Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Advertisements

SZÉLSŐJOBBOLDALI HALLGATÓI CSOPORTOK SZERVEZŐDÉSE ÉS ÉRTÉKVILÁGA Sőrés Anett A Magyar Szociológiai Társaság éves konferenciája, Miskolc,
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest

Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
Folie 1 C-QUADRAT ARTS Best Momentum >> Értékfejlödés 1 éven keresztül Termékinformáció >> C-QUADRAT ARTS Best Momentum Összhozam Maximális veszteség Best.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Dr. Csermely Tibor GÉPJÁRMŰBIZTOSÍTÁSI HELYZETKÉP
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Dr. Gombik Gergely pártfogó felügyelői szakreferens
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
Demográfia területi összefüggései
SZÉLSŐJOBBOLDALI HALLGATÓI CSOPORTOK SZERVEZŐDÉSE ÉS ÉRTÉKVILÁGA Sőrés Anett A Magyar Szociológiai Társaság éves konferenciája, Miskolc,
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
A magazinok napjainkban
Az egészségmagatartás gazdasági-társadalmi meghatározottsága
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Kutyafajták Retrieverek Készítette: Bak Barna József
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Kutatás alapja: kb.170 fős minta ebből 65% férfi, 35% nő Megkérdezett ismérvek: neme jobbkezes/balkezes előképzett/nem előképzett Jobbkezesek és balkezesek.
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
szakmérnök hallgatók számára
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása Szabó Péter János BME Anyagtudomány és Technológia Tanszék Anyagvizsgálat a gyakorlatban (AGY 4) 2008.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Változások a család és a munka szerepében és megítélésében Pongrácz Tiborné „Nők a családban, a munkahelyen és azon túl – Közép-európai együttműködés a.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
7. Házi feladat megoldása
EGÉSZSÉGMAGATARTÁS Egészségmagatartásnak nevezünk minden olyan tevékenységet, amelyet egy önmagát egészségesnek tartó személy vagy preventív céllal végez,
50).6-os szint végponti fejtési üreg bejárata
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Kvantitatív módszerek
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
BMRB International Correspondence Analysis
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Előadás másolata:

Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot Korosztályok lapolvasási szokásai a számok tükrében

Minden korosztály olvas újságokat, magazinokat, nem is keveset A lapolvasók aránya stabilan 70% felett van minden korosztályban A lapolvasók átlagosan közel négy lapnak olvasták az utolsó számát Az emberek éves laprepertoárja kb 10 lapot tartalmaz

Lapolvasók aránya a különböző korosztályokban (valamilyen lapot olvasott a megjelenési perióduson belül) Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

Médiatípusok használóinak arány a különböző korosztályokban Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

Megjelenési perióduson belül átlagosan olvasott lapok száma a különböző korosztályokban Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

Egy éven belül átlagosan olvasott lapok száma a különböző korosztályokban Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

A fiatal korosztályok tipikus lapjai 15-19 évesek 20-29 évesek Ingyenes programmagazinok (34%) Ingyenes programmagazinok (36%) Ifjúsági lapok (22%) Sztármagazinok (22%) Férfi, sport, számítástechnikai lapok (21%) Férfi, sport, számítástechnikai lapok (18%) Sztármagazinok (20%) Női glossyk, magazinok (14%) Női glossyk, magazinok (16%) Autó-motor magazinok (9%) Lakberendezési magazinok (7%) Szabadidő, ismeretterjesztő magazinok (7%) Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011 Bázis: legalább egy lapot olvasók

A fiatal lapolvasók érdeklődési körei - 15-19 évesek 20-29 évesek Mozi, filmek (93%) Könnyűzene (85%) Könnyűzene (88%) Mozi, filmek (85%) Ruhák, divat (80%) Ruhák, divat (71%) Hírek magyar sztárokról (78%) Utazás, nyaralás (67%) Hírek külföldi sztárokról (76%) Hírek magyar sztárokról (65%) Számítástechnika, szórakoztató elektronika (68%) Programajánló (64%) Hírek külföldi sztárokról (62%) Programajánló (67%) Számítástechnika, szórakoztató elektronika (60%) Szépségápolás (65%) Szépségápolás (59%) Sport (65%) Családi élet, párkapcsolat (59%) Horoszkóp (55%) Sport (57%) Egészséges életmód (54%) Oktatás (51%) Erotika, szexualitás (52%) Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

Köszönöm a figyelmüket! További információ: adel.gyori@millwardbrown.com