Miért nem működik a honlapom? GYÍK Egy újszülöttnek minden weblap új! László János 2013.11.27. 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZTE Klebelsberg Könyvtár
Advertisements


Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
 A Web, kezdeti időszakában csak a szöveges file-okat kezelte.  Ma teljes körű multimédia szolgáltatásokat nyújt  Filmet,  Zenét,  Képeket nézhet.
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Internet ismeretek II..
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
Keresőmarketing stratégiák
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
Humánkineziológia szak
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Online Katalógus aleph.nyf.hu.
Mellár János 5. óra Március 12. v
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Műveletek logaritmussal
Ember László XUBUNTU Linux (ami majdnem UBUNTU) Ötödik nekifutás 192 MB RAM és 3 GB HDD erőforrásokkal.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Darupályák tervezésének alapjai
Kereső programok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
szakmérnök hallgatók számára
A háború és a modern fegyveres erő
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
A Palló információs rendszer bemutatása
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
IV. Terjeszkedés.
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
A HUNAGI közösség és a CASCADOSS Dr. Remetey-Fülöpp Gábor főtitkár HUN A GI CASCADOSS REGIONÁLIS MŰHELY SZEGED, JANUÁR
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Virtuális Méréstechnika Sub-VI és grafikonok 1 Makan Gergely, Vadai Gergely v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat - levelező Sub-VI és grafikonok 1 Mingesz Róbert V
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
A termelés költségei.
Az m70.hu Szaknévsor adatlapjának kitöltési folyamatát követheti végig illusztrálva – klikkeivel. Minden kattintásra változik a kép, beúszik a magyarázó.
Az internetes keresési módszerek
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
A Facebook marketing trendjei
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
SZTE OPAC, adatbázisok A szakirodalmi keresés kezdő lépései Aranyi Zoltán SZTE Klebelsberg Könyvtár
A termelés költségei.
Adatkeresés az interneten
Google Scholar Wolfram Alpha Scirus Készítette: Varga Ádám.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
Előadás másolata:

Miért nem működik a honlapom? GYÍK Egy újszülöttnek minden weblap új! László János

GOOGLE NYITÓOLDAL Térkép, organikus és fizetett hirdetések 2

GOOGLE NYITÓOLDAL Képtalálatok, Wikipedia 3

A CÉL A Google nyitóoldalára való felkerülés  természetes (organikus) találat  fizetett hirdetés (adwords) látogatószám növelés vásárlásra ösztönzés 4

Ha nekem faiskolám lenne, hogyan készíteném el a weboldalát? 5

Domain (előre gondolni érdemes!) …legyen régi név (ha lehet…) …legyen beszédes (mindenképpen!) …legyen megjegyezhető (jó lenne…) Megnézni, mit lehet megvásárolni a lejárt domainek között! 6

Tárhely Semmiképpen NE legyen ingyenes tárhely!! Megbízható partner lehet, hogy kicsit drágább, de megéri! 7

Üljünk fordítva a lóra…, úgy készüljön a honlap, hogy megnézzük, hogyan keresik a termékünket, amit mi kínálunk! Legyünk a saját vevőnk! Ez egy fordított gondolatmenetet kíván! 8

Keresési segítségek: Google – Hogyan keresnek 9

Google Trends Mi az és hogyan működik? A Google Keresési Trendek szolgáltatás elemzi világszerte a Google-keresések egy részét, majd kiszámítja, hogy hányszor keresték az Ön által megadott kifejezést a Google-on az adott időintervallumban elvégzett összes kereséshez képest. Ezt követően kiválaszthatja az adatok megjelenítését bizonyos Google funkciók alapján, mint amilyen a Google Internetes Kereső, a Google Képkereső és a Google Hírkereső 10

Keresési segítségek: Google Trends A találati oldalon a következőket látja: egy grafikont a keresési forgalomról, a kifejezések iránti érdeklődést az időben ábrázolva (GMT), egy 0-tól 100-ig terjedő skálán; az összegek a keresési kifejezések melletti sávoknál láthatók, a kategóriák csoportosításának lebontását a legnépszerűbb keresések és a növekvő keresések listáit, a világ "hőtérképét", ahol megtekinthető a keresési forgalom mutatója régiók, városok és nagyvárosi területek alapján. 11

A weboldal legyen… …átlátható, gyors, adatbázis alapú, szerethető, megjegyezhető egyedi, folyamatosan bővített és TARTALMAS! 12

Konkurenciavizsgálat Fontos másoktól tanulni, ötleteket, trendeket átvenni! Nem kell feltalálni a spanyol….. 13

Milyen a jó honlap? Menüszerkezet: többlépcsős jó menü elnevezések (pl: menüből, almenü….) átlátható 10 – 20 mp alatt elérhető tartalom. Az első 10 mp-ben kell megfogni a látogatókat! 14

Milyen a jó honlap? Használjunk aldomaineket, pl: gyumolcsfa.faiskola.hu Beszédes URL Kitölthető: - TITLE sor, - kulcsszavak, - description bejegyzésként (egyedi leírások) 15

Faiskola.hu Legyen egy olyan honlap ami rendelkezik minden adatbázisalapú weboldal funkciójával és modern weblap motorral készült. 16

Fontos és érdemes Kulcsszósűrűség vizsgálat: Fontos a szinonimák használata, és a ragozott szavak (Szinonima szótár használata megengedett!) 17

Tartalom Figyelemfelkeltő cím (amit keresnek) Lead (bevezető): rövid és érdekfeszítő Szövegközi kép képaláírással Kiemelés, összefoglalók A cikkek utaljanak egymásra linkként (egy másik bejegyzésre a weboldalon) 18

A cikk végén (mellett) a javasolt olvasnivaló linkje (további cikkek a témában) 19

Érdekesség az internetes urbán legendák között a Tojota.hu és a Szuzuki.hu jó szereplése! 20

Tartalom szempontjából Folyamatos frissítés, idényszerűség! Aktuális, hétvégi, havi, ünnepi akció! Hírlevél: legyen praktikus! ha nem az….hamar kidobja! 21

GYIK A weboldalon legyen fórum lehetőség, ahol kérdések és válaszok vannak, ezáltal, bevonjuk az olvasót! …akár provokálhatjuk kérdésekkel! Legyünk hasznosak! 22

Blog Támogatja a weboldalt, táplálkozik a napi történésekből! ötletek: 5 legszebb virág kertészeti szakszótár napi tanácsok 10 tavaszi kérdés mit érdemes csinálni …május 35-én? 20 legfontosabb kerti munka ősszel kertészet történelem híres kertészek nevezetes fák 23

Google Analitycs Legyen az oldalon Google Analytics! „Ingyenes szolgáltatás, ami a weboldal látogatóiról készít és prezentál részletes statisztikát!” Megmutatja:  a látogatók honnan kattintottak át,  mennyi időt töltenek a weboldalon,  illetve hogy földrajzilag hol találhatók. 24

Google Analitycs 25

Google Analitycs 26

Google Analitycs 27

Google Analitycs 28

Google Analitycs 29

OKOSTELEFON alkalmazás Magyarországon több mint 2,4 millió okostelefon van használatban!! Már a megkeresések 30 %-a telefonról indul! 30

Keresőoptimalizálás szempontjából nagyon fontos a mobilos változat! Google: „azok a weboldalak, amelyeknek nincsen mobilra optimalizált változata, a mobilos kereséseknél hátrébb sorolódnak!” 31

Wikipédia 32

Wikipédia Legyünk szerzők!! A Google jó helyen hozza A szócikk szövegezése ne legyen azonos a weboldal szövegezésével! Külső linkként elhelyezhetjük web és blog anyagunkat más releváns szócikknél! Elkészíthetjük a cégünk bemutatkozó oldalát! 33

Google térkép Jelentsük be a Google térképszolgáltatásánál! Legyen a weboldalunkon Google térkép! 34

Google képkereső 3. – 4. helyen a Googleban Hasznos, szép képek… 35

Népszerűsítés, linképítés Naponta kapunk ajánlatokat: egyeztessünk szakemberrel! Sok száz ingyenes helyre bejelenteni! (pl: lap.hu) Fontos az egyedi regisztráció, mindig más szöveggel! Releváns partneri kapcsolat, linkcsere! Fontos az a kapcsolat, mely látogatott, népszerűweboldal, magas Page Rank értékeléssel! Bannerhirdetés, és bannercsere (halkan mondom…csökken a jelentősége) 36

Egyre többen keresnek több szóból álló összetett kifejezésekre! (pl: gyümölcs, faiskola, Győr) 37

Fizetett hirdetések A Google AdWords a Google hirdetési felülete. Előnyei: A hirdetés a Google első oldalán kiemelten szerepel A hirdetés pontos célzása (olyan személyek elérése, akik kifejezetten az Ön termékét/szolgáltatását keresik) Mérhető, és a költség előre tervezhető (csak a tényleges kattintás után kell fizetni) Hatékonyság szerint a legolcsóbb hirdetési forma! Több hirdetés szöveget lehet írni Bármikor elindítható A megjelenés időpontja és helye szabályozható 38

Közösségi média A Facebookra is az vonatkozik, ami a weboldalra: tartalom jó címmel, megfelelő kifejezésekkel! Megér egy külön misét! 39

Domain állandó kommunikálása! Tetováljuk fel mindenhová, autóra, fűre-fára, re… 40

Ja és még egy… Az általam használt ismeretek ezen lehetséges terület kb. 10 %-át teszi ki. Még van 90 %... 41

Mindezt ha elvégezzük…. (esetleg több nyelven is) …az segít a weboldalunk elhelyezésében! 42

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! László János Civertan Bt. 43