalak használata
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Gyermekvédelem az európai önszabályozás függvényében.
IT-ÜZLET-INTELLIGENCIA Polner Tamás Szerver üzletág vezető Microsoft Magyarország
2007/08/29Szerző / prezentáció címe1 Projektmenedzsment az innovációban Fekete László – Magyar Telekom - Szolgáltatásfejlesztés HTE PROJEKTMENEDZSMENT.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Miért nem működik még az okostévé modell?
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
I Connected TV – a jövő? Veszelovszki Zsolt PORT.hu 1.
Van rá energiánk? Do we have enough energy? 1.School trip 2.Light pollution 3.In our school.
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
 Az Instagram egy közösségi oldal, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat készítenek,
Megosztok, tehát vagyok
Wikipédia Készítette: Csaplár Dominik Wikipédia A Wikipédia többnyelvű, nyílt tartalmú, a nyílt közösség által fejlesztett webes világenciklopédia. A.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Marketingkommunikációs lehetőségek mobileszközökön Szabó Ákos üzletfejlesztési vezető.
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Halloween PUMPKIN LAMPER. Halloween in America.
Előadás másolata:

Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia

Mashable.com 5 reasons connected TV could flop in Ways to watch free TV online Americans Now Spend As Much Time Using Internet as TV (STATS) Dec 13, Americans are now spending as many hours online as they do in front of their TV screens, according to a survey of more than customers... Internet surpasses Television as main news source for young adults

Online videót ma már tömegek néznek. A felnőtt online felhasználók 57%-a néz és tölt le videót az internetről.

Az rtlklub.hu (rtlmost.hu) és a tv2.hu jelentősen növelni tudta online nézettségét miután nagyobb hangsúlyt helyezett a videókra (rtlklub.hu elérte a 150 ezer, a tv2.hu az 50 ezer napi látogatót a Google Trends szerint)

4 fiatal közül 3 felhasználó néz és tölt le videót az internetről A közötti fiatalok az internetezési idejük harmadát online videóra szánják. Híradások dominálnak, ebben kivétel a fiatalok online video felhasználása A közösségi oldalak nagy része megosztja a felhasználók által talált videót A Facebook nemsokára a 2. legnagyobb videomegosztó lesz: 2011 júliusában 51 millióan néztek videót a Facebookon, ami 3,5 millióval több mint előző hónapban (YouTube ebben az időszakban: 158 millió)

Legtöbb online felhasználó többed magával (is) nézi az online videókat Elsősorban a professzionális videó tartalom kerül előtérbe a letöltések között Továbbra sem jellemző hogy fizetnének az online tartalmak eléréséért Bár volt akinek sikerült: a Hulu 2009 óta 1,5 millió napi látogató körül stagnál, és 2011-ben elérte a 420mUSD bevételt fizetős szolgáltatásaiból

Pay TVWebElőny InteraktivitásKontrolláltNyitottWeb Üzleti modellElőfizetésIngyenes/vásárlásWeb KözösségZártNyitottWeb TartalomProfesszionális szerkesztettAmatőr (UGC) tartalom és professzionális szerkesztett Pay TV Jeltovábbítás költségeMagasAlacsonytól magasigWeb DisplayNagyképernyőPC, Ipad Pay TV FelhasználásTömegesKépzett használók Pay TV MűsorismertetőElévült, statikusDinamikus frissítésWeb MinőségDedikált sávszélesség – HDtvElérhető sávszélesség, közepes Pay TV On demandLineáris, Videótár, DVROn demandWeb MA

A televízió előnye: profi, szerkesztett tartalom, magas minőség, amelyet egyszerűen a megszokott lineáris rendszerben kínál.

HOLNAPPay TVWebElőny InteraktivitásKontrolláltNyitottWeb Üzleti modellElőfizetésIngyenes/vásárlásWeb KözösségZártNyitottWeb TartalomProfesszionális szerkesztettUGC és professzionális szerkesztett Web Jeltovábbítás költségeMagasközepesWeb DisplayNagyképernyőPC, Ipad + nagyképernyőWeb FelhasználásTömeges Web MűsorismertetőElévült, statikusDinamikus frissítésWeb MinőségDedikált sávszélesség – HDtvMagas sávszélesség, SD minőség Pay TV On demandLineáris, Videótár, DVROn demandWeb

A webes tartalomnak minden lehetősége megvan, hogy tévévé váljon. A néző kontrolálhatja amit néz, ahogy nézi, amikor nézi. SmartTV A mai televízió jövőbeni egyetlen előnye a minőség marad. Ez vajon meddig elég?

Semeddig, de az internet és a tévé házassága egyedülálló lehetőség a műsorszóró vállalatok számára Tartalom bővítés - VOD IP alapon HD és 3D támogatás Wifi Applikációk Over The Top tartalom támogatása (Hulu, Netflix, minden lehetséges média eszközön elérhető, játékkonzol stb) Integrált és kereshető műsorújság … igény arra, hogy a tartalmat ki lehessen vinni a nappaliból

Köszönöm a figyelmet! Grósz Judit