Regionális marketing egyeztetés
Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február, december) előtérben az egészségturizmus •„Ébredés” - Tisza-tó, a Közép-Dunántúl és a Nyugat- Dunántúl előtérben az aktív és ökoturizmus
•„Zsongás” – összes régióban (június-augusztus) előtérben a fesztiválok és vízparti turizmus •„Derű” - Észak-Magyarország, a Balaton és a Dél-Alföld régiók előtérben a bor és gasztronómia
Négy évszak régiós kampányai 1. Déli tél (január-február) – „Harmónia” országos kampány fókuszában DD kiemelt termékek: egészségturizmus, fesztiválok
2. Buli suli (március-május) – „Ébredés” •Osztálykirándulás ajánlatok •Korcsoportok: 10-12; 13-14, •1-5 napos program csomagok, 1 napos modulokból, húzó márkanevekkel •Desztináció határokon átívelő programok •Olcsó szálláshelyek kiajánlása (iskolák közötti barter) •Budapesti buszos partnerek
3. Családom a csodacsapat (június-augusztus) – „Zsongás” •Játékos családi 10 próba •Célcsoport: (6-14 éves) gyerekes családok •1 napos program / desztináció •Program: kreatív, játékos, hely specifikus, költség kímélő •„Jutalom”? (dicsőségfal, nyeremény kütyü?) •Eszköz? (pecsételő füzet, print vagy e? fotófeltöltés?) •Szálláshely alternatívákkal, szabadon (együttműködőkhöz info, eszköz telepítés; megjelenés csatornáikon)
4. Őszi mámor (október-november) – „Derű” •Bor, gasztronómia, zene, fesztiválok •Célcsoport: baráti társaságok, AB •Eseménynaptár! •Helyi termelők, helyi ízek útvonala (megyénként 1-1 útvonal) •Szálláshely alternatívákkal, szabadon (szálláshelyi tematikus kínálat? megjelenés csatornáikon)
Belföldi tanulmányutak •„Déli tél” tanulmányút – január, február, december •„Buli suli” tanulmányút diák újságíróknak – március, április, május •„Családom a csodacsapat” családi média tanulmányút - június, július •„Őszi mámor: barátság és bor” bor és gasztronómai újságíróknak– szeptember, október •„Miért szeretjük?” – vendégségben hírességeknél - május
Külföldi tanulmányutak •Tour operátor és kiemelt viszonteladói tanulmányút – német beutazó partnerek (március-május) •„DD és NYD titkos kincse” – osztrák média (március-április) •„Rejtett kincsek, vidéki ízek” – spanyol szakmai és nagyközönség média (április) •Bloggerek tanulmányútja – horvát blogírók (június) •Prémium szolgáltatókat bemutató tanulmányút – svájci és német média, prémium utazásszervezők (szeptember) •Kultúra és borturizmus tanulmányút – horvát nagyközönség média (november)
Külföldi vásárok •Turisztikai szakvásár – Belgrád (február) •Place to go – Zágráb (március) •ITB és RDA vásárokon partner tárgyalások folytatása, újdonságaink prezentálása – Berlin, Köln (április illetve július)
Belföldi vásár: Utazás 2014
Megjelenési lehetőségek Élmény Itthon Magazin •Anyagleadás a megjelenést megelőzően másfél hónappal (minden hónap 20-ig, karakter, 2-2 fotó) •Megjelenés példányban (Magyar Nemzet, Heti Válasz, Tourinform irodák) •Kampány időszakban kiemelt régiós megjelenés
PR és online megjelenések •Anyagleadás a megjelenést megelőzően másfél hónappal •2013. évi teljes médiaelérés belföldön: online: látogató/nap, print: példány •A évi megjelenések (jelenleg októberig) megtekinthetők és letölthetők
Itthon.hu •2013. január-október között 1 millió oldalletöltés, látogatás •Folyamatosan várjuk a desztinációktól a híreket •Anyagleadás: word formátum, jogtiszta képek
Itthon.hu - csomagajánlatok •A belföldi kampányokat megelőző hónapban (nemcsak a kiemelt időszakban) minden alkalommal felhívást küldünk ki adatlappal a NETA-ban szereplő összes partnerünknek
Facebook/Élmény Itthon – Játék a kiemelt régiókkal •A kiemelt kampányidőszakot megelőző hónapban felhívást küldünk minden érintett partnerünk részére a játékban való részvételre
Itthondeldunantulon.blog.hu/napi hírek, érdekességek •Folyamatosan várjuk a desztinációktól a híreket •Anyagleadás: word formátum, bármilyen fotóval, videóval •Régiók megjelenése ad hoc jelleggel az Index2.hu-n
Köszönöm a figyelmet! Hegyi Zsuzsanna regionális marketing igazgató /