1 Main Font - Arial R0 G49 B77 Secondary Font - Arial Background 2 Darker 50% Light Blue R0 G96 B142 Dark Blue R0 G27 B49 A hitelezési folyamatok hatékonyságának.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Integráció az Office alkalmazásokkal Ez az előadó neve beosztása vállalata.
A Számlaközpont Zrt. saját fejlesztése, mely az NFÜ által finanszírozott K+F (GOP 1.1.1) pályázat segítségével valósul meg. A projekt fő célkitűzése,
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Windows SharePoint Services 3.0
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
Czeglédi László Integrált tartalomszolgáltatás megújult környezetben
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
Hol szökik a hatékonyság
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
SharePoint 2007 Farkas Bálint. Miért? Vízió a webről: a fejlesztés annyi, hogy „összekattintjuk” a weboldalakat előre megépített komponensekből Pl.: napló.
SQL Server 2005 Reporting Services a gyakorlatban
Az ETR technológia DEXTER Informatikai kft..
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Dokumentumkezelés. A 2007-es Microsoft Office rendszer dokumentumkezelési szolgáltatásai Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia „Motorunk a minőségünk” Darabkövetés az Audi Hungaria Motor Kft-nél Tóth Gábor Audi Hungaria Motor Kft.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Publikációs Portálrendszer Informatikai képzések tartalmi támogatása.
Látványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatássalLátványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatással Egységesített.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.
Microsoft BI technológiák az eszközmenedzsment szolgálatában
Szaktanácsadás SQL Server UpgradeTeljesítményoptimalizálás Replikáció kialakítás Disaster Recovery tervezés.NET Framework alapú fejlesztések.
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
1 Tudásalapú információ-kereső rendszerek elemzése és kifejlesztése Célkitűzés: Információk téma-specifikus, különböző típusú forrásokból (internet, intranet.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Dokumentumkezelés Magyarországon
Dokumentumkezelés.
Eszköz és identitás kezelés Korlátlan fájl szerver kapacitás Másodlagos adatközpont Korlátlanul skálázódó infrastruktúra Biztonságos DMZ Hibrid adat-
Iskola-egészségügyi Konferencia augusztus Informatikai lehetőségek az iskola/ifjúság-egészségügyi munkában Wenhard Andrea egészségügyi szakközgaszdász.
4/7/2017 StorSimple: A felhő-integrált tároló Windows Server 2012 R2 konferencia © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows,
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
Biztonsági szabályozás szerepe a biztonsági rendszeren belül
Kelemen Katalin (MNB) Konkoly Péter (Montana)
Keresés fajtái Matching (szabadszavas)
Stipkovits István ISZ auditor SGS Hungária Kft.
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Felsőoktatás és a közösségi hálózatok
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
OSINT eszközök a gyakorlatban avagy hogyan gyűjtsünk és elemezzünk nyílt adatokat személyekhez kapcsolódóan Dr. Gorza Jenő PhD nyá. ezredes, c. egyetemi.
ECM evolúció – a Leitz-iratgyűjtőtől a tanúsított iratkezelésig Ovitas Magyarország Informatikai Kft. Vitéz Miklós Budapest, november 8.
SIGNUM ….. Fejlesztési dokumentumokat kezelő rendszer Dr. Fenyő Róbert Ügyvezető igazgató.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Angol u. 34. ▪ Tel.: (1) ▪ Fax: (1) ▪ A vállalati.
Samsung Confidential Újdonságok Illés János2013. május 28.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
Enterprise Content Management – Referencia projekt.
Oracle Vállalati Tartalomkezelés Oracle ECM termékpaletta.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Papíron túl… Szűcs Roland. E-könyv jelenség képlete 2 E-könyv Üzleti modell Nagyobb kiadói árrés Kockázatmentes Olcsó terjesztés Kultúra Értékek megőrzése.
A JaDoX, mint repozitórium szoftver a közgyűjteményi informatikában JaDoX 3 Monguz Portál24 Monguz Kft. Mazula Zoltán.
Megoldásaink a GDPR előírásaira
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
Őszintén az archiválásról
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Előadás másolata:

1 Main Font - Arial R0 G49 B77 Secondary Font - Arial Background 2 Darker 50% Light Blue R0 G96 B142 Dark Blue R0 G27 B49 A hitelezési folyamatok hatékonyságának növelése - Autonomy alapú iratkezelés E-banking konferencia 2014 március 6. Szűcs István HP Informatikai Kft.

2 A számítástechnika kezdetekor a rendszereink képtelenek voltak az információkat a maguk gazdagságában feldolgozni. A strukturált adatok jelentették azt az absztrakciót amely lehetővé teszi a gépi feldolgozást. Az azóta eltelt idő alatt a technológia sokat változott: mainframe, kliens-szerver, virtualizáció, internet, felhő alapú megoldások… … De ezek a változások a technológia szintjén maradtak Most a jelentés alapú technológiák lehetővé teszik, hogy a gépek a humán információkat azok gazdagságában értelmezzék, Így a vállalatok is elindulhatnak a humán információ feldolgozás irányába A klasszikus IT eszközei strukturált adatok feldolgozására képesek

3 • Az információ sokszínű Szöveg, beszéd, XML, video, audio • Nincsenek abszolút találatok Snoopy kutya? Rajzfilmhős? Merchandise? • A jelentés dinamikus “Gratulálok! Ezt jól megcsináltad!” • A jelentés többrétegű • A jelentés relatív • A jelentés közösségi • A jelentésekben nincs abszolút találat, csak távolság A kulcsszavak és metaadatok nem oldják meg a problémát, mert csak adott kontextuson belül értelmezhetőek. A feladat automatizálni a humán információ feldolgozást, keresést. Miért más a humán információ?

4 • A hitelezési folyamatok különleges jellemzőkkel bírnak: • A folyamatok – Magas a humán munkaigényük – Magas a költségük – Magas az időigényük – Jelentős a kockázatuk • Dokumentumok – Jelentős a papír alapú dokumentum mennyiség – A dokumentumok száma egy-egy ügyben is jelentős – Hiteltípusokon keresztül összesen sok tucat féle különböző dokumentum szükséges – Bizonyos esetekben egyedi dokumentumtípusok feldolgozása is szükséges – Az iratkezelés szigorú, a módja, a tartási idők ügylettől függnek – Nehéz a hozzáférés az archivált anyagokhoz Hitelezés támogatás

5 • Munkafolyamat kezelés – Űrlapok, formanyomtatványok, szerződések, szkennelt dokumentumok, bizonylatok, fedezet dokumentációk, pdf-ek ek, word dokumentumok, Excel, dokumentumok, döntéselőkészítő anyagok, értesítések, automatikus feldolgozása – Dokumentum és iratkezelés automatizálása – Teljes munkafolyamat implementálása, ideértve az automatikus és a humán folyamatokat is – Automatikus archiválás • Elemzések, jelentések, utókezelés – Dokumentumok tartalmának értelmezése, indexelése, kategorizálása – Jelentés alapú elemzés támogatása – Statisztikák és automatikus készítése dokumentum tartalom alapján – Compliance szabályok automatikus érvényesítése, emberi közreműködés nélkül – Audit támogatás a teljes folyamaton keresztül – Ad hoc keresés előre nem definiált kérdések alapján és archivált tartalmon is – Work-out támogatás Mit nyújthat az Autonomy a hitelezés támogatás területén

6 •Szinte korlátlanul skálázható  64-bites architektúra – több milliárd rekord •Gyorsan integrálható  Széleskörű SDK.net eszközökkel •Gyors deployálás  Hetek alatt telepíthető  Dobozos szoftver •A dokumentumok gyors elérése  Új kereső motor és kontextus index modell • Gyors kiaknázás  Transzparens iratkezelés a sharepoint alapú forrásokhoz is Gyorsabb megtérülés 35% az első évben(Forrester) Sebesség

7 HP RM SharePoint  Site-ok  Dokumentumok  Egyeztetések  Határozatok Életciklus szabályok Kétirányú hozzáférés SharePoint és egyéb rendszerek:  Fizikai rekordok (papír alapú iratok, tárgyak)  ek és fileok  CRM/ERP  Alkalmazások A TRIM transzparens

8 Eset kezelés

9

10 Eset kezelés

11 Eset kezelés

12 Eset kezelés

13 Papír alapú dokumentumok és tárgyak kezelése

14 Tárolás kezelés

15 WEB alkalmazás VIA SDK

16 WORKFLOW

17 ANNOTÁCIÓ / REDAKCIÓ

18 ECM (pl.. Sharepoint) Alkalmazások (pl. scoring rendszerek) Szkennelt dokumentumok (OCR) Vállalati alkalmazás integráció ERP/CRM strukturált alkalmazások Fizikai iratok, vagy tárgyak Menedzselés Információk elérése, menedzselése és biztosítása üzleti kontextusban A HP iratkezelési megoldása Keresés Hozzáférés Terjesztés (Mobil, Fax, , Papír, Portál) Dokumentum Létrehozás Szerkesztés Összefűzés Formába öntés PDF/A, TIFF VERS Redakció CD-ROM WS Kézbesítés Elérés Tárolás és megtartás Dokumentum menedzsment és kollaboráció Check in/out, verziókezelés Kontextus alapú keresés Vizualizáció / Transzformáció Annotáció, Redakció DB Index DB Metadata WS NAS CAS (WORM) e.g. IAP Cache Web tartalom menedzsment Publikáció Hozzáférési jogok Vizualizáció Iratkezelés Klasszifikáció /Akták Megtartás, ütemezett megsemmisítés (archiválás) Biztonság / Hozzáférés kontroll / Audit / Statisztikák Meta adatok az egyértelmű azonosítás érdekében Indexelés / Szinonímák / Taxonómiák Munkafolyamat Automatizált párhuzamos és soros folyamatok Emlékeztetők, határidő, delegáció Monitoring státusz, folyamatirányítás Tárolás menedzsment Fizikai tárolási hierarchia

19 • Lett jelzálogbank, az egyik legnagyobb bank Lettországban – Lakossági tevékenység országszerte – Jelzáloglevelek kibocsátása – Államilag támogatott és piaci hitelek kis- középvállalkozások számára közvetlenül és takarékszövetkezetek segítségével • Autonomy megoldás terjedelme – Integrált munkafolyamat kezelés a teljes munkafolyamat támogatására – Dokumentum és iratkezelés minden képi és e-dokumentumra – Integráció Microsoft Worddel, Microsoft Excellel, Outlookkal és egyéb forrásokkal – Teljes monitoring,belső és külső szabályok automatikus alkalmazása • Eredmény – Gyorsabb átfutási idő, kevesebb hiba, hatékonyabb emberi erőforrás felhasználás Referencia: Hipotēku Banka, Lettország