MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft. Vásári stand – A kiállító névjegye

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Advertisements

2. Nemzetközi Környezetipari, Energiahatékonysági és Megújuló Energiaforrások Szakkiállítás Budapest november
okostelefon alkalmazások a turizmusban
MLBKT Konferenica 2012.
Nemzetközi tudomány – magyar kézből Interacta 1996 óta az ügyfelekért.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
„Ön célokat fogalmaz meg, mi megoldásokat ajánlunk” Engedje meg, hogy levegyük a válláról a „rendezvényproblémát” Rendezv é nyszervez é si div í zi ó.
Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Exkluzív hirdetési felület az Október 23. utca és Fehérvári út kereszteződésénél – Jelenjen meg négyzetméteren! Tájékoztató információ a Hirdető.
Székhely : H Budapest, Kerepesi út 1-3.
Ne rohanjon! Álljon meg egy percre… Congress & Hobby Service … hogy bemutassuk Önnek a Kongresszus- és Rendezvényszervező Irodát © Congress & Hobby Service.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest,
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Elektronikus cégeljárás
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
A kommunikációs mix elemei
A KÖZPONT MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA. Szabvány Ismétlődő műszaki, gazdasági és más feladatok optimális megoldásának MINTÁJA.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
III. A logisztika jövője
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és.
A PLAKÁT Készítette: Wiedermann Katalin.
Az orosz piacra lépés során felmerülő nehézségek
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
FEJLESZTÉSI FELADATOK FINANSZÍROZÁSA Gazdaságfejlesztési pályázatok a tervezéstől a megvalósításig - több száz nyertes pályázat tapasztalatai alapján -
Környezetközpontú irányítása rendszerek MSZ14001.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
A rendezvények előkészítése
Menedzsmentszabványok szerepe a globális és lokális gazdaságban, különös tekintettel a környezetmenedzsmentre Dr. Ködmön István augusztus 13. I.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
MegaService Europe Kft
Minőségbiztosítási ismeretek
Bérelhető installációs elemek. Fotók Dátum, helyszín: március, Nemzeti Múzeum Kertje Rendezvény: Március 15-i ünnepségek.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
Integrált Irányítási Rendszer
Nemzeti Technológiai Platform a
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
Globomax Zrt. külpiacra jutásának lépései: Előadó: Csonka László Globomax Zrt. kereskedelmi vezérigazgató helyettes Mi kell tehát a külpiacok meghódításához?
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
BEMUTATKOZÓ február 26. Miskolc. CÉGÜNK _ TÖRTÉNETE I. CÉGÜNK_TÖRTÉNETE I. 2006: intenzív részvétel a magyar iparban illetve betörés a német piacra.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Az ITDH új szolgáltatásai Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
Magyarországi konferencia- turizmus eredményei 2010 Magyar Kongresszusi Iroda.
Beszerzések hatékonyság növelése
A képanyagokat dekoratőr diákjaink készítették 2016-ban.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Országos nagykereskedelmi menedzser
Marketing-kommunikáció a turizmusban
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft. Vásári stand – A kiállító névjegye

Hogy irányítsam magamra (saját standomra) a figyelmet? Mit vegyek fel a bálba? avagy Hogy irányítsam magamra (saját standomra) a figyelmet? Előkészítés, előzetes beterelés DM akciók, hirdetések, személyes meghívások, minden egyéb kommunikációs csatorna kihasználása A kiállítási stand látványa Kreatív és vizuális megjelenítés A működő, élő stand, az üzemelés Attrakciók, programok, funkciók Személyzet Tartalom, forma és funkció összhangja

Koncepció A kiállítási részvétel céljának meghatározása Új termék, szolgáltatás bevezetése Már piacon lévő termékek, szolgáltatások promóciója Partnerek/ Ügynökök felkutatása Jubileum / 10 évesek lettünk stb. A stand mérete, típusa, jellege a stand mérete és dimenziói standtípusok: sor, sarok, fej, sziget egységstand, egyedi stand , kollektív stand

Koncepció A stand megjelenítése, látványa Építészeti tervek Színvilág grafika Megvilágítás, audiovizuális eszközök Bútorzat Tartalmi vonatkozások, funkciók attrakciók, programok technikai háttere funkcionális egységek, tárgyalási pontok, kiszolgáló egységek ( konyha, raktár ) catering megoldások, vevő kínálás stb.

3x2 méteres sorstand

3x3 méteres sarokstand

6x3 méteres fejstand

Kollektív standok

Egyedi standok

A stand megjelenítése, látványa Építészeti terv, installáció installáció típusok, syma, octanorm, maxima, egyéb típus, egyedi stb. előnyök, hátrányok Grafika, színvilág nyomtatott, vágott grafika, a grafikai hordozók új tárháza stb. Bútorzat Megvilágítás audiovizuális eszközök Led izzók, mit lehet kihozni a fénnyel audiovizuális eszközök: dinamika, szemet, tekintetett, figyelmet fókuszáló eszközök

Tartalmi vonatkozások, funkciók Hogyan kezeljem ezeket a feladatokat? Hogyan szolgáljam ki a funkcionális igényeket? Minek van prioritása, mi az, aminek háttérben kell maradni?

Hasznos gyakorlati tanácsok Mindig a harmóniára, a kellemes összképre törekedjünk Az optimálisan kialakított stand sikert, megbízhatóságot tükröz A kevesebb sokszor többet mond, kerüljük a hosszú szövegeket (arra a prospektusok szolgálnak) Üzenetünk legyen egyértelmű, érthető, frappáns Az egyik legfontosabb az IDŐTÉNYEZŐ! Ha a kiállítási részvételről döntés született, akkor előre el meg kell határozni mindazokat a promotálni kívánt termékeket, szolgáltatásokat, megjelenő grafikai szöveget, fotókat, felületeket amiket be akarunk mutatni. Ha külföldön van a kiállítási helyszín, akkor mindig számolni kell a logisztika idő igényével. Legyen a stand funkcionálisan is működőképes A közönséggel érintkező felületekre koncentráljuk a lényeget

Hasznos gyakorlati tanácsok Vegyék igénybe szakemberek közreműködését Figyeljenek oda, hogy melyik céget bízzák meg, sokat számít a sokéves tapasztalat, a mutatott referenciák (a nagyszámú állami megbízásokat bonyolító vállalatok mindig megbízhatóak, bizonyítottak) Az üzemelő stáb legyen felkészült A stand mindig a kiállító céget képviseli, a megjelenése a céget mutatja és ez alapján alkot képet az érdeklődő, a potenciális partner!

MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft. Több évtizede a kiállítási szakmában, minősített szakcég, Több mint 10 000 m2 standépítés minden évben, 8 000 m2 installáció (Magyarország legnagyobb készlete), 4 000 m2 raktár, 100 kiállítási stand évente, a céges bemutatóktól a több 1000 m2-es közösségi megjelenésekig, Állandó jelenlét Európában, több éves tapasztalaton alapuló piacismeret Oroszországban, Ukrajnában, a cseh, lengyel és szlovák piacokon, Referenciák a Távol-Keleten és Amerikában, 50 fő teljes állású alkalmazott: projektszervezők, műszaki szakértők, tervezők, grafikusok, dekoratőrök, Asztalos, lakatos és festőműhely, grafikai stúdió és gépjárműpark, ISO 9001:2000-es minősítés 2004 óta (szervezésre, kivitelezésre, nyilvánosság tájékoztatási szolgáltatások) Környezetközpontú irányítási rendszer: MSZ EN ISO 14001:2005 Minőségirányítási rendszer: MSZ EN ISO 9001:2009 www.mahirkiall.hu H-1136 Budapest, Hegedus Gyula u. 16. I/1. Telefon:+36 1 329-2763, Fax:+36 1 329-2747 e-mail: info@mahirkiall.hu

A MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft A MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft. sikeres kiállítási megjelenéseket kíván Önöknek 2013-ban! Köszönöm a figyelmet!