A 2011. évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei 2012. március 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.
Advertisements


„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
TDM Szakmai Nap november 21.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Elektromos mennyiségek mérése
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Sajtótájékoztató Társasági adó, SZJA és EVA bevallások tapasztalatai
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A évi demográfiai adatok értékelése
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató december 4.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
1 Konjunktúrajelentés 2009  Az üzleti helyzet és várakozások  A befektői környezet A DUIHK 15. konjunktúrafelmérése Dirk Wölfer április 21.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Forrás allokáció LHH Ft/ 1 Euro HPME katalógus III. tengely Összforrás: Euro Ft LHH forrás: Euro Ft nem LHH.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Időközi adatszolgáltatások teljesítése
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Kvantitatív módszerek
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
nielsen közönségmérés
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
NAV Veszprém Megyei Adóigazgatósága
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.

2 Az előző évekhez hasonlóan elkészítettük a Reklámtortát 2011-re vonatkozóan is. ► A piac méretének megállapításához az adatokat közvetlenül a MEME tagjai, a televíziós és rádiós társaságok szolgáltatták. ► 52 televízió és 4 rádió volt az adatszolgáltatók között. ► Az előző évhez képest 7 új televízió csatlakozott a felméréshez, valamint az előző évi részvevők közül egy rádió megszűnt. ► Az adatok összegyűjtését és összesítését az Ernst & Young Tanácsadó Kft. végezte. ► A beérkezett adatokat az összesítést követően megsemmisítettük.

2012. március 1.3 ► LifeNetwork ► MGM ► Minimax ► Movies 24 ► MTV Networks Magyarország ► MTV m1 ► MTV m2 ► National Geographic ► OzoneNetwork ► Prizma (Poen) ► Reflektor ► RTL Klub ► Sorozat+ ► Spektrum ► Sport 1 ► Sport 2 ► Sport M ► SportKlub ► Story 4 ► TV Paprika Az adatszolgáltatók köre hét televíziós csatornával bővült, egy rádióval csökkent. Televíziók: ► Animax ► ATV ► AXN ► Cartoon ► Comedy Central ► Cool ► Spektrum Home (Deko) ► Discovery ► Disney Channel ► DoQ ► Duna Tv ► Film+ ► Film+2 ► Filmmúzeum ► Fishing&Hunting ► Hallmark/Universal Channel ► Hálózat Tv ► Hír Tv ► Tv2 ► Viasat6 ► Viasat3 ► Viva ► Zone Club ► Zone Reality ► Zone Romantica Újonnan csatlakozott csatornák: ► FEM3 ► Music Channel ► Muzsika ► Nóta Tv ► PRO4 ► PV TV ► Story5 Rádiók: ► Juventus ► Class FM ► Magyar Rádió ► NEO FM

2012. március 1.4 Ebben az évben is net-net reklám árbevételt számítottunk. ► Kedvezményekkel csökkentett, ügynökségi jutalékok levonása utáni „tiszta” árbevétel. ► Nem tartalmaz barter tevékenységből származó bevételt. ► Nem tartalmaz olyan, egyéb bevételi forrásokat mint pl. emelt díjas telefon és SMS, valamint a rendezvények és a saját márkás árucikkek bevétele.

2012. március 1.5 Az eredmények az előzetes elvárásoknak megfelelően alakultak: ► Az Ernst & Young összesítése alapján 2011-ben a televíziós reklámpiac teljes árbevétele: millió Ft ► Az adatszolgáltatásban résztvevő televíziók a nézettségi adatok alapján a piac cca. 99%-át* fedik le. ► A felmérésben résztvevő tagok adatai alapján számított rádiós reklámpiac teljes árbevétele: millió Ft ► Az adatszolgáltatásban résztvevő rádiók a hallgatottsági adatok alapján a piac cca. 75%-át fedik le. *2-26h – teljes nap, A4+ - összes mért csatorna, kizárva a VIDEO/DVD

2012. március 1.6 A televíziós reklámbevételek továbbra is csökkenő tendenciát mutatnak. 8% 2% -16% - 3% - 6%

2012. március 1.7 A földi sugárzású televíziók reklámbevételei 10%-kal csökkentek. 21 % 10% 18 % 8 % ∑ ∑ ∑ ∑ % 10 %

2012. március 1.8 Nőtt az nem földi sugárzású televíziók reklámbevételi aránya a reklámtortán belül

2012. március 1.9 A nem szpot jellegű reklámbevételek jelentősen, 16%-kal nőttek az előző évhez képest. 16 % 29% 2 % 3 % 7 % 16 % ∑ ∑ ∑ ∑

2012. március 1.10 Ebben az évben a televíziós reklámbevételek 5%-át teszi ki a nem szpot jellegű reklámbevétel

2012. március 1.11 A rádiók reklámbevételei 2%-kal nőttek az előző évhez képest ben nem készült felmérés 2 %

2012. március 1.12 A rádiós reklámbevételek típus szerinti megoszlása azonos az előző évi arányokkal. 87 % 13 % 87 %

2012. március 1.13 A reklámbevételek és a nézettségi adatok alakulása: Az adatszolgáltatásban résztvevő földi sugárzású televíziók a reklámbevételek 72%-át adják, miközben a nézettségi adatok alapján a piac 54,7%-át* fedik le. Az adatszolgáltatásban résztvevő nem földi sugárzású televíziók a reklámbevételek 28%-át adják, miközben a nézettségi adatok alapján a piac 44,6-át* fedik le. *2-26h – teljes nap, A4+ - összes mért csatorna, kizárva a VIDEO/DVD 44,6%* 54,7%* Nem földi sugárzású televíziók nézettsége: Földi sugárzású televíziók nézettsége:

2012. március ben összességében tovább csökkentek a reklámbevételek ben összességében tovább csökkentek a reklámbevételek, miközben a rádiók reklámbevétele, illetve a televíziók esetén a nem földi sugárzású televíziók reklámbevétele nőtt, valamint a nem szpot jellegű reklámbevételek a Reklámtortán belül az előző évekhez képest nagyobb mértékben nőttek!

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!