Gyakorló feladatsor. Írja le, hogy az alábbi dolgok mit takarnak! • Egyetemek • Szent István Egyetem • Zöld • Személyi szám • Vásárlás • Rendszám • Kölcsönzés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Advertisements

A Savaria Egyetemi Könyvtár Katalógusa Böngészés Keresés Találatok megjelenítése Adatbázis választás Olvasói tranzakciók.
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
EUROSTUDENT V A felsőoktatás szociális dimenziója Kiss László Educatio Nonprofit Kft.
E-R modell, reláció-séma
Széchenyi István Gimnázium
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Tájékoztató mesterszakos hallgatók részére
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Adatbázis kezelés Adatbázis tervezés.
Savaria Egyetemi Könyvtár Katalógusa Böngészés Keresés Találatok megjelenítése Adatbázis választás Olvasói tranzakciók.
A NEPTUN.NET (a hallgatói felület) KEZELÉSE
Vizsgalapok oktatói kezelése Készítette: Fekete Tamás.
Az integrált oktatás modellje Nahalka István Egyetemi docens
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Az egyed-kapcsolat modell
11 Az interakció azokat a folyamatokat foglalja magában, amelyekben minden résztvevő kész arra, hogy megváltozzon és ennek a beállítottságnak az alapján.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Adatmodellezés: E-K modell
Igsz név hobbi EMBER. kód N TART igsz név cím GAZDI 1 KUTYA név fajta.
2011. szeptember Az információtechnológia menedzselése Az információs rendszer fejlesztése Image of the slide: www2.raritanval.edu/departments/busadmin/.../Ch07-IntrotoBusiness.ppt.
E-learning alapú távoktatásos képzés
Analitikus modell készítése az ER modell segítségével
SQL, Relációs adatmodell
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Többváltozós adatelemzés
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Tanárképzés a Debreceni Egyetemen Prof. Dr. Gaál István Prof. Dr. Gaál István TEK oktatási és tanárképzésielnökhelyettes
Rendszám Felismerő Rendszer Fajt Péter Vácz István
Széchenyi István Gimnázium Dunaújváros Készítette: Terecskei András (tanuló) és Szücsné Dr. Harkó Enikő (igazgatóhelyettes) Előadók: Csathóné Zágoni Nóra.
Adatbázis alapfogalmak
Egy virágcserép és a sör története
Sajátos képzési igényű hallgatók számára nyújtott szociális szolgáltatások a Szegedi Tudományegyetemen Horváth Hajnalka SZTE ETSZK IV. évf. Szociális munka.
Normálformák Takács Gábor mérnök informatikus, okl. mérnöktanár
Programozás III KOLLEKCIÓK.
A tanárképzés szerkezete
Környezettan BSc Diploma előtt
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Maczali Márk Zoltán IVP6PS. Az egyetem  Egyetem jelenlegi rektora: Prof. Dr. Torma András  A Miskolci Egyetem nagy múlttal rendelkezik ben Selmecbányán.
Némethné Kárpáti Nóra mb. tanulmányi osztályvezető
Óbudai Egyetem Könyvtár Olvasószolgálat. Helyben olvasás Kölcsönözhető és nem kölcsönözhető dokumentumok, folyóiratok, hetilapok, jegyzetek, CD-ROM-ok.
A tanítási órára való közvetlen előkészületek
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
Pályaorientáció
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Gazdasági informatika II (SZIE GTK GVAM 1. évfolyam) 2009/2010. tanév 2. félév.
A nemzetiségi oktatás régi-új sarkalatos pontjai.
Vizsgaszabályzat ismertetése A vizsga ideje  május (csütörtök-péntek)  Azokon a napokon a tanulóknak nincs órarend szerinti tanítás.
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
Online és e-könyvek Hasonlóságok és különbségek. Tartalom és funkcionalitás A hagyományos print könyv tartalma elektronikus formátumban + kiegészítő funkciókkal:
SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
Kovács Gergely Péter A relációs adatmodell
Gazdaságstatisztika Tantárgyi követelmények 2017 ősz
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
István Király Általános Iskola
Kovács Gergely Péter Az egyed-kapcsolat modell
Tájékoztató A SZAKKÉPZÉSI ÖSZTÖNDÍJRÓL
Az elnyert ERASMUS+ pályázat lépései
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
3. osztályban.
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

Gyakorló feladatsor

Írja le, hogy az alábbi dolgok mit takarnak! • Egyetemek • Szent István Egyetem • Zöld • Személyi szám • Vásárlás • Rendszám • Kölcsönzés • Autók • EFH-547(rendszám) • Kiss Péter, mint létező személy

Jelölje meg, hogy milyen egyedhalmazok között áll fenn kapcsolat! • Osztályfőnökség – Tanárok – Diákok – Osztályok • Gyógyítás – Portások – Betegek – Orvosok

Jelölje meg, hogy milyen egyedhalmazok között áll fenn kapcsolat! • Anyaság – Anyák – Gyermekek – Szülők • Tanítás – Diákok – Tanárok – Tantárgyak

Milyen típusúak az alábbi kapcsolatok? • Autókölcsönzés(egy adott időpillanatban) – N:M; 1:N;1:1 • Lakástulajdonlás – N:M; 1:N;1:1 • Osztályvezetés – N:M; 1:N;1:1 • Munkavállalás – N:M; 1:N;1:1

Adja meg, milyen típusúak az alábbi tulajdonságok! • Neptunkód • Állandó_lakcím • Hobby • Születési_hely • Szakképesítés • A születési dátumból kapott Életkor • A tanuló jegyeiből kapott Átlag

Milyen tulajdonságok jellemzik az alábbi kapcsolatokat? • Olvasók és Könyvek közötti Kölcsönzés kapcsolat – Név – Olvasójegy száma – Raktári szám – Kölcsönzési idő – Elvitel dátuma – Könyvcím

Milyen tulajdonságok jellemzik az alábbi kapcsolatokat? • Termékek és Vásárlók közti Vásárlás kapcsolat – Vásárlókód – Lakcím – Dátum – Mennyiség – Terméknév – Termékkód

Milyen tulajdonságok jellemzik az alábbi kapcsolatokat? • Hallgatók és Tantárgyak közötti Vizsgák kapcsolat – Tárgynév – Dátum – Tárgykód – Hallgatónév – Érdemjegy – Neptunkód

Milyen tulajdonságok jellemzik az alábbi kapcsolatokat? • Nyersanyagok és Ételek közötti Recept kapcsolat – Mennyiségi egység – Nyersanyagkód – Ételnév – Mennyiség – Ételkód – Nyersanyagnév

Milyen tulajdonságok jellemzik az alábbi kapcsolatokat? • Hallgatók és Témavezetők közti Konzultáció kapcsolat – Témavezető név – Dátum – Óraszám – Témavezető kód – Hallgatónév – Neptunkód

Rendelje a tulajdonságokat egyedhalmazokhoz és kapcsolathoz! • Hallgatók, Tárgyak – Tárgyfelvétel kapcsolat • Lakcím, Név, Tárgykód, Kredit, Tárgynév, Neptunkód, Félév

Rendelje a tulajdonságokat egyedhalmazokhoz és kapcsolathoz! • Kölcsönzők, Autók – Kölcsönzés kapcsolat • Kölcsönző név, Rendszám, Időtartam, Kölcsönzés időpontja, Autó típusa, Kölcsönző kód, Férőhely

Rendelje a tulajdonságokat egyedhalmazokhoz és kapcsolathoz! • Csapatok – kapcsolat Mérkőzés • Csapatkód, Csapatnév, Időpont, Helyszín