Internetezők – internethasználat alakulása,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Hirdetési termékek – Display
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
A digitális reklám eszközei 1.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Előadás másolata:

[origo] bemutatkozás

Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 A teljes (15 évnél idősebb) népesség 27%-a, 2,34 millió fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A teljes (15 évnél idősebb) népesség 45%-a, 3,83 millió fő legalább hetente internetezik. Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2005. I. félév 2010. I. félév

Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 A 18-49 éves célcsoport 29%-a, 1 331 ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A 18-49 éves célcsoport 62%-a, 2 846 ezer fő legalább hetente internetezik. Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2005. I. félév – 2010. I. félév

Internetezők – affinitás Online hirdetés: hatékony célzás a fiatal, aktív, városi, diplomás, vezető beosztású és magas státuszú célcsoportok körében Internetezők – affinitás internetezők: legalább hetente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010.1.né.-2010.2.né.

Internet használat a 18-49 éves célcsoport körében internetezők: legalább hetente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2009.2.né.-2009.4.né.

Az [origo] története Mérföldkövek: 1997-ben az akkori MATÁV-ban elindult egy saját tartalmat előállító szolgáltatás Ebből 1998-ban elindult az [origo] 1999 – Alta Vista és Freemail megvásárlása 2006 – iwiw megvásárlása 2007 – kommentezés bevezetése Alapításkor megfogalmazott célok: Komplex portál készítése – hírportál, levelezés, keresés Objektív, kiegyensúlyozott, a klasszikus napilapos stílusú hírforrás Minél nagyobb tömeg elérése

Tartalmi elemek és szolgáltatások Tematika Hírek Gazdaság Nők Információ Szórakozás Életmód IT Férfi Szolgáltatás Itthon, Nagyvilág Üzleti negyed Női lapozó Múltkor.hu TV 365 zöld tipp Techbázis Autó Vásárlás 24 óra hírei ün. Állás Babázó Tudomány Filmklub Utazás Szoftverbázis Sport Ingatlanapró Címkeoldalak OzoneNetwork Quart LifeNetwork Digifotó Biztosítás Komment.hu Sztaki.szótár Randi Egészség Aukció Fotó ün. Ingatlan Programajánló   Gportal Sorozatjunkie

MÁRKAÉRTÉKEK Magas látogatószám Komplexitás Kiegyensúlyozottság Tárgyilagosság Gyors reagálás az eseményekre HÍVÓSZAVAK Objektív hírek Pártsemleges újságírás Reality-check funkció Mind a 4 közlési formát tudja (írás, kép, hang, mozgókép) Széleskörű tematika

Origo Adhouse elérés Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010. november (15+ belföldi internetező közönség)

Közönség összetétel – nem, kor Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.2-4.név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), 2009-10 - 2009-12 átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva

Közönség összetétel – végzettség, településtípus Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.2-4.név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), 2009-10 - 2009-12 átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva

Közönség összetétel – foglalkozás, státusz Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.2-4.név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), 2009-10 - 2009-12 átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva

Közönség összetétel – család, főbevásárló Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.2-4.név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), 2009-10 - 2009-12 átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva

Közönség összetétel – gazdasági aktivitás Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.2-4.név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), 2009-10 - 2009-12 átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva

Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, freemail.hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Freemail 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), 2009-06, 15+ belföldi internetező közönség, 3 676 437 fő

Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, freemail.hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Freemail 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), 2009-06, 15+ belföldi internetező közönség, 3 676 437 fő

Az Adhouse és konkurenseinek exkluzív elérése Teljes havi elérés a 15+ hazai internetezők körében: 3,87 millió fő Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010. november

Híroldalak elérése 2 676 2 476 Az [origo] közel 900 ezer látogatója nem olvas más hír- oldalt. 869 1 806 A híroldalak látogatóinak 27%-a csak az [origo]-n érhető el. 670 2 476 15+ belföldi internetező közönség: 4 397 (ezer fő) Híroldalak olvasói: 3 266 (ezer fő) [origo] gportal.hu nélkül Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010. október

Havi elérés a 15+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés% (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

Havi elérés a 15+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés% (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

Heti elérés a 15+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés% (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

Heti elérés a 15+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés% (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

Napi elérés a 15+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés% (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

Napi elérés a 15+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés% (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

Hírlevélre feliratkozók száma Rovat Hirlevél előfizetők száma origo hírek rovat 11 437 RENDKÍVÜLI hírlevél 27 355 Üzleti negyed rovat 10 739 KLIKKBANK 2 407 Sport rovat 39 672 Autó rovat 8 622 F1hirek 5 489 Babázó 13 828 Tudomány rovat 11 275 Filmklub rovat 10 008 Techbázis rovat 15 851 SZOFTVERBAZIS 8 682 Zene rovat 1 649 Utazás rovat 9 209

Megjelenési lehetőségek Display (banner) hirdetés: Az [origo] címlapján és rovataiban lehetőség van leaderboard, doboz, tripla, duplabanner, interstitial, peel-off elhelyezésére.

Megjelenési lehetőségek Képes ajánló: Az [origo] címlapján és rovatoldalain lehetőség van kis kép és rövid pár karakteres szöveg elhelyezésére, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.

Megjelenési lehetőségek Mini-display: Az [origo] néhány rovatoldalán el tudunk helyezni 250x125 px méretű gif képet, mely igény szerint PR cikkre, szponzorált rovatra vagy a hirdető oldalára mutathat.

Megjelenési lehetőségek Szöveges link: A legegyszerűbb és egyben legkevésbé tolakodó fajtája az internetes reklámoknak. Mind a címlapon, mind a rovatoldalakon lehetséges. Mivel nem különül el élesen az adott oldalon található többi hivatkozástól (link), a felhasználóban nem mindig tudatosul, hogy hirdetésre kattintott.

Megjelenési lehetőségek Rovatszponzoráció: Affinis [origo] rovatokban a hirdető hangsúlyos szponzori elemekkel jelenik meg: fejléc, lábléc átszínezése, hirdetői image elemek megjelenítése, fix banner vagy tartalmi modul felületek. A megjelenés mellé PR-cikket és támogató felületeket kap a hirdető. A támogató elemek a szponzorált rovatra mutatnak, annak látogatottságát növelik. A látogatottságot és a támogató felületek mennyiséget a szponzori csomag keretében garantáljuk.

Megjelenési lehetőségek Branded content: Bármely [origo] rovatban készítünk hirdetőink számára tematikus alrovatot, benne szerkesztői és pr tartalom, alkalmazások, szakértők, multimédia. A rovat tartalmát a hirdetővel szoros együttműködésben alakítjuk, A megjelenés mellé támogató felületeket kap a hirdető, ezek lehetnek támogató bannerek, displayek, szöveges linkek, tartalmi modulok, e-DM. A támogató elemek a szponzorált rovatra mutatnak, annak látogatottságát növelik. A látogatottságot és a támogató felületek mennyiséget a szponzori csomag keretében garantáljuk.

Branded Content A hirdető a márka üzenetét tükröző, a célcsoport számára releváns tartalmat hoz létre, abból a célból, hogy egy elvárt reakciót váltson ki a potenciális fogyasztóból. Márkaélmény  gazdagodik a hirdető által létrehozott tartalommal. Ami ehhez nélkülözhetetlen: Tartalom, média, brand  konvergenciája Tartalomban közölt érték & márkaérték  analógiája Multiplatform megoldások B.E.S.T!

Branded Content – Best gondolkodás Essential Milyen releváns információra van szüksége a célcsoportunknak? Milyen elemekből építsük fel a kampányunkat? Behaviour Milyen hatást akarunk kiváltani a fogyasztóból? Hogyan tudjuk mérni a hatást? Targeted Elég pontosan definiáltuk a célcsoportot? Tudjuk, hogy mi motiválja őket? Tudjuk, hogy mit gondolnak a termékről? Strategic A branded content hozzásegít a marketing célok eléréséhez? Beilleszhető a stratégiánkba?

Hagyományos reklám vs.Branded Content A Jagermeister jó!   Interruption  Kb. 100 féle koktélt készíthetsz belőle, amelyeket biztosan kedvelni fogsz!  Attraction, involvement, engagement!!

Branded Content Engagement

Interneten eltöltött idő min. közepes tudatosság Engagement TV&Internet Ismertség Mérlegelés Preferálás Vásárlás + +++ ++ ++ +++ + Internet engagement Interneten eltöltött idő TV engagement min. közepes tudatosság i-com Konferencia Barcelona 2008. február 5-7 Mike Hess – OMD Global Worldwide kutatási igazgató

Megjelenési lehetőségek PR-cikk: A4 méretű hirdetői PR-cikk képekkel, videó beágyazási lehetőséggel. A PR-cikk mellé tartalmi modul vagy display megjelenést adunk, amely a PR-cikkre mutat. Lehet cikksorozat is, amikor 3-5 PR cikk jelenik meg egy adott rovatban egy adott témáról. A cikksorozatot nyereményjátékkal is össze lehetne kötni, minden héten újabb cikk kerül beszerkesztésre, az összes cikket el kell olvasni a játékhoz szükséges információk megszerzéséhez. A cikkek egymásból elérhetőek, hogy a játékhoz később csatlakozók is játszhassanak.

Megjelenési lehetőségek PR-témaközpont: Egészség rovathoz hasonló, viszonylag gyorsan elkészíthető, szponzorálható hangsúlyosan pr-cikkekből kialakított önálló "rovatoldal", amely bármelyik tematikába gyorsan beépíthető. A megjelenés mellé tartalmi és médiatámogató felületeket kap a hirdető. A támogató elemek a témaközpontra mutatnak, annak látogatottságát növelik. A látogatottságot és a támogató felületek mennyiséget a szponzori csomag keretében garantáljuk.

Miért az [origo]? Komplex portál széles tematikus tartalommal Tényszerű, objektív tartalom Magas látogatószám, változatos célcsoportok Kiegyensúlyozott, tárgyilagos környezet Változatos megjelenési formák

Köszönjük a figyelmet!