Német Nemzetiségi Gimnázium és Kollégium. Így indultunk…..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar felsőoktatás.
Advertisements

„ A múltat megtalálni –mondják – nem lehet. Mit szólnál, ha megmutatnám azt a helyet…”
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
Krúdy.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Pedagógiai eszközök és módszerek a században
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
Globalizáció és oktatás
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
Szórakoztatva oktató programok a múzeumban Tillai Gábor történész előadása az MKE Játéktan továbbképzésén Tudásközpont, Pécs
A tételek eljuttatása az iskolákba
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
Agria Media Eger, október
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Kultúrák találkozása a könyvtárak olvasásfejlesztő tevékenységében
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom , 10: :10.
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
1 Érettségi tájékoztató 2008 Érettségi tájékoztató február 8.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Regional Office for Europe and Central Asia FAO Információs Hálózatok Hatékony tudásmegosztással a gazdák és partnereik érdekében az Európai Térségben.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS ÁLTALÁNOS ÉS SPECIFIKUS JELLEMZŐI HOGYAN TANÍTSUNK EREDMÉNYESEBBEN? TANÉVNYITÓ SZOLNOK, VIII.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Érettségi értékelés Lovassy László Gimnázium1 Érettségi értékelés.
Deutsch hat Zukunft A német nyelvnek van jövője.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Kétszintű érettségi.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
„ Gasztro-karrierek az EU-ban ” Leonardo da Vinci mobilitási programok németországi szállodákban Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest.
Emelt- vagy középszintű felkészítés? Szülői értekezlet Lovassy László Gimnázium március 1.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
DIDAKTIKA: témák, szakirodalmak 2008/2009. TANÉV 1. FÉLÉV.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Német Nemzetiségi Gimnázium és Kollégium
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Német Nemzetiségi Gimnázium és Kollégium XX. Ker. Serény u. 1.
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Velünk élő középkor Forrás:
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Előadás másolata:

Német Nemzetiségi Gimnázium és Kollégium

Így indultunk…..

Az első tanévnyitó ünnepélyünk (1990)

Ilyenek lettünk……

Aki az iskolát vigyázza….

Az idő nagy kincs – toronyóra lánc nélkül….

Csináljuk…… lift nélkül

Tanítunk – könyv nélkül, …… de megírjuk

Módszertani továbbképzéseket tartunk – országos szinten

Vannak eredményeink is….

Országos közép szint Közép szint iskolánkban Országos emelt szint Emelt szint iskolánkban Magyar nyelv és irodalom3,634,104,355,00 Matematika3,074,60 Történelem4,46 4,66 Angol nyelv3,834,504,65,00 Német nyelv és irodalom4,605,00 Német mint idegen nyelv3,465,004,775,00 Biológia3,574,50 Fizika3,814,82 Informatika3,594,80 Kémia4,094,50 Földrajz3,504,664,615,00

OKTV

A valóságban hogyan zajlik nálunk, mi így csináljuk

Az identitástudat kérdése

Ahogy a gyerekeink érzik

Hagyományőrzés – a kortárs kultúra ápolása

A legfontosabb a példaadás

Kapcsolataink – Dorothee Janetzke-Wenzel

PASCH – iskolák, mint a jövő partnerei hálózat Életrehívója: Dr. Frank- Walter Steinmeier, német külügyminiszter 2008-ban Célja: egy az egész világot átfogó hálózatot alkotni mintegy 1000 partneriskola összefogásával a fiatalság körében érdeklődést kelteni a modern Németország és annak társadalma iránt a nyelv tanulása és a kultúra megismerése mellett az egymás iránti megértés erősítése. A programot a német külügyi hivatal koordinálja, közösen a ZfA-val, Goethe Intézettel, PAD-val (Pedagógiai Csereszolgálat) és a DAAD-val (Német Akadémiai Csereszolgálat). Erősíteni és bővíteni kívánják azoknak a külföldi iskoláknak a hálózatát, amelyekben a DSD nyelvi diplomát lehet megszerezni. Törekednek iskolai együttműködések kiépítésére. Olyan kompeten- ciákat kívánnak közvetíteni, amelyekkel a diákok később sikeresen tanulhatnak a német felsőoktatásban illetve bővíthetik szakmai tapasztalatukat.

Köszönöm a figyelmet!