Global Distribution System

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
A logisztika szerepe országunk és vállalataink versenyképességében Chikán Attila Igazgató, Versenyképesség Kutató Központ, BCE Társelnök, Magyar Logisztikai,
Cafeteria megoldások - Nálunk többet ér a pénze!
Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
CRM (Customer Relationship Management)
© 2005 Copyright Amadeus Global Travel Distribution S.A. / all rights reserved / unauthorized use and disclosure strictly forbidden Az utazási irodák &
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
Humánerőforrás logisztika
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Hogyan segítheti a telematika az egészségügy fejlesztését? Dr. Csurgó B. Mária SOTE Családorvosi Tanszék Egészségügyi információs rendszerek, távegészségügyi.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
BCD Travel Hungary – Vista Utazási Iroda
2010. november Balatonfüred
Hol szökik a hatékonyság
Könyvtári és Informatikai Szövetség
Informatikai megoldások egy kézből
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
A külső környezet elemzése
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Amadeus Magyarország Pécs, Május 09. Bíró Balázs Sales and Marketing Manager.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
INFORMATIKA E-management E-business E-gyártás. Információ alapú gazdálkodás E-management E-business E-gyártás – E-minőségirányítás.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
HUMÁNKONTROLLING Készítette: Buránszki Szilvia – MRDA9O, KGKIEG I.ÉVF.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
The International Air Transport Association
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
1 A Controlling belső kommunikációja A controlling rendszer bemutatása Ulveczki Péter controller
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Bemutatkozik a CPL JOBS. Eredmények számokban  1989 óta Európa egyik vezet ő toborzó ügynöksége és HR - szolgáltatója  Európában 8 országban jelenlév.
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
Export elő-finanszírozás és bankszámlanyitás a UK-ban (akár itthonról) Előadók: Tani László Senior cash management tanácsadó, Molnár Gergő.
1458/17. tétel. 17/A Ez ideig ismeretlen külföldi partner kereste fel ben, és ajánlott fel a Földközi-tenger egyik szigetén szolgáltatásokat az.
Az önkormányzati cégek és önkormányzat közötti szerződéses kapcsolatok vizsgálata és az önkormányzati feladatellátást szabályozó külső szerződések rendszere.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
Személyazonosság kezelés metacímtár kialakításával november 17. Hargitai Zsolt rendszermérnök Novell Magyarország
TURISZTIKAI INFORMATIKAI ALKALMAZÁSOK Dr. Szalay Zsigmond Gábor
„Nem a papírra van szükség, hanem a rajta lévő információra!”
EDI alapú számlázás - magyarországi bevezetési lehetőségek
Budapest, március 1. A jogi utaskísérő.
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Global Distribution System G D S Global Distribution System

Global Distribution System

Nemzetközi foglalási rendszerek GDS Travel Agent Systems Sabre GDS (US, CA, EU) Amadeus GDS (AU, EU, SA, US) Apollo GDS (US, CA) Galileo GDS (AU, EU, NZ) WorldSpan GDS (EU, US) Pegasus (Online Distribution) Internet Travel Systems Travelocity (Sabre GDS) Expedia (WorldSpan GDS) TravelNow (Sabre GDS) Orbitz (Pegasus) AOL Travel (Sabre GDS) Yahoo Travel (Sabre GDS) Lodging.com (Galileo GDS) Travel.com (TravelNow) TravelWeb (Pegasus) Cheap Ticket (Pegasus) Hotels.com (Sabre GDS) 1,000's More (Pegasus)

A turizmus és a GDS " A turizmus magába foglalja a személyek lakó- és munkahelyén kívüli minden szabad helyváltoztatását, valamint az ezekből eredő szükségletek kielégítésére létrehozott szolgáltatásokat.„ az utazási és turisztikai szakma szereplőinek sikereit elősegítő vezető Informatikai megoldásszállító

Az utazási irodák és az GDS Partneri viszony kialakítása & közös növekedés technológiai előnyök közös kihasználásának segítségével

Utazási szolgáltatások értékesítése Mi szükséges hozzá? - a késztetés (üzleti/magán) - idő - utazási eszköz - pénz … és valakik aki mindezt lehetővé teszik

Disztribúció és tartalom Értékesítés és e-kereskedelem „A GDS missziója, hogy az utazási és turisztikai szakma szereplőinek sikereit elősegítő vezető Informatikai megoldásszállító legyen” Disztribúció és tartalom Értékesítés és e-kereskedelem Consulting Szolgáltatás & Management Business

Üzleti folyamatok az utazási irodákban Milyen tevékenységekkel töltik az utazási irodák a időt? Csomagok összeállítása Igények felmérése Keresés, Összeállítás, Ajánlattétel, tárgyalás Foglalás és eladás Számlázás, Követelések behajtása Végrehajtés, Ellenőrzés Riportolás, tervezés Marketing Foglalási folyamat Adminisztráció, támogatás

Tevékenység-alapú költségelemzés Egy repülőjegyre jutó átlagos költség: UK: € 45.4 (11,350 HUF) Latin America: € 28.4 (7,500 HUF) Összesen 58%-73%-a a teljes költségeknek a személyzettel kapcsolatos Marketing Foglalási folyamat Adminisztráció, támogatás

GDS informatikai megoldások… Csomagok összeállítása Többcsatornás (multi-channel) értékesítés elősegítése “High touch”, “low touch”, “no touch” Az utasoknak Opcionális lehetőség on-line foglalásokra, megfelelő tartalommal, és a lehetőséggel, hogy az igényeik szerint testreszabhassák a megoldásokat A szolgáltatóknak Lehető legszélesebb körű lefedettség A vállalatoknak Választási lehetőség – on-line / offline Könnyű utazás - management

GDS informatikai megoldások… Igények felmérése A GDS az utazási ügynök „memóriája” lesz GDS Customer Profiles – ügyfélprofil, információ tárolás – lojalitás növelése GDS Travel policies: teljes összhang a HR és a beszerzési szabályokkal

GDS informatikai megoldások… Keresés, Összeállítás, Ajánlattétel, tárgyalás Értékesítési Platform (Vista) Intuitív és nyitott Intelligens technológia (Fares and Pricing) Egy forrás az összes tartalomhoz Az összes légitársaság (menetrendszerinti és fapados) Nem hagyományosan GDS-ben foglalt tartalom (túra, biztosítás..) Integrált hozzáférés nem GDS tartalomhoz (fényképek, térképek) Grafikus tartalom az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében

GDS informatikai megoldások… Foglalás és eladás Értékesítési Platform (Vista) Interaktív értékesítés Grafika és multimédia Növekvő produktívitás Minőség-ellenőrzés Nyereségesség biztosítása Jegykiállítási és service fee autómatizálása Cross-selling (kapcsolódó szolgáltatások értékesítésének lehetősége) Integráltabb tartalom Több helyi tartalom

GDS informatikai megoldások… számlázás Követelések behajtása Nagyon időigényes terület Integráció az összes rendszer között Komplex rendszerek egyszerűsítése …hogy az értékesítésre tudjanak koncentrálni költségcsökkentés

GDS informatikai megoldások… Riportolás, Tervezés, monitorizálás Végrehajtés, Ellenőrzés jegykiállítás e-Ticketing, remote ticketing, paper ticketing Checkmytrip és SMS rendszer

A GDS szerepe tehát… Az utazási iroda … “az utazási és turisztikai szakma szereplőinek sikereit elősegítő vezető Informatikai megoldásszállító legyen” Az utazási iroda … Munkájának elősegítése minden foglalási csatornán Számára értékesíthető tartalom biztosítása Munka-hatékonyságának növelése Számára költségek megtakarítása Ügyfelei számára biztosítani, hogy partnerként részt vehessenek a folyamatban döntéshozás támogatása