Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Advertisements

„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
Valamely társadalom fejlettsége feltételezi az egyetemes emberi értékek felvázolásán túl azok teljes mértékű elfogadását, értékesítését. Minden embernek.
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Pályaválasztás 2014/15.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Iskolánkról.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
A kolozsvári Báthory Líceum
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Testvérvárosok Terei Általános Iskola
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
Kaposvári Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Tagiskola
AZ EREDMÉNYESEBB TANÁRKÉPZÉSÉRT
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Készítette: Kecskés Szalai Annamária Csilla. 1. rész: Iskolám jelenlegi helyzete.
ISMERD MEG HAZÁNKAT! ISKOLA MEGISMERÉSE, BEMUTATÁSA.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
PROJEKT OKTATÁS.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Hogyan jutsz el hozzánk? A Jókai felől könnyen megközelíthető iskolánk. 3-as vagy 69-es villamossal 5-ös busszal Mexikói útig Valamint: Kisföldalattival.
Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori 
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A tavalyi évben a nemzetközi játék keretei között diákjaink kedvenc meséinek kiválasztását, angol nyelvre történő fordítását és továbbítását kérték tőlünk,
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
Jó gyakorlatok egy somogyi faluban
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Bemutatkozik a Dombóvári Illyés Gyula Gimnázium nyolcosztályos tagozata 2016/2017.
DARUS a gyermekekért.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Pályaválasztási szülői értekezlet
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
Nemzeti Köznevelési Portál
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Napjaink magyar nyelvű oktatása Vajdaságban
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
3. osztályban.
PROGRAMOZÓ/INFORMATIKUS SZAKMA BEMUTATÁSA KÉSZÍTETTE : PINTARICS – DÉVÉNYI ZSOMBOR.
Győri Kossuth Lajos Általános Iskola
Köszöntjük intézményünkben!
Előadás másolata:

Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október 16-20.) A portugál iskola bemutatása Készítette: Szalai-Galambos Ágnes

A freixo iskola elhelyezkedése Portugália északi részén Ponte de Lima központtal 2 település - Freixo, Vitorino - egy iskola 7000 lakos a vonzáskörzetben, 700 diák Alapítás éve:1986

Az iskola működésének alapelvei Diákok: 3-5 év óvoda, 6-14 év ált.isk. , 15-18 év középiskola Kb. 700 tanuló, 70% szegény illetve hátrányos helyzetű 65 pedagógus( nagy számban gyógypedagógusok), 35 technikai dolgozó Tanuláson kívüli tevékenységek kiemelt szerepe Integráló iskola Kapcsolat a Microsofttal - A 21. század igényinek megfelelő IKT felszereltség - Robotika szakkör - Kreatív osztálytermi labor

Három nap a Friexo-iskolában ISMERKEDÉS Műsor: vendégek fogadása Flash mob: a béke napja Iskolabejárás

Bemutatkoznak a partnerországok és iskoláik Magyarország Hungarikumok , Játék – Learning Apps (7.osztály) Mondóka - „Paprikából Jancsika…” (2.osztály)

Óralátogatások Angol nyelv óra - 7.évf.: Matematika óra – 2. évf.: kéttanáros modell, integrált tanulók, változatos munkaformák, aktív tábla Matematika óra – 2. évf.: kéttanáros modell, sok eszköz, modern tankönyvek, aktív tábla „Személyre szabott tanulás terme” integrált diákok, gyógypedagógusok, fejlesztő munka

Köszönöm a figyelmet!