Reklámok a turizmusban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Pallavicini Terv Fejlesztési Koncepció
Reklámállítások megítélése Balogh Virág május 5.
Hírlevél küldés WEB-SET-tel. Törvényi háttér • évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (reklámtörvény)
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
HÁLÓZATOK.
2006. szeptember 20. Vámospércs "Új szolgáltatások a könyvtárban az Internetre építve" Moldován István OSZK MEK osztály
K ONTROLLÁLATLAN VÁGYAK, KISZÁMÍTHATATLAN HISZÉKENYSÉG, KIALAKULATLAN ÉRZÉSVILÁG Avagy a reklámok hatásai a kisiskolásokra Készítette: Tóth Ivett Anna.
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
Tájékoztatás a munkaerő-piaci szolgáltatásokról
Reklámeszközök, reklámhordozók
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
MARKETING.
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
Promóciós eszközrendszerünk
Székely kapuk útja. 1. Általános adatok Kérelmező: Hargita Megye Tanácsa Megvalós ítási időtartam: 24 hónap Összköltségvetés: ,77 lej Önrész: 22.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Könyvtári digitális tartalmak az oktatási multimédiák számára
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
MÉDIAISMERET I. INZERTKÉP SZINOPSZISA Beküldendő feladat 2. Készítette: Nemes Marianna Informatikus Könyvtáros Szak Távoktatás tagozat II. évfolyam II.
Kommunikációs politika
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Reklámozás, Public Relations
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Vidékfejlesztés, turizmus és az alkotóházak lehetséges kapcsolata
Zöldszemlélet minden napra avagy a Térségi Hulladék- Gazdálkodási Kft
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
A marketingkommunikáció
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben Sopron, február 1. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Internetoktatás a József Attila Városi Könyvtárban (Élmények, tapasztalatok)
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Hálózatok Kialakulásának okai: kommunikációs igény gépek közt,
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Budapest Utazás Kiállítás
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Helyszín, időpont Pécs Lauber Dezső Városi Sportcsarnok (Dr. Veress Endre u. 10.) március 9-11.
DESZTINÁCIÓK TURISZTIKAI TELJESÍTMÉNYÉNEK TELEPÜLÉS-SZEMPONTÚ MEGKÖZELÍTÉSE Dr. Szalók Csilla „TDM Workshop”
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A Tisza-tavi Turisztikai Desztináció Menedzsment Szervezetek alakításának lehetőségei Molnár Anita Igazgató Magyar Turizmus Zrt. Tisza-tavi Regionális.
A Nemzetközi Visegrádi Alap o Titkárság (15 fő) o Székhelye:Pozsony, Kráľovské údolie 8, Bratislava, Szlovákia o Munkanyelve:
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara szerepe és feladatai a vállalkozások külpiacra jutásának segítésében, különös tekintettel a vegyeskamarai hálózatra.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
1. 2 SZOMBATHELY SZEREPE AZ EURÓPAI SZENT MÁRTON KULTURÁLIS ÚTVONAL LÉTREHOZÁSÁBAN Grünwald Stefánia Szombathely MJV Stratégiai és Idegenforgalmi csoportvezető.
Turisztikai fejlesztési lehetőségek a programozási időszakban
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Turizmus a Hungarikumokért Hungarikumok a Turizmusért
Közgazdászpalánta verseny
Előadás másolata:

Reklámok a turizmusban

A turizmusban a reklámnak a megszokottól eltérő szerepe van. Sok esetben propaganda jellegű és egy területre, idegenforgalmi régióra vagy komplex turisztikai termékre vonatkozik.

1. Turisztikai kiadványok Közvetlen hatású: plakát, turisztikai prospektus, város- vagy tájismertető Közvetett hatású: útikönyvek, útirajzok, útleírások, szépirodalmi művek.

2. Turisztikai sajtópropaganda Közvetlen hatású: fizetett sajtóanyagok Közvetett hatású: riportok, útleírások, szakcikkek

3. Írásbeli tájékoztatás Közvetlen hatású: levelezés az ügyfelekkel Közvetett hatású: hírlevél, hírmagazin

4. Propagandairodák, kirendeltségek A külföldön felállított turisztikai propagandairodák és képviseletek a turisztikai propaganda és tájékoztatás fontos szervei.

5. Szájpropaganda A leghatékonyabb eszköz

6. Turisztikai kiállítás Idegenforgalmi börze Az idegenforgalmi kínálat elterjedt eszköze.

7. Internet Az internet egyre nagyobb szerepet kap a turisztikai propagandában. Lefoglalás, keresés, akciók, reklámlevelek.

8. Egyéb eszközök Rádió, televízió, film