bemutatkozás eredmények A Madeinart kft. 2008 februárban alakult. Külföldön már bevált üzleti modell magyarországi megvalósítása Az alapító menedzsment.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Aktuális pályázati lehetőségek
Elektronikus Fizetés megvalósítása
The My Life - Az élet iskolája Önfejlesztő klub. Önfejlesztő klub képzései.
KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja.
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - az NYDOP
OTP Kockázati Tőkealap I.
A Budapesti Értéktőzsde Részvénytársaság éve december 15. Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
2 2 • 4,4 milliárd forint saját tőkével 2001-ben alapított befektetési társaság • célja: eredményesen működő és fejlődésre képes kis- és középvállalatok.
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
Vállalkozói pályázatok Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
Roncz Gábor vezérigazgató
Környezetipari Export Klaszter pályázat 2011-ben Morvai Balázs - Pál Attila KSZGYSZ – dec. 14.
Bemutatkozás H-7763 Egerág, Honvéd u /
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
MNB Statisztika A külső finanszírozási igény/képesség változása
Amikor nem kell biztosíték: tőkefinanszírozás Török József Üzletfejlesztési igazgató Miskolc, március 21.
Tőkefinanszírozás biztosíték nélkül Török József Üzletfejlesztési igazgató Budapest, május 15.
Török József Üzletfejlesztési igazgató Székesfehérvár, január 30. Tőkefinanszírozás.
Luxemburg, Málta,Hollandia
Tájékoztató jellegű információk!. Versenyképesség javítása külső befektetővel
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Török József Üzletfejlesztési igazgató Szombathely, április 10. Tőkefinanszírozás.
Tőkefinanszírozás Török József Üzletfejlesztési igazgató Kecskemét, november 28.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
Intézményi CO 2 menedzsment – Magyarország lehetőségei az emisszió kereskedelemben avagy a Karbon-hitelezés megvalósításának lehetősége a CO 2 csökkentést.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Pénziránytű pénzügyi ismeretterjesztő honlap fiataloknak Háttér információk Szalay György Pénzügyi Kultúra Központ november 27.
Török József Üzletfejlesztési igazgató Miskolc, május 15. Tőkefinanszírozás.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Nyugat-Dunántúli Régió
1. előadás A vállalkozások indítása és működtetése
A Kárpátia Magyar-Román Kereskedelmi és Iparkamara
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Pályázati lehetőségek és tapasztalatok a Gazdaságfejlesztési operatív programban Gáspár Bence Orosháza, július 31.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
2 2 4,4 milliárd forint saját tőkével 2001-ben alapított befektetési társaság célja: eredményesen működő és fejlődésre képes kis- és középvállalatok fejlesztése.
Egy tőkebevonás tapasztalatai
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
9. Partnerség, érdekérvényesítés, kormányzati-közösségi kapcsolatok.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Szellemi alkotások és a versenyjog évi LVII. Új törvény (Versenytörvény), amely január 1-jén lépett hatályba évi LVII. Új törvény (Versenytörvény),
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Az ITDH új szolgáltatásai Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.
A high-tech cégalapítás gyakorlati szempontjai
PÉLDÁK.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Biyovis a mi üzletünk.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Hajdú-Bihar Megyei Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft.
Vállalati terv bemutató
Előadás másolata:

bemutatkozás eredmények A Madeinart kft februárban alakult. Külföldön már bevált üzleti modell magyarországi megvalósítása Az alapító menedzsment csapat 100%-os tulajdona Az alapító: Gődény Gábor (35) tulajdonos ügyvezető kockázati tőkéből indított start-up tapasztalat, piacismeret, multi közép- és felsővezetői tapasztalat. marketing szakember, fotós Eredmények: Definiált know-how, hálózati szenderdek, online támogatás, crm és online értékesítés integrációjának specifikációja New Luxury márkához illeszkedő arculat és akcióterv Teljes termékválaszték, gyártási háttérrel Beruházási hitelből 2008 októberében nyílt meg az első madeinart galéria-műterem Cél: A kategória kisajátítása, a magyarországi hálózat gyors felépítésével, (6-12 hónap), majd a külföldi expanzió

termék usp Az alapötlet: exkluzív galéria-műterem frekventált helyen történő elhelyezéssel, új szolgáltatási kategória bevezetése, New Luxury márka marketing támogatásával. Személyre szabott, szórakoztató élményfotózást követően, egyedi, lakberendezési értéket hordozó műalkotások születnek. A teljes folyamatot végigkísérő kreativitás és luxus kidolgozás miatt az alkotások értéke messze meghaladja egy hagyományos portré-fotó értékét. Célcsoport: A, B és C+ fogysztók, kiemelten a nagyvárosi, kisgyermekes családok és gyermektelen párok Hasonló propozícióval, illetve a megvalósításhoz szükséges knowhow-val ma egy versenytárs sem rendelkezik. A szellemi tulajdon a korábbi Nagy-britanniai tapasztalatok során akvirált knowhow Új generációs, márkázott szolgáltatási kategória: lakberendezési értékeket hordozó művészi portréfelvételek mindenki számára elérhető forintos áron!

A madeinart üzleti modell lényege, hogy hozzáadott értéket kínál a sablonosnak gondolt klasszikus műtermi fotózáshoz: „Műterem” élmény „Galéria” élmény „Műalkotás létrehozása” élmény „Műalkotás élvezete” élmény 1 1  A „state of the art” berendezésű stúdió  Természetes, önfeledt és vidám kibontakozás  Alacsony ár 2 2  „Minimum design” koncepció szerint berendezett galéria  „Kirakat” a bevásárlóközpont látogatói számára  Vágyott, hívogató környezet 3 3  Vetítő szobában megtekintés  Kreatív csapattal közös megrendelői egyeztés  Megrendelő involválása, egyéniségének kifejeződése 4 4  Egyedi, sorszámozott, azonosítóval ellátott műalkotások  Lakását díszeként, akár ajándékba  Életre szóló, maradandó élmény Hozzáadott érték / ár / igény / élmény üzleti modell

piac V e r s e n y t á r s a k C é l k ö z ö n s é g Szűk értelemben a tervezett üzleti modellnek versenytársa Magyarországon nem azonosítható. OK: Nincs egyetlen olyan szolgáltató sem, amely a fotózáshoz kapcsolódó, élményeken alapuló értéknövelt portfoliót kínálná. Tágabb értelemben másodlagos versenytárs minden fotográfus, illetve lakberendezési dekorációs szolgáltatás: A madeinart modell 2 Hagyományos portréfotózás 3 Lakberendezési dekoráció Az életpálya elején a dinamikus piacszerzés kulcsa a differenciáló vállalati marketing alapstratégia. A differenciálás tárgya: minőség, stílus, kreativitás. A differenciálás módja: árazás, sales megoldások. A célközönség jellemzői: • magas rendelkezésre álló jövedelem • igény a szabadidő tartalmas eltöltésére • önmegvalósítási vágy A célközönség azonosítása a fenti jellemzők alapján: Nagyvárosi Fiatal Diplomás Kisgyermekes / gyermektelen pár Szingli Tárki: Háztartási monitor 2008.: TGI Magyarország elemzés: A jellemzőknek megfelel a lakosság kb. 30%-a. A fizetőképes jövedelmet is figyelembe véve Budapesten és környékén kb háztartás jelenti a madeinart célközönségét.

We’re made in art GŐDÉNY GÁBOR - ügyvezető mérnök cégvezetés, marketing, fotó KLM, MALÉV, FLYONLINE, VISITBRITAIN MARACSKÓ SÁNDOR – operatív igazgató mérnök cégvezetés, retail, IT, fotó SONY, MM, MTV MONTVAI CSABA – IM tanácsadó mérnök IT, CRM, projekt-menedzsment SOFINVEST, KÜRT SZABÓ BEATRIX - értékesítési vezető közgazdász sales, adminisztráció, UNICREDIT, CIB TAS FRUZSINA – art director Belsőépítész - mérnök lakberendezés, design SUTO DESIGN csapat

A pénzügyi tervek szerinti működés a második évtől kezdve stabil osztalék-fizetési képességet tesz lehetővé (adatok HUF-ban) Értékesítés nettó árbevétele102,552359,042389,361418,877451,613 Anyagjellegű ráfordítások68,750157,372166,476176,514185,401 Személyi jellegű ráfordítások84,237143,778160,060163,681167,408 Értékcsökkenési leírás4,8105,1255,3742,8232,882 ÜZEMI (ÜZLETI) TEVÉKENYSÉG EREDMÉNYE-55,24552,76657,44975,85795,920 ADÓZOTT EREDMÉNY-55,47342,02946,26961,56578,287 eredményterv

A befektetési igény: forint, azaz mintegy Euro, egyszeri tőkeemelés formájában. EXIT: Akár a hazai hálózat bővítéséhez-, akár a külföldi terjeszkedés beindításához szükséges további tőkebevonás, megfelelő exit pontot jelenthet a befektető partner számára. Az exit iránya – a jövőbeni érdeklődési irányok függvényében – kettős lehet: vagy a meglévő tulajdonostársak általi kivásárlás, vagy egy külföldi lánc számára történő értékesítés befektetés január A meglévő stúdió tapasztalatai alapján partnerek toborzása az 5 új üzlethez február Shortlist, tárgyalás, megállapodás március Tőkeemelés (80 MFt) szeptember Hálózatépítés 6 üzlet működik Szintentartó beruházások 2013 EXIT Tulajdonostársi kivásárlás lehetősége Külföldi (régióban jelen nem lévő) azonos profilú társaság számára történő értékesítés

küldetés: Mindenkinek legyen egy madeinart képe!