SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Sportág:vízilabda – nők Poszt:center Súly: 83 kg Magasság:181 cm Születési idő: október 6. Születési hely:Dunaújváros, Magyarország.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Eurosport Média ajánlat 2010.
Shanghai Stock Exchange - SSE -. AZ SSE TÖRTÉNETE CÍMSZAVAKBAN •1990. november 26-án alapították •2004-re több, mint 37 millió befektető és 837 vállalat.
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
2010 éghajlati értékelése, átlagok és szélsőségek
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Turizmus gazdaságtan 2..
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Makrogazdasági és részvénypiaci kilátások
A szikra Nagy Márton A szikra Nagy Márton Pénzügyi stabilitás Corvinus Egyetem, december 10. Ajánlott irodalom: Király.
A válság és ami utána következik….
A világ atlétikája, az atlétika világa Miért üzlet az atlétika?
Földünk harmadik legnagyobb területű országa Területe: km²
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
Sajtótájékoztató július 25. Dr. Szikora János elnök, APEH.
Kormányszóvivői tájékoztató. A gáz árának változása januárban GKM- PM tájékoztató december 14.
FÖLDRÉSZEK.
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
A reklámköltések alakulása Magyarországon Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Melléklet az 1. olimpiai TOTÓ-hoz
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
GKI Zrt., Öngólok után – kell egy gazdaságpolitika Szeged, október 1. Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Nemzeti számlák, Szektorszámlák Klein Marcell.
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
1 Foglalkoztatási kihívások, avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.NOVEMBER EGER Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 A BELGA LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG TECHNIKAI OSZTÁLYA A MŰKÖDÉS Michel Sablon , 17: :15.
Akkreditációs eljárás a megbízható foglalkoztatásért december 4.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
A magyar gazdaság várható helyzete
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
2004 Az eladósodás éve 2005 A túlélés éve 2004 Az eladósodás éve.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Transznacionális és multinacionális vállalatok
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Cseber Kht évi gyűjtés eredménye február CSEBER Kft
Menekültügyi trendek 2005 és 2010 között Kihívások és a joggyakorlat válaszai Európai Migrációs Hálózat november 8. dr. Tüske Rita.
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
ben Európában telepítették a világ napelemes rendszereinek 70%-át, 2013-ban ez az arány már csak 28% volt, - az új PV (photovoltaic - fotovillamos.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés március.
A kormány finanszírozási mozgástere 2010-ben. 2 Fő kérdések: 1.Nettó kibocsátás 2010, tények és tervek 2.A nemzetközi hitelcsomag szerepe a finanszírozásban.
A digitális reklám eszközei 1.
A Föld lakosságszámát meghatározó tényezők I. A természetes szaporodás
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő

A világ reklámpiaca Forrás: Zenith Optimedia Milliárd dollár Év Költés455,1485,6512,7542,7

A világ reklámpiacának növekedési dinamikája (%) Forrás: Zenith Optimedia Év Változás5,36,75,65,9

A reklámpiac motorjai Ausztria-Svájc, labdarúgó Európa- bajnokság

A reklámpiac motorjai 2 Pekingi nyári olimpiai játékok

A reklámpiac motorjai 3 Amerikai elnökválasztás

Milliárdos pluszok Forrás: Zenith-becslés EseményLabdarúgó EbPekingi olimpiaElnökválasztás Plusz költés (milliárd dollár) 132

A reklámpiac bővülése régiók szerint (%) Forrás: Zenith Optimedia Észak-Amerika4,13,1 Nyugat-Európa4,84,7 Ázsia és Óceánia95,9 Közép-Kelet-Európa1715,4 Latin-Amerika6,35,3 Afrika és Közel-Kelet16,416,9

A leggyorsabban bővülő piacok , (%) Forrás: Zenith Optimedia Kazahsztán155 Fehéroroszország102 Szerbia101 Egyiptom100 Oroszország90

Kínai vágta A reklámpiac bővülése (%) Év Változás 20

A kínai vágta eredménye •2009-ben Kínában a reklámköltés eléri a 42 milliárd dollárt •2010-re Kína a világ második legnagyobb reklámpiaca lesz az USA mögött (megelőzve Japánt)

A magyarországi reklámpiac alakulása

A hazai reklámtorta Forrás: MRSZ (milliárd forint)

Sportesemények befolyása a hazai reklámpiacra •Az MRSZ nem becsüli meg a piac várható alakulását •A TNS Media Intelligence csak a leadott listaáras adatokat vizsgálja

Első félidő (2008. január-június) •Az egy évvel korábbihoz képest a hirdetők 44 százalékkal költöttek többet az interneten. •Jelentősen, 28 százalékkal növekedett a kábeltelevíziók bevétele. •20 százalékon felüli bevétel növekedést produkáltak a rádiócsatornák is. Év2007. I. félév I. félév Változás (%) 39,5

Második félidő •Hipotézis: •Az Eb és olimpiai közvetítés alaposan megemelheti az MTV klasszikus hirdetésből és szponzorációból származó bevételét •Eredmény: •Az olimpia a tavaly augusztusi eredmény közel háromszorosát hozta az MTV számára. A pekingi játékokhoz kapcsolódó bevételek még a augusztusi eredményt is meghaladják

Előny a netnél •Az olimpia nézettségét nagyban befolyásolta az időeltolódás. A hajnali történéseket kevesen követték nyomon •Az online sportoldalak viszont kifejezetten magas látogatottságot könyvelhettek el

A vezető online sportoldalak belföldi átlagos napi látogatottsága augusztus 10-e és 24-e között Forrás: Webaudit SiteLátogatóOldalletöltés [origo] Sport SportHiradó.hu csoport Sport Géza (index) Nemzeti Sport Online telesport.hu

A vezető online sportoldalak belföldi átlagos napi látogatottsága augusztus 10-e és 24-e között (Változás júliushoz képest, %) siteLátogató növekedésOldalletöltés bővülés [origo] Sport SportHiradó.hu csoport41119 Sport Géza (index)93242 Nemzeti Sport Online2342 telesport.hu

Reklámpiac 2008 •Legyenek türelmesek! •A végleges reklámpiaci mutatókra még egy picit várni kell. •A meccs egész évben tart, és sok nyertese lesz!

•Köszönöm a figyelmüket!