Köszöntő Kérem tekintsék meg iskolánkról szóló rövid bemutatónkat!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Biblia Levelez ő Iskola „Idegen vagyok a földön, ne rejtsd el el ő lem parancsaidat”
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
TÁMOP / kiemelt projekt. A büntetés-végrehajtási szervezet feladata •Munkáltatás •Oktatás •Szabadidős tevékenység Cél Reintegráció.
Szigetszentmiklósi Batthyány Kázmér Gimnázium. Az iskola rövid története  Iskolánk az es tanévben kezdte meg működését, a jelenlegi a 24. tanévünk.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
Gönczy Pál Általános Iskola
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
A középfokú oktatás szerkezeti változásai és az érettségivel kilépők Imre Anna – Híves Tamás Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 2010 június.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
PETŐFI SÁNDOR ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM és SZAKKÖZÉPISKOLA Tovább.
A növekedés esélyei jelentés az Eurozónából Havas István XX. Vezérigazgató Találkozó Sárvár, 2010 szeptember 29.
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
VÁR A VAJDA – 2010/2011 ________________________________________________ Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca.
A L É V A Y J Ó Z S E F REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS DIÁKOTTHON egész közössége nevében szeretettel köszöntjük a Felső-magyarországi református intézmények.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
ISMERD MEG HAZÁNKAT! ISKOLA MEGISMERÉSE, BEMUTATÁSA.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Általános iskola első osztály
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
Iskola rövid története
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Szent László Gimnázium
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
Beszámoló ELFT Békés Megyei Csoport 2007–2011. Beszámoló 2007–2011 Taglétszám Jelenleg 14 tag  Létszám lassan csökken  Nőni fog a nyugdíjasok száma.
Szigetszentmiklósi Batthyány Kázmér Gimnázium
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Miért fontos, Gyermekednek,hogy Az anyanyelvén tanuljon?
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Iskola névadója Tagozataink Hagyományaink Iskolánk névadója Vörösmarty Mihály ( ) Magyar költő Fő művei: Lírai: Gondolatok a könyvtárban Dráma:
Német Nemzetiségi Gimnázium és Kollégium
Pályaválasztási szülői értekezlet
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Angol az Avasiban Az „A” listás nyelv.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Általános iskola eredménye, értékelése
Szigetszentmiklósi Batthyány Kázmér Gimnázium
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
Szigetszentmiklósi Batthyány Kázmér Gimnázium
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Könyvtárpedagógiai foglalkozások – hónapról, hónapra
Határtalan Egészségnevelés Lehetőségei Program
Gimnáziumi statisztika
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Előadás másolata:

Vörösmarty Mihály Ének-zenei Nyelvi Általános Iskola és Gimnázium az ELTE Gyakorlóhelye

Köszöntő Kérem tekintsék meg iskolánkról szóló rövid bemutatónkat! Közös ars poétikánk legyen a következő Vörösmarty idézet (1844): Mi dolgunk a világon? küzdeni Erőnk szerint a legnemesbekért. Előttünk egy nemzetnek sorsa áll. Ha azt kivíttuk a mély süllyedésből, S a szellemharcok tiszta súgaránál Olyan magasra tettük, mint lehet, Mondhatjuk, térvén őseink porához: Köszönjük, élet! áldomásidat, Ez jó mulatság, férfimunka volt!” Tisztelettel: Járainé Dr. Bődi Györgyi igazgató

„Ember vagyunk, a föld s az ég fia „Ember vagyunk, a föld s az ég fia. Lelkünk a szárny, mely ég felé viszen” (Vörösmarty Mihály)

Az 55 éves iskola Innovatív: ének-zene tagozat (Kodály - módszer) idegen nyelvek (angol és német) mozgásművészeti csoport néptánc 20 éves gimnázium nyelvi előkészítő kommunikáció és poétika ELTE Gyakorlóhelye ECDL vizsga

Értékeink „kulcsszavai” Egyetemes és nemzeti kultúra közvetítése; klasszikus emberi értékek; konzervatív erkölcsi normák; családszeretet; szűkebb és tágabb haza tisztelete; nemzeti értékeink megőrzése; zenei, irodalmi örökség átadása; autonóm, igényes, racionális gondolkodás; szorgalmas, érzelmileg gazdag, optimista világszemlélet; együttműködésre és beilleszkedésre képes diákok; szakmailag igényes és gyermekszerető tanárok.

A tanulói létszám alakulása Összlétszám tanévenként 2010/11: 645 fő 2011/12: 636 fő 2012/13: 636 fő

Osztályfőnökök által szervezett programok Karácsony osztálykeretben Múzeum és színházlátogatás Korcsolyázás Teadélutánok Kirándulások Márton napi népszokások Csipegető (ovisoknak) Adventi készülődések Úszás Síelés

DÖK által szervezett programok Kerületi diákhét Havanna napok Vörösmarty nap Gyermeknap Halloween-party és farsang

Vörösmarty szavalóverseny

8+5 évfolyamos nyelvi tagozat külföldi utazásai

ECDL oktatás

Társadalmi munkák Kerítésfestés és homokozó készítés

Gólyabál és szalagavató

Szertorna

Túraszakkör

Művészi torna

Néptánc

Japán „kollégák” fogadása

Zenei programok Zene világnapja Kórustalálkozók itthon és külföldön Állampolgári eskütétel Adventi és karácsonyi hangverseny Magyar Kultúra Napja Éneklő ifjúság és más kórusversenyek

Köszönjük a figyelmet!