Márkaépítés – Hitelesség

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
Advertisements

25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
Márkaépítés a gyakorlatban
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
Lobbizás az egészségügyben
E.ON – Versenyben Önökért!
1 Dr. Szabó László, vezérigazgató Érték a brand mögött – a vállalati image szerepe a hatóanyag alapú felírásnál.
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Mihálovits András Vezető szerkesztő
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
"vállalkozások klímatudatossága" Melyek vagy melyek lennének a legjobb, leghatékonyabb állami eszközök a vállalkozások klímatudatosságának erősítésére?
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
A hazai finanszírozási piac jövője, a szükséges cselekvési program a piac kiszámíthatóbb volta érdekében Előadó: Kolossváry Ádám Merkantil Bank Zrt. elnök-vezérigazgató.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
„Magánpraxis 2013” konferencia, 1. nap, Budapest, január 25. (C) ALGY1.
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Divizionális (divíziós) szervezet
Az átláthatóság, mint elengedhetetlen feltétel Mádi-Szabó Zoltán A kis- és középvállalkozási részleg vezetője április 18.
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Etikusság. Létezik-e a pénzügyekben avagy mi az a közösségi bank?
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Egyéni döntések a szervezetben
1 Magyarország 2020 perspektívájában Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt november 29.
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
Szervezeti kultúra Definíció: a szervezet tagjai által elfogadott közösen értelmezett előfeltevések, értékek, meggyőződések, hiedelmek rendszere Hofstede:
Tanuló szervezet.
Szervezeti kultúra A szervezeti kultúrát meghatározó kategóriák
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Konzervatív alternatíva Avagy: A normális megoldás Dr Pusztai Erzsébet MDF.
Sponsorare necesse est
Kotulyák Tamás, Get Energy Magyarország Kft.
Minőség menedzsment 6.előadás
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
Internetes bankok piacformáló hatása
Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
Transznacionális és multinacionális vállalatok
1 Hogyan tovább minőségügy? XIV. Magyar Minőség Hét november 07.
A vállalati önkéntesség népszerűsítése Eger, június.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
Zöld út Bemutatkozik a Groupama Garancia Biztosító
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Válság és kilábalás László Csaba adópartner
JÓLÉT ÉS IDEOLÓGIÁK: FEJLETTSÉG ÉS BÉREK
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Okos pénzt az okos egészségügynek – kockázati tőkebefektetések az élettudományok területén április 29. Zsembery Levente vezérigazgató X-Ventures.
Pályázati Tanácsadói Szakmai Nap április 16. START Tőkegarancia Zrt. HOL ÉS HOGYAN KAPCSOLÓDIK A PÉNZÜGYI SZEKTOR AZ ÚMFT GAZDASÁGFEJLESZTÉSI PROGRAMJAIHOZ?
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM JOG- ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI TANSZÉK Biztosítás és kockázatkezelés (oktatás – kutatás) dr. Farkas Szilveszter.
A gazdasági válság hatása a pénzügyi kommunikációra Pénzügyi kommunikációs konferencia Dr. Hegyi Gábor, ügyvezető igazgató, Capital Communications 2009.
Biztos jelen, közös jövő!
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
2/18/2018 Marketingterv Név.
Fenntarthatósági Fórum
Válságmenedzsment / Polányi Sándor
Munkaerő- piaci helyzetet gátló tényezők kezelése
Előadás másolata:

Márkaépítés – Hitelesség X. Jubileumi Biztosításszakmai Konferencia, Siófok, 2013 szeptember 23. dr. Kepecs Gábor Aegon közép-kelet-európai régióigazgató Aegon N.V. igazgatósági tag

Márkaépítés, hitelesség ÁB létező márka, előny vagy hátrány? Milyen értékek mentén építünk/építettünk vállalatot/márkát? Megtartani, átalakítani vagy újat létrehozni? Mitől lesz márka a márka? Márkák a jövő hazai biztosítási piacán?

ÁB létező márka: előny vagy hátrány? 1990 előtt 1992 után Eredeti márka: tömeg Kapcsolódó jellemzők: ▪ szegény ▪ lassú Tömeg Tömeg Szegény Tőkeerős Lassú Gyors(abb) Nehézségek: Hungária 3 évvel korábban Allianz Munkatársak: ÁB „szegény” rokon Ügyfelek: biztonságban vagyok-e (1990 utáni cégcsődök?!) Versenytársak: ING / Generali / OTP Garancia / …

ÁB létező márka: előny vagy hátrány? Előnyt varázsolni hátrányból ÁB-AEGON DE: korábban ÁB-Generali AEGON ismertsége 0 Mitől más mint ÁB Csupán név, de mi a tartalom?

Milyen értékek mentén építettünk/építünk vállalatot/márkát? Hatékonyság Ügyfélbarát Őszinteség Szaktudás

Milyen értékek mentén építettünk/építünk vállalatot/márkát? Adminisztratív „monstrumból” üzleti szervezet kialakítása 5000 800 fő 6 év alatt 1000 2000 üzletkötő Kisebb szervezet, versenyképesség kedvezőbb árak (ügyfél a központban) Kevesebb döntési szint: Gyorsaság termékeknél, szolgáltatásnál Fiókok helyett Call Center (ma már Contact Center) Érték ügyfélnek, alkalmozattaknak és tulajdonosnak Hatékonyság Az egyensúly a lényeg

Milyen értékek mentén építettünk/építünk vállalatot/márkát? Ügyfélbarát megoldások Innovatív termékek (Szemünk fénye; …) Befektetések – professzionalizmus (+1-2% reálérték) Hiteles ígéretek (itt mi sem voltunk tökéletesek) Kár esetén gyorsaság, alternatív kárrendezés; hangvétel

Milyen értékek mentén építettünk/építünk vállalatot/márkát? Őszinteség Ügyfelekkel szemben (eladástól kiszolgálásig) „fejétől bűzlik a hal” Munkatársakkal szemben (leépítések; értékelések;…) Tulajdonossal szemben (hogyan lett 1 md veszteségből 3,5 md Ft) Mindenütt: hibák azonnali elismerése (minden szinten)

Milyen értékek mentén építettünk/építünk vállalatot/márkát? Szaktudás Munkatársak „felértékelése” a vezetői rétegek csökkentésével Vezetők szakmai kvalitása (kulcs a sikerhez) Kevés a szűken vett biztosítási ismeret Innovációra való képesség Szakmai műhely: sok-sok vezérigazgató, helyettes

Ügyfélbarát megoldások Alkuszok, mint ügyfelek Szolgáltatások (jutaléktól információig) Közös innováció(k) Szakmai képzések (szakmai presztízs kialakítása) Személyes kapcsolatok (valódi ügyfélként kezelés)

Megtartani, átalakítani vagy újat létrehozni? ÁB Átalakítani ÁB-AEGON Újat létrehozni Aegon Ismertség Tőkeerő Modernség Munkatársakat ösztönző Magasabb elvárás ügyfelektől Negatív image Munkatársakat visszahúzó Ügyfél „elvárások” AEGON=EGON? Új munkakultúra lassan megy át Hol vagyok én biztosítva? „No name” Új brand építés Teljes elszakadás (a jótól is!) Előny Hátrány Döntés: ÁB-AEGON, majd 7-8 évvel később Aegon

Mitől lesz márka a márka? Ígéret = teljesítés Konzisztens magatartás ügyféllel (mindenki egyenlő!) Értékek stabilak, válaszok eltérőek A „stakeholderhez” való kapcsolat kiegyensúlyozott

Mitől lesz márka a márka? Társadalmi felelősségvállalás Pénzügyi oktatás támogatása Kultúrában Modern mai festők (3 év) Magyar Irodalmi Díj (3 év) Aegon Díj (7 év) Oktatásban Alternatív iskolák indítása Hátrányos helyzetű iskolák támogatása Pénzügy oktatás támogatása Értékek felkarolása Minőséghez kapcsolódás Innováció támogatása Profit: 0,5-1% visszaforgatás a társadalomba

Márkák a jövő hazai biztosítási piacán? Önkritikus megközelítés kell mit csináltunk rosszul? jutalék termékígéretek szolgáltatás minősége kommunikáció ügyfelekkel Régi és új „márkák” versenye, de csak a megújult márka maradhat (nincs „örök márka”!) Internet világa; tőkepiacok bizonytalansága; bankok – biztosítók közötti különbségek eltűnése Innovatív, de megbízható válasz kell

„Segítünk az embereknek felelősséget vállalni anyagi biztonságukért.” Aegon válasza „Segítünk az embereknek felelősséget vállalni anyagi biztonságukért.”

Köszönöm a figyelmet!