Klesch Gábor Murguly Gábor Tatár Zoltán Balázs

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Értékel- várá- saik azono- sítása Vevők kijelö- lése Termék szolg. meghat. Kinek?Mit? Hogyan? BELSŐ TÉNYEZŐK.
Advertisements

REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
LEAN management és a szakszervezetek Budapest, VP/2011/003/0133 Information & Consultation – LEAN Principles in Manufacturing.
Posztmodern vállalat Dr. PhD Kollár József Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány.
BMW.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Komplex Instrukciós Program
D ALE C ARNEGIE T RAINING  Dale Carnegie ® : A hagyomány  Alapítva: 1912  Cég-központ: New York City  DC Kutató-központok: New York, St.Louis, Washington.
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
A stratégiai tervezés módszertana
Minőségmenedzsment alapelvek
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
A es válságok keresztény szemmel
Miért döntenek üzletemberek a Botanoo mellett?
Motivációs kérdezés technikája
1. ELŐADÁS.
1. előadás.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
Magyarország népességének alakulása a honfoglalástól napjainkig
KÍNA ÉS INDIA.
A fordista termelési rendszer
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
Menedzsment alapjai I. előadás Lovász Gabriella egyetemi adjunktus
Családi vállalkozás.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Tudástranszfer egyetemi városokban
A szervezeti problémák kezelése
Modern vezetéselméleti irányzat
A vállalati folyamatok újraszervezése BPR
KULTURÁLIS ANTROPOLÓGIA III.. A 60-as évek antropológiája E. Wolf: részterületek, terminusválság El ő zmények: 1.Angolszász strukturalista funkcionalizmus.
A tanulási eredmények értelmezése és funkciója Vámos Ágnes (ELTE)
TERVEZÉS - SZERVEZÉS - VEZETÉS
Ellenőrzés, visszacsatolás
Csáki Zoltán Országos Széchényi Könyvtár Digitális folyóiratok tartalomjegyzékeinek feldolgozása az OSZK-ban (EPAX projekt) NETWORKSHOP 2008.
1 © kurtán sándor 2011 érdekérvényesítés és érdekegyeztetés az eu-ban munkaadói szervezetek az EU-ban.
1 © kurtán sándor 2011 érdekérvényesítés és érdekegyeztetés az eu-ban munkavállalói szervezetek.
Összehasonlító gazdaságtan
A megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatási helyzete
SZOCIÁLPSZICHOLÓGIA: Történeti vázlat
Kádár-korszak ( ) „a legvidámabb barakk” „gulyáskommunizmus”
Nyers Rezső, az „új mechanizmus” egyik legjelentősebb ösztönzője
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
A minőségirányítási rendszer bevezetésének lépései
Az Orvosi Antropológia oktatása a Pécsi Tudományegyetemen
GNSS rendszerek Dr. Budai Balázs Benjámin Budapesti Corvinus Egyetem – Közigazgatástudományi Kar – Közigazgatás-Szervezési és Urbanisztikai Tanszék E-government.
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
A stratégiai tervezés folyamata
J. Peterman Company Készítette: Nagy Eszter Novreczky Kamilla.
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Hurrá, nyertünk! Karádi István Karádi Rendszerház.
Márka - Brand Általános megfontolások Márka típusok
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Magyarország külkapcsolati rendszere Szabó Zsolt március 20.
Asahi Glass Company Bálint Brigitta Bán Edina
Az információ, mint erőforrás
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y ! A mobiltelefon ölhet !
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
Gyurkó György. Az OO programozás és tervezés története 1960-as évek: SIMULA (véletlen folyamatokat szimuláló programok írása) az OO nyelvek őse 1970-es.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Vállalkozásmenedzsment
KIS TIGRISEK.
VEZETŐI DÖNTÉSEK „Navigare necesse est” dönteni mindenkinek kell.
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y !.
Előadás másolata:

Klesch Gábor Murguly Gábor Tatár Zoltán Balázs

Cégadatok 1903. Millwaukee, Wisconsin Jeffrey Bleustein 7.000 fő 11.944 millió dollár Termékek Szolgáltatások

Történelem William S. Harley, Arthur Davidson 1910. logo 1912. export, új gyár 1920. világelső II. világháború: katonai felhasználás 1953. jubileum

1953. USA egyedüli motorkerékpár gyártója 1960. Aermacchi Harley-Davidson európai részleg 1969. Fúzió, Amerikai Gépgyár és Fémöntödével (AMF) 1970. rekord, 426 km/h, Bonneville, Cal Rayborn 1973. új gyár Yorkban

Ti mit tennétek a cég helyében? 1980-as krízis 1980. A cég eladhatatlan, okok Ti mit tennétek a cég helyében?

SWOT 1980-ra nézve Erősség Márkanév Hűség Gyengeség Tőkehiány HRM gyengesége Lehetőség Kivásárlás a AMF-től Motoros style Veszély Honda, Yamaha Vége a hippi korszaknak

Egyéni vezetés Csoportos irányítás Gyors döntéshozatal és cselekvés Hatékony Azonnal megoldás Revolucionista, radikális változások Kreatív Több szempontú megközelítés Nincs elhamarkodott döntés Melyik megoldás a célravezetőbb a krízisben?

Autoriter megoldás Vaughn Beals intézkedései: - Munkaerő - Evolution Enginee - Vásárlók bizalmának visszanyerése - HOG Eredmények

Rich Teerlink 1938, két diploma 1981-1999 között a Harleynál Alkalmazottközpontú Krízishelyzet utáni intézkedések

Lee Ozley Wisconsini Egyetem Szervezeti konzultáns 80-as évek vége: Harley Nyereség megosztása Krízismenedzsment

Krízismenedzsment (1987-1989) Az elkötelezettség problémája 1988: brainstorming, új üzleti vízió Szakszervezeti kooperáció Sikertelenség: - „Ki képvisel minket ebben a folyamatban?” - Felkészületlenség

Az újabb program 1989-től Előadásos rendszer szakemberekkel Csoportmunka az előadás után Visszacsatolás a csoportoktól

Probléma Változtatás „Mit akar Rich?” Elküldik a szakembereket, újabb reform

Egy fontos felismerés:

Jövő… Folyamatos tanulás Kultúra változás

KÉRDÉS? FRAGE? QUESTION? DOMANDA? KYSYMYS? PREGUNTA?

Köszönjük a figyelmet! Jó motorozást!