TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Esélyt az esélyteleneknek
Advertisements

GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
KIÚT A HÁTRÁNYOS HELYZETBŐL Modell értékű program a Zalaegerszegi kistérségben Molnár Máté programigazgató Foglalkozta Társ – Társ a foglalkoztatásban.
Szakképzési szakértők szakképzési változásokra való felkészítése A SZAKKÉPZÉSI KERETTANTERVEK KIDOLGOZÁSA ÉS BEVEZETÉSE Nemzeti Fejlesztési Alap Képzési.
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
A szakemberek számára szervezett modell szemináriumok tapasztalatai I.
Eszköszkölcsönzési szolgáltatások bemutatása
Palánczné Németh Zsuzsanna igazgató Újbudai Speciális Szakiskola
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
PÁLYAORIENTÁCIÓS PROGRAM A PÉCSI ÉLTES EGYMI ISKOLÁIBAN
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
II/3. Működő és a legszegényebbeket elérő szolgáltatások, közösségi akciók Kunbábony, Civil Kollégium Képzési Központ április május
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
EGYENSÚLYBAN A VILÁGGAL
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
EGYMÁS-KÖZT Szakmai fórum l Nyíri Úti EGYMI - Kecskemét, Nyíri út Web:
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A szakképzetlen, szociálisan hátrányos helyzetű, munkanélküli emberek (fiatalok) munkaerő-piaci és társadalmi (re)integrációjának elősegítése integrált.
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Élménypedagógia avagy Kalandok és Álmok a Ridensben november 21. Bányai Sándor Kalandok és Álmok Szakmai Műhely TÁMOP / RIDENS.
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Dobbantó projekt pályázati tájékoztató... a sikeres pályázáshoz szeptember.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Speciális képzést nyújtó oktatási intézmények tapasztalatai a pályaválasztás terén Somogy Megyei Önkormányzat Duráczky József Egységes Gyógypedagógiai.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
P E D A G Ó G I A I K A R. Alapképzési (BA) s z a k o k Nappali tagozat SzakKöltségtérítésKépzési idő (félév) Andragógia Ft6 Gyógypedagógia 110.
1 Mégis, kinek az érdeke? Szakvélemények, tantárgyi felmentések a nevelési tanácsadó, a szakértői bizottság és az iskolák szemszögéből Fehérvári Katalin.
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
NEVELÉSI TANÁCSADÓ munkatársai.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Integráló iskolák a közoktatásban
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
SNI gyerekek az iskolában (1.) A sajátos nevelési igény
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Felnőttoktatási tájékoztatója
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Telefon:72/
Úton az inklúzió felé Szombathely, Bercsényi u tel./fax: 94/
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
Sajátos nevelési igényű tanulók a szakiskolai programban Kapcsáné Németi Júlia.
Veszprémi Szakképzési Centrum Gönczy Pál Szakközépiskolája és Szakiskolája Tapolca .
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Szakiskolai fejlesztési program
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
Előadás másolata:

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” A RIDENS SZAKKÉPZŐ ISKOLA, SPECIÁLIS SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM BEMUTATÁSA

RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”

ISKOLÁNK TANULÓI 14-25 ÉVES KORÚ FIATALOK TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” ISKOLÁNK TANULÓI 14-25 ÉVES KORÚ FIATALOK Mozgássérült Hallássérült Látássérült Magatartási és beilleszkedési zavarral küzdő Tanulásban akadályozott Értelmileg akadályozott Tanulási és részképesség zavarral küzdő Autista

RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”

Értelmileg akadályozott TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” Szakma Képzési idő Feltétel Szakmai program Szakács 3 év Befejezett 10. osztály Minden sérüléstípus esélyegyenlőségének biztosításával szükség szerint megnövelt képzési idővel. Többségi, illetve speciális tantervű programokból adaptált helyi programok szerint.* Számítógépes- adatrögzítő 2év Befejezett 8. osztály Parkgondozó Nem igényel befejezett iskolai végzettséget Számítógép szerelő, karbantartó 2 év Irodai asszisztens Érettségi Népi kézműves Fazekas, takács 3év Érettségire felkészítő Szakközépiskolai képzés 4 év Értelmileg akadályozottak számára meghirdetett szakmák: Háztartástan, Konyhai munka,Számítógépes ismeretk 16. életév betöltése Értelmileg akadályozott SZAKMÁK

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” KOLLÉGIUM

Nyelv –és beszédfejlesztés TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” REHABILITÁCIÓ Szakemberek: Kutyaterapeuta Konduktor Gyógy-masszőr Gyógypedagógus- ok Pszichológus Szociálpedagógus   Terápiák: Sindelar Ayres Snoezelen Meixner Gyógymasszázs Konduktív pedagógia Pszichoterápia Nyelv –és beszédfejlesztés

SZOCIÁLIS REHABILITÁCIÓ Szociális munkás EGÉSZSÉGÜGYI REHABILITÁCIÓ TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” SZOCIÁLIS REHABILITÁCIÓ Szociális munkás EGÉSZSÉGÜGYI REHABILITÁCIÓ 24 órás egészségügyi ellátás FOGLALKOZÁSI REHABILITÁCIÓ Alternatív Munkaerő-piaci Szolgáltató KOMP I. KOMP II. SZAMSZ Megéri? Minden 1 Ft az elkövetkező 5 év során 4,77 Ft meg-térülést eredményez

TÁMOP 3.1.7. Referencia intézményi felkészülés RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” PROJEKTJEINK TÁMOP 3.1.7. Referencia intézményi felkészülés TÁMOP 3.4.2. SNI Integráció konzorciumban TÁMOP 3.1.4. Innovatív iskola TÁMOP 3.3.10.HH-s és HHH-s fiatalok lemorzsolódásának csökkentése Tervezzük: Autizmus bázisintézmények országos hálózatának kialakítása program/FSZK/

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” KÖSZÖNÖM FIGYELMET Siketné Zsiga Judit zsiga.judit@gmail.com www.ridens.hu