Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

DESZTINÁCIÓK A BEUTAZTATÓK SZEMSZÖGÉBŐL
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Turizmusmarketing, mint a gazdaságélénkítés eszköze Új vizeken A Magyar Turizmus Zrt. új szerepben évi marketingterv Tama István Nyugat-dunántúli.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
Pályázati információs nap Nyugat-Dunántúl GRIP-IT Kádiné Fülöp Erika Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség - Győr, április 4. -
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
Ökoturizmus és helyi termékek a Dél-Dunántúlon
Vidéki vonzerő fejlesztés és a vidéki kis - mikro vállalkozások, családi gazdaságok élénkítése a Vidékjáró segítségével.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
Aktív, falusi, ökoturizmus a Dél-Dunántúlon Endrédi Melinda.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
HAS Research Centre for Economic and Regional Studies Dráva régió egységes fejlesztési keretterve DUPLO IPA HU-HR 1101/2.1.4/0014 Suvák Andrea projektvezető,
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Óvoda-iskola átmenet a Józsefvárosban
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
2007. évi célkitűzéseink. I as uniós pénzügyi-tervezési időszakra való felkészülés átfogó regionális területfejlesztési program elékszítése,
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
A Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége és együttműködési lehetőségek
1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve január 22.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Balaton régió turizmusában
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Budapest Utazás Kiállítás
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív.
Elindultunk! Beszámoló a legutóbbi közgyűlés (2015. november 25.) óta eltelt időszakról Sousse,2016. Április 8.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Tagok fő 89 fő 100 fő 101 fő 103 fő.
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
2018/2019 tanév.
BROILER ágazati HELYZETKÉP
Előadás másolata:

Regionális marketing egyeztetés

Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február, december) előtérben az egészségturizmus •„Ébredés” - Tisza-tó, a Közép-Dunántúl és a Nyugat- Dunántúl előtérben az aktív és ökoturizmus

•„Zsongás” – összes régióban (június-augusztus) előtérben a fesztiválok és vízparti turizmus •„Derű” - Észak-Magyarország, a Balaton és a Dél-Alföld régiók előtérben a bor és gasztronómia

Négy évszak régiós kampányai 1. Déli tél (január-február) – „Harmónia”  országos kampány fókuszában DD  kiemelt termékek: egészségturizmus, fesztiválok

2. Buli suli (március-május) – „Ébredés” •Osztálykirándulás ajánlatok •Korcsoportok: 10-12; 13-14, •1-5 napos program csomagok, 1 napos modulokból, húzó márkanevekkel •Desztináció határokon átívelő programok •Olcsó szálláshelyek kiajánlása (iskolák közötti barter) •Budapesti buszos partnerek

3. Családom a csodacsapat (június-augusztus) – „Zsongás” •Játékos családi 10 próba •Célcsoport: (6-14 éves) gyerekes családok •1 napos program / desztináció •Program: kreatív, játékos, hely specifikus, költség kímélő •„Jutalom”? (dicsőségfal, nyeremény kütyü?) •Eszköz? (pecsételő füzet, print vagy e? fotófeltöltés?) •Szálláshely alternatívákkal, szabadon (együttműködőkhöz info, eszköz telepítés; megjelenés csatornáikon)

4. Őszi mámor (október-november) – „Derű” •Bor, gasztronómia, zene, fesztiválok •Célcsoport: baráti társaságok, AB •Eseménynaptár! •Helyi termelők, helyi ízek útvonala (megyénként 1-1 útvonal) •Szálláshely alternatívákkal, szabadon (szálláshelyi tematikus kínálat? megjelenés csatornáikon)

Belföldi tanulmányutak •„Déli tél” tanulmányút – január, február, december •„Buli suli” tanulmányút diák újságíróknak – március, április, május •„Családom a csodacsapat” családi média tanulmányút - június, július •„Őszi mámor: barátság és bor” bor és gasztronómai újságíróknak– szeptember, október •„Miért szeretjük?” – vendégségben hírességeknél - május

Külföldi tanulmányutak •Tour operátor és kiemelt viszonteladói tanulmányút – német beutazó partnerek (március-május) •„DD és NYD titkos kincse” – osztrák média (március-április) •„Rejtett kincsek, vidéki ízek” – spanyol szakmai és nagyközönség média (április) •Bloggerek tanulmányútja – horvát blogírók (június) •Prémium szolgáltatókat bemutató tanulmányút – svájci és német média, prémium utazásszervezők (szeptember) •Kultúra és borturizmus tanulmányút – horvát nagyközönség média (november)

Külföldi vásárok •Turisztikai szakvásár – Belgrád (február) •Place to go – Zágráb (március) •ITB és RDA vásárokon partner tárgyalások folytatása, újdonságaink prezentálása – Berlin, Köln (április illetve július)

Belföldi vásár: Utazás 2014

Megjelenési lehetőségek Élmény Itthon Magazin •Anyagleadás a megjelenést megelőzően másfél hónappal (minden hónap 20-ig, karakter, 2-2 fotó) •Megjelenés példányban (Magyar Nemzet, Heti Válasz, Tourinform irodák) •Kampány időszakban kiemelt régiós megjelenés

PR és online megjelenések •Anyagleadás a megjelenést megelőzően másfél hónappal •2013. évi teljes médiaelérés belföldön: online: látogató/nap, print: példány •A évi megjelenések (jelenleg októberig) megtekinthetők és letölthetők

Itthon.hu •2013. január-október között 1 millió oldalletöltés, látogatás •Folyamatosan várjuk a desztinációktól a híreket •Anyagleadás: word formátum, jogtiszta képek

Itthon.hu - csomagajánlatok •A belföldi kampányokat megelőző hónapban (nemcsak a kiemelt időszakban) minden alkalommal felhívást küldünk ki adatlappal a NETA-ban szereplő összes partnerünknek

Facebook/Élmény Itthon – Játék a kiemelt régiókkal •A kiemelt kampányidőszakot megelőző hónapban felhívást küldünk minden érintett partnerünk részére a játékban való részvételre

Itthondeldunantulon.blog.hu/napi hírek, érdekességek •Folyamatosan várjuk a desztinációktól a híreket •Anyagleadás: word formátum, bármilyen fotóval, videóval •Régiók megjelenése ad hoc jelleggel az Index2.hu-n

Köszönöm a figyelmet! Hegyi Zsuzsanna regionális marketing igazgató /