Eurosport Média ajánlat 2010.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Eurosport Média ajánlat 2014.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Média Ajánlat.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Hallatlan Alapítvány Összefoglaló az Alapítvány tevékenységéről és kiadványairól Országos Idegennyelvű Könyvtár Budapest, november 26. Könyvtár,
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Előadás másolata:

Eurosport Média ajánlat 2010

Az Eurosport Csoport Európa vezető sport multimédia platformja Az Eurosport Európa élenjáró sportcsatornája (EMS felmérés) 59 európai országban 114 millió otthonba jut el Napi 22 millió néző Európában 20 nyelven sugározza műsorait, a nézők 95%-ban anyanyelvükön követhetik az eseményeket EMS és TGI felmérések szerint az Eurosport a legerősebb pán-európai csatorna Az Eurosport nézettsége 40%-kal emelkedett az elmúlt 6 évben

Eurosport.com – Európa első számú sportoldala Egyedülálló pán-európai média platform anyanyelvű honlapokkal Átfogó média platform 18 verzióban - 9 portál és további 9 honlap Az Eurosport összes honlapja elérhető a fő weblapról, a www.eurosport.com-ról 7 millió egyedi látogató havonta - 90% -os nézettség növekedés az elmúlt 12 hónapban Diverzifikált, aktív és hűséges látogatók Erős jelenlét Európába Az Eurosport online az első számú pán-európai weblap megelőzve az MTV-t és a CNN-t Source: comScore 2008

Source: comScore April 2008 Eurosport online, az első számú sport weblap Az Eurosport online az első számú sport portál Európában, megelőzve a BBC Sportot és a Sky Sport-ot Unique Users (Million) Source: comScore April 2008

Az Eurosport több hűséges látogatót ér el, mint a többi sporttémájú honlap Az Eurosport online látogatottsága: A látogatók alkalmanként átlagosan 8 percet töltenek a honlapon LOW TRAFFIC HIGH TRAFFIC 8’ Gazzetta Eurosport Network INVOLVEMENT HIGH INVOLVEMENT HIGH Marca Sites Time spent per visit BBC Sports 4’ INVOLVEMENT LOW INVOLVEMENT LOW Premium TV SkySports L’Equipe Sport1 Online 0’ 3,500 7,000 LOW TRAFFIC HIGH TRAFFIC Unique Visitors (000) Source: comScore April 2008

Az Eurosport Magyarországon Nemzetközi sportcsatorna magyar kommentárral Az Eurosport csatorna jelenleg 2,7 millió háztartásban fogható Magyarországon Az Eurosport a magyar háztartások 69%-ban elérhető Az Eurosport a legismertebb sportcsatorna a magyar sportcsatornák között Az Eurosport jelenleg a vezető sportcsatorna Magyarországon Átlagosan 13,774 néző nézi az Eurosportot percenként Csúcs: több mint 68,000 néző Forrás: Eurodata, GFK, Hyperworld marketing

Az Eurosport magyar nyelvű honlapja Az Eurosport legdinamikusabban fejlődő helyi honlapja a 9 közül a magyar Magyar közönségre szabott, független weblap, amely a nemzetközi Eurosport arculathoz illeszkedik Közvetlenül elérhető a www.eurosport.com honlapról A hét minden napján, 24 órában friss híreket és eredményeket szolgáltat Jól definiálható célközönség Bannerek elhelyezésének lehetősége a honlapon bizonyos sportesemények alatt, a még pontosabb célközönség elérésének érdekében Fejlődő weblap, elérhető hirdetési árak, rugalmas hozzáállás Source: Cyberestat

Az Eurosport magyar nyelvű honlapja Az Eurosport.hu az elmúlt 11 hónapban kiemelkedő nézettséget produkált: + 30% oldalletöltés a 2007.év végi eredményeihez viszonyítva + 31% látogatottság az elmúlt fél évhez viszonyítva Az Eurosport.hu látogatottsága és forgalma több mint MEGKÉTSZEREZŐDÖTT egy év alatt Átlagos látogatottsági adatok: Átlag havi látogatottság: 80,766 fő (a 2008. év január-november eredményein alapulva) Oldalletöltési adatok: Átlag : 318,172 PV/hét (a 2008. év január-november eredményein alapulva)

Hirdetési lehetőségek a magyar honlapon Banner elhelyezése a honlap tetején (szalagbanner) Lehetséges méretek: Standard szalagbanner (468X60): 15 KB max Mega szalagbanner (728X90): 25KB max A bannerek rotálódhatnak a honlapon Banner elhelyezése az Eurosport fórumán - Mega szalagbanner (728X90): 25KB max - Oldal banner ( 120X360)

Az Eurosport magyar nyelvű blogjai Banner elhelyezése a blogok főoldalán Lehetséges méretek: 728x90 pixel (szalagbanner) méretű hirdetés 310x250 pixel (billboard) méretű hirdetés 160x290 pixel (skybox) méretű hirdetés A célcsoport pontosabb elérése érdekében a bannerek sporteseményekhez rendelhetők

Hirdetési árak Az árak a látogatottság függvényében kerültek megállapításra – garantált eredmények, mérhető hatékonyság Banner elhelyezése a honlap felső részén – fő lap Standard banner: 5000 Ft/ 1000 AV Mega banner: 7000 Ft/ 1000 AV Bizonyos eseményekhez rendelt bannerekre vonatkozó ajánlataink egyedi megbeszélés alapján kerülnek meghatározásra

Superbike sms játék Az Eurosport rendszeresen szervez tudás alapú sms-játékokat a főbb sport események alatt – Superbike VB, Tour de France, Olimpia, Roland Garros,Premier League mérkőzések Az sms-játékok célja a csatorna és a magyar honlap népszerűsítése, továbbá a sportismereti tájékozottság elősegítése Az sms-játék egy tudás alapú játék A játék során a résztvevőknek az adásban elhangzott és a magyar nyelvű honlapon feltüntetett kérdéseket kell helyesen megválaszolniuk Az Eurosport nézői egy emelt díjas sms elküldésével vehetnek részt a játékban Azon résztvevők, akik a lehető legrövidebb időn belül a legtöbb helyes választ adják, nyerik meg a szponzorok által felajánlott nyereményeket Az sms játék szabályzata a szponzorok által felajánlott díjak alapján kerül megállapításra

Superbike sms-játék További részletek A motorsport az egyik legnépszerűbb sport Magyarországon, így széles közönséget vonz kortól és nemtől függetlenül Az Eurosport futamonként közel 3 órában élőben sugározza a superbike és supersport versenyeket. Superbike Világbajnokság (2010. március 1- október 25.) Supersport Világbajnokság (2010. március 1- október 25.) A 2010.évi Superbike sms-játékot a fent említett világbajnokság alatt szervezzük, összesen 12 nap 24 futamán keresztül

Superbike sms-játék – szponzori ajánlat Az Eurosport nyereményfelajánló szponzorokat/támogatókat keres tudás alapú sms-játékához A szponzorációért cserébe egyedülálló médiajánlatot kínálunk: Élő adásban: a kommentátorok által történő promóció Online promóció: megjelenés az Eurosport magyar nyelvű honlapján illetve az Eurosport fórumán és blogján Nyomtatott és online médiában való megjelenés: a játék körüli marketingkommunikáció során történő megjelenés Egyedülálló ajánlat: az Eurosport csatornán hirdetni kizárólag pán-európai alapon lehet, melynek költsége igen magas. Ugyanakkor a játék során a szponzor neve megemlítésre kerül az Eurosporton az élő superbike közvetítések alatt: Eléri az összes magyar nézőt Erősíti a cég pozitív megítélését a sporteseményekhez kapcsolódva Költséghatékonyabb, mint a hirdetés

Superbike sms-játék – szponzori ajánlat Az Eurosport ajánlata: ÉLŐ adásban való megjelenés ÉLŐ adásban történő megemlítés a kommentátorok által, mint a játék főszponzora: napi két alkalommal a futamok során – összesen 24 alkalommal! Online megjelenés Szalag banner elhelyezése az Eurosport magyar nyelvű honlapján a Superbike és supersport futamok hétvégéin (összesen 12 napon keresztül), linkkel a szponzor honlapjára Szalagbanner elhelyezése a motorsport cikkek fölé illetve a fórumon A játék leírásban „fő szponzorként” való megjelenés Nyomtatott és online média Az sms-játék marketing kommunikációja során történő megjelenés Szponzori felajánlás: Legalább 1.300.000 Ft értékben történő felajánlás az Eurosport sms-játékához kapcsolódva A játékot hirdető Eurosport banner elhelyezése a szponzor honlapján A nyeremények nyertesekhez való eljuttatása és az ezzel kapcsolatban felmerülő költségek vállalása

Nézettségi adatok 2008

Nézettségi adatok 2008