Wattay Középiskola és Szakiskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Advertisements

Mátészalka Szakképző Iskola és Kollégium - Déri Miksa
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV Szakképzés ma … Málnási Gábor.
Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Szakmatanulás érettségi után a Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központban (BeTISZK) 1073 Budapest Dohány utca 65.
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1800 diák, két tagintézményben folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok.
Palánczné Németh Zsuzsanna igazgató Újbudai Speciális Szakiskola
Szakközépiskolai képzés
Csonka Zoltán intézményvezető
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
ghfghfgh Vida Lajos főigazgató
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
A TIOP – 3.1.1/08/ projekt keretében megvalósuló fejlesztések.
Könyvtárhasználati verseny
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
1 Apertus Közalapítvány Nemzeti Fejlesztési Program
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
TAPASZTALATAIM A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRÓL MŰVELTSÉGTERÜLET SZOCIÁLIS ÉLETVITEL ÉS ÉLETMÓD KÉSZÍTETTE: VARGA GABRIELLA GÁRDONYI GÉZA ÁLTALÁNOS ISKOLA.
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola és Kollégium
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Egységes, új szakmastruktúra, piacképes programok Budapest december 6.
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. üzleteiben
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
PÁLYAVÁLASZTÁS- ISKOLAVÁLASZTÁS
Jelky András Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Év végi statisztika Készítette: Huber Béla Farkasné Pataki Csilla.
Az előrehozott szakképzés tapasztalatai Zsámbékon 1 év elteltével.
„A jól képzett szakemberekért.”
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1300 diák, folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok a kor követelményeinek.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
Nyílt napok november óráig nyílt órák november óra január óra.
1 AEMA – Hálózat Adult Education Made Accessible Projektcélok és megvalósítás - Információs nap Miskolc, március 19.
Nógrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Pályaválasztási napok április 20. Nógrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara dr. Tordai Péter elnök.
Kezdetektől napjainkig Készítette: Mézes József
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola SZOLGSZI.
1 HEVES MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA 3300 Eger, Faiskola u. 15. Tel: +36/36/ , , Fax:+36/36/ Web:
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Szakmai vizsgáztatás Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes március 27.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
TÁMOP B-13/ „DOLGOZVA TANULJ!” ZÁRÓRENDEZVÉNY A PROJEKT EREDMÉNYEI, POZITÍV HATÁSAI PEST MEGYÉBEN NOVEMBER 30. ELŐADÓ: SZABÓNÉ ZÉMAN.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
Összefoglaló információk a térségi integrált szakképző központok alapadataiból Baskiné Lipka Gabriella Koordinációs és kontrolling irodavezető augusztus.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Szakiskolai fejlesztési program
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Felvételi a középfokú iskolákba TÁJÉKOZTATÓ A SZÜLŐK SZÁMÁRA A 9
„Az egyetlen igazi boldogságot akkor találjuk meg, ha szüntelenül befelé növekszünk, és igazabbá, nagylelkűbbé, egyszerűbbé, emberibbé, kedvesebbé és tevékenyebbé.
Tisztelettel köszöntjük a Trefort Ágoston Szakképző
Az SZKTV aktuális kérdései március
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Centrumban a szakképzés
Válassz pályát, válassz szakmát. Dönts jól
SZÁMALK-Szalézi Szakgimnázium
Előadás másolata:

Wattay Középiskola és Szakiskola

A kiskőrösi Wattay Középiskola és Szakiskola 37 éve önálló szakképző intézmény. Jelenleg iskolánkban 760 tanuló tanul, 44 tanár, 7 szakoktató és 9 óraadó tanár segítségével. 1869. „vasárnapi iskola” 1884. Iparos Tanonc Iskola 1945. kecskeméti szakmunkásképző tagiskola alintézménye 1970. 621. sz. Ipari Szakmunkásképző Intézet. 1994. Ipari Szakmunkásképző és Szakközépiskola 1998. Wattay Középiskola és Szakiskola – névadó Wattay család

Képzési lehetőségek Szakiskolai képzés: 9. 10. évfolyamon általános képzés 10. osztályra épülő szakképzés Középiskolai képzés: Közgazdasági szakközépiskola Gépészeti szakközépiskola Informatikai szakközépiskola Érettségire épülő szakképzés Szakiskola utáni, érettségire felkészítő képzés

Szakiskolai képzés 9-10. osztály és szakképzési évfolyamok Gépészet szerkezetlakatos, karosszérialakatos, fényező-mázoló, fémforgácsoló, hegesztő Építészet kőműves , épületburkoló, szobafestő-mázoló és tapétázó Faipar asztalos Egyéb szolgáltatások fodrász Ügyvitel gépíró és szövegszerkesztő Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció bolti eladó, kereskedő-boltvezető II.

Szakiskolai Fejlesztési Program II.: A 2006. – 2007. őszi félévében megtörtént iskolánkban a kompetencia mérés-értékelés. Résztvevő osztályok a 9. évfolyamon: 9/1. Faipar és egyéb szolgáltatások (fodrász) szakmacsoportban 9/2. Gépészeti szakmacsoportban

Százalékos teljesítményátlag

Osztályon belüli szórás

Osztályon belüli szórás

%-os "szélsőértékek"

%-os "szélsőértékek"

%-os "szélsőértékek"

A PROJEKTOKTATÁSRÓL Iskolánkban alkalmazott módszerek – technikák: Tanulói kezdeményezésre épülõ technikák Együttműködésre késztetõ technikák Kreatív felfedeztető, kutató technikák Beszélgetés Játékok (népi, szerepjáték, dramatizálás) Szakirodalom feltárása Vita kezdeményezése Bábozás Interjú az adatközlőkkel Felidézés, élménybeszámoló Dramatikus helyzetgyakorlatok Poszter készítése Problémafelvetés Gyűjtés (illatok, szagok, hangok) Kiállítás rendezése Ötletbörze Céhalapítás Papírkészítés, vízvizsgálat Programválasztás Csoportalakítás (névválasztás, címer- és zászlókészítés) Vizsgálódás és mintavétel Kreatív műhelymunkák választása Vetélkedő, verseny Képeslapkészítés Önálló adatgyűjtés Alkotás Térképkészítés, térképhasználat Új útvonalak kitalálása Hangtérkép Eredeti helyszínek felkeresése Tantúra

Projektnapok menete, részletei: 2 hetente 2 egymást követő projekt nap (6-6 óra) Tantorony témái – átdolgozás DVD filmek megtekintése közben jegyzet készítése – „lyukas szöveg” Csoportalakítás – a téma felvezetése Problémamegoldás kompetencia fejlesztése különös hangsúllyal Pozitív tapasztalatok

Csoportnapló CSOPORTVEZETŐ ÍRNOK SZÓNOK ESZKÖZFELELŐS IDŐFELELŐS NÉV 1 2 3 4 5 CSOPORTVEZETŐ ÍRNOK SZÓNOK ESZKÖZFELELŐS IDŐFELELŐS

Egészítsd ki a szöveget a film alapján! Az 1800-as évek elején merült fel az ötlet, hogy a ……………… folyó alá alagutat építsenek. A ……………ból menekült feltaláló, Marc Brunel tervei alapján kezdődött meg a nagyszabású építkezés. Első lépésként egy ………………t kellett ásni, amely levezetett a folyómeder alá. Az építmény aztán saját súlyánál fogva belesüllyedt a földbe. A folyó alatti alagút fúrásához speciális eszközre volt szükség: modellje a ……………… nevű puhatestű állat volt. A vasburokkal óvott gépezet nyomában létrejött alagutat ……………… boltozattal szilárdították meg. A legnagyobb nehézséget az okozta, hogy az alagút időnként kilépett a szilárd agyagból, és belefutott a …be. A készülőfélben lévő alagutat – pénzszerzési okokból – megnyitották a …………………… előtt. A katasztrófára nem kellett sokáig várni: 1827 május 18-án a ……………… miatt megnövekedett víztömeg betört az alagútba. A károk helyreállítása után a fiú, Isambar Brunel ………………… szervezett az építkezés támogatói számára az alagútban. Az év végén – egy újabb vízbetörést követően - az alagutat ……………………

Köszönöm a figyelmet!