Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Gönczy Pál Általános Iskola
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
TIMSS 2007.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Iskolánkban az angol nyelv oktatása csoportbontásban történik már első osztálytól. Első osztálytól harmadik osztályig heti 2 órában, negyedik osztálytól.
A tanulói jelentés.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Érettségi eredmények május-június.
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Országos kompetenciamérés
FELVÉTELI 2015 Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Új minőségfogalom a közoktatásban Környei László Budapest, augusztus 22..
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
SZMK Értekezlet május 9..
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Általános iskola eredménye, értékelése
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A felvételi eljárás elemei
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Gáspár Katalin Az országos kompetenciamérések eredményei a „zebegényi példa”-ként ismert Kokas-csoportban Kivonat a Szerző Személyiségformálás, kompetenciafejlesztés.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Beiskolázás a „Gundel”-ben
3. osztályban.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Előadás másolata:

Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017) Szövegértés Hatodikosaink szövegértés eredményénél szignifikánsan jobban az ország egyetlen intézményében sem teljesítettek.

Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017) Matematika átlageredmény Iskolánk hatodikosainak eredménye matematikából látványosan felülmúlja a várakozást.

Országos kompetenciamérés 8. évfolyam (2017) Matematika A komplex fejlődési modell azt bizonyítja, hogy az iskolánkban folyó pedagógiai munka eredményeként a nálunk tanuló gyerekek látványos fejlődést értek el az elmúlt két évben.

Országos kompetenciamérés 8. évfolyam (2017) Szövegértés 8. osztályos tanulóinknak több, mint 90%-a kiváló képességű szövegértésből.

Országos kompetenciamérés (2017) 10.B matematika tagozat A 10. évfolyam matematika tagozatának eredménye nemcsak országosan kiemelkedő, de az elmúlt 5 év legjobb iskolai eredménye is.

Országos kompetenciamérés (2017) 10. B matematika tagozat Országos átlag Matematika Az elmúlt évek eredményei matematikából a nyolcévfolyamos tagozaton.

Országos kompetenciamérés (2017) 10.B Szövegértés A szövegértés eredménye is magasan a hasonló képzési típusú, más iskolák eredménye felett van.

Országos kompetenciamérés (2017) 10.A Szövegértés A 10. A osztály eredménye mindkét mért területen elmarad kissé saját iskolai átlagunktól, országosan viszont így is átlag feletti.

Országos kompetenciamérés (2017) 10. A Országos átlag Matematika Az elmúlt évek eredményei matematikából a négyévfolyamos tagozaton.