EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Advertisements

Lengvárszky Attila oktatási igazgató ETR konferencia Pécsi Tudományegyetem Oktatási Igazgatóság „Csupán egyetlen siker létezik, hogy képesek vagyunk.
Az OH TÁMOP fejlesztései
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
A november 18-i workshop napirendje
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
Elektronikus ügyintézés szervezési háttere… …avagy ModulOtTO alkalmazásának története.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
Erasmus programfejlesztés Antoni Györgyi intézményi Erasmus koordinátor.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
ETR Bevezető DEXTER Informatikai kft.. DEXTER Informatikai Kft Tartalom:  Mi az ETR  Az ETR célja  ETR történelem  ETR modulok  ETR hozzáférések.
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Murin Emese magyar-angol-magyar mint idegen nyelv szak
1 Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 17.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem közigazgatás-tudományi karának minőségcéljai a 2012/2013. oktatási évre dr. Almásy Gyula szakcsoportvezető Közigazgatásszervezési.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az adatküldés aktuális kérdései szeptember 14. Fejérvári Bence.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
Az elektronikus tanulmányi nyilvántartás mint minőségbiztosítási eszköz dr. Princzinger Péter ELTE Oktatási Igazgatóság január 25.
Hallgatói jogviszony igazolások igénylése és kiadása Szeged, április 10.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Együttműködési lehetőségek és megoldások a foglalkoztatási és szociális terület munkájában Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális.
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
A Foglalkoztatási Információs Pontok a Dél-dunántúli régióban Márk László Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Networkshop 2009 MKE Vándorgyűlés, Debrecen július 10.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar 2009/2010-es tanévre pótfelvételi eljárásban meghirdetett képzések.
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
Fogalomtár, avagy hogyan beszéljünk egy nyelvet
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer fejlesztése a Miskolci Egyetemen Bordás Katalin Miskolci Egyetem Számítóközpont.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Integrált irányítási környezet kialakítása. I. Szervezetfejlesztés Az Egyetem szervezeti felépítését részben meghatározza a jogszabály és a Szervezeti.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN A CALDERONI INFORMATIKAI RENDSZER BEMUTATÁSA március.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
KÖFOP E-ingatlan-nyilvántartás kialakítása (e-ING) Szőnyi Lőrinc.
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Óbudai Egyetem FENNTARTÓ Rektor Kancellár Szenátus
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Előadás másolata:

EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem

Mi a siker? A beérkezés vagy az utazás? Az emberek döntő többsége azt válaszolja, hogy a beérkezés. Így gondoljuk, de nem így van. A siker nem a beérkezés, hanem az utazás maga. Attól a pillanattól kezdve sikeresek vagyunk, hogy elindultunk a sikerhez vezető úton. „Merni annyi, mint átmenetileg elveszíteni lábunk alól a talajt. Nem merni annyi, mint elveszíteni önmagunkat.” (Kirgegaard)

TERVEK Fő célkitűzések  racionálisan működő oktatásszervezési struktúra kialakítása  hallgatók, oktatók elégedettségi szintjének növelése  „Szolgáltató Egyetem” előkészítése Konkrét célok  szabályozott működés  egyablakos ügyintézés  e-ügyintézés  Tudásközpont

TERVEK Kiindulási Kiindulási alapok  Intézményfejlesztési Terv, Rektori Program  külső – belső igények Alkalmazott protokollok  stratégiák, eljárásrendek készítése  meglévő szabályozás aktualizálása, új szabályzatok készítése  egyeztetések lefolytatása, megállapodások megkötése

EREDMÉNYEK – Oktatásszervezési struktúra racionalizálása Szervezeti átalakulás, funkciók integrálása  beiskolázási tevékenység koordinálása  egységes egyetemi beiskolázási marketing tevékenység bővítése (pl. online játék)  központi felvételi adminisztráció  ERASMUS mobilitás projekt  egyetemi Testnevelés és Sportközpont létrehozása  nyári és téli egyetem projektek vezetése

EREDMÉNYEK – Oktatásszervezési struktúra racionalizálása Folyamatok központosítása  hallgatói pénzügyek egységesítése  központi hallgatói ügyfélszolgálat kialakítása  elektronikus ügyintézés bevezetése (beiratkozás, adategyeztetés)  diákigazolvány ügyintézés központosítása

EREDMÉNYEK – Hallgatók, oktatók elégedettségi szintjének növelése  rövidebb feldolgozási idők, gyorsabb kiszolgálás  áttekinthetőbb ügymenet  kényelmesebb kiszolgálás

EREDMÉNYEK – „Szolgáltató Egyetem” koncepció előkészítése  az egyablakos ügyintézés kialakításának előkészítése, tesztelése, ügyfélhívó rendszer beüzemelése  e-ügyintézés alapjainak megteremtése a MODULO rendszerrel  elektronikus beiratkozás  „Adattisztítási” projekt - 24 órás adatváltozás-bejelentő és ellenőrző rendszer  hallgatói jogviszony-igazolás online igénylése (a TTK pilot projektje)  Tudásközpont: hallgatói szolgáltatáscentrum: beköltözésre várva (EKF)

EREDMÉNYEK – Szabályozott működés  szabályzatok folyamatos aktualizálása és korszerűsítés  szabályzatok fordítása  elektronikus ügyintézés jogszabályi hátterének megteremtése  elektronikus index előkészítése (kari kezdeményezéssel)  oktatásszervezési eljárásrend előkészítése

EREDMÉNYEK – Szabályozott működés  új szabályzatok  szaklétesítési és szakindítási szabályzat  oktatási együttműködések szabályzata  szakkompetencia-térkép elkészítése  stratégiák  beiskolázási stratégia  FSZ stratégia  pénzügyi és adminisztrációs stratégia

TOVÁBBI TERVEINK Szolgáltató Egyetem koncepció megvalósítása  ügyfélközpontú szolgáltatási rendszer megerősítése  e-ügyintézés szolgáltatási körének bővítése  központi egyablakos ügyfélszolgálat kialakítása a Tudásközpontban  egységes eljárásrenden alapuló, szolgáltatás-centrikus ügyfélszolgálat-hálózat kialakítása (Tanulmányi Információs Pontok)

TOVÁBBI TERVEINK Szolgáltató Egyetem koncepció megvalósítása Ügyfélközpontú szolgáltatási rendszer megerősítése  e-ügyintézés szolgáltatási körének bővítése (TÁMOP )  jogviszony-igazolás, kreditelismertetés, diákigazolvány-ügyintézés folyamatának elektronizálása  tanulmányi információk lekérdezésének segítése (adatbázis-építés)  V-POS rendszer és mobiltelefonos fizetés lehetőségének megteremtése  központi egyablakos ügyfélszolgálat kialakítása a Tudásközpontban  tantárgyi és oktatói kompetencia térkép kialakítása

TOVÁBBI TERVEINK Szolgáltató Egyetem koncepció megvalósítása „Tanulmányi Információs Pontok (TIP)” létrehozása  a kari tanulmányi irodák megerősítése  teljes körű elektronikus szolgáltatás biztosítása  tanulmányi tanácsadás  kredittanácsadás

TOVÁBBI TERVEINK Szolgáltató Egyetem koncepció megvalósítása „Tanulmányi Információs Pontok (TIP)” létrehozása  az információs pontokon biztosítható további szolgáltatások  tehetséggondozás (hálózat)  karrier-tanácsadás  gyakornoki rendszer adatbázis és szolgáltatás (online)  kulturális, sport, eü-i, szálláslehetőségek adatbázisok és szolgáltatások (online)  alumni

„Senki sem él hiába ezen a világon, aki megkönnyíti a világ terhét valaki más számára.” Charles Dickens

K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET ! Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem