Miért fontos, hogy lássanak engem? Hogyan mutassam meg magam?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szimmetriák szerepe a szilárdtestfizikában
Advertisements

Kauzális modellek Randall Munroe.
A TUDOMÁNYOS KUTATÁS MÓDSZERTANA
2.1Jelátalakítás - kódolás
Az úttervezési előírások változásai
Fizika II..
Számítógépes Hálózatok
Profitmaximalizálás  = TR – TC
A járműfenntartás valószínűségi alapjai
Szenzorok Bevezetés és alapfogalmak
Végeselemes modellezés matematikai alapjai
A magas baleseti kockázatú útszakaszok rangsorolása
Szerkezetek Dinamikája
MÉZHAMISÍTÁS.
Hőtan BMegeenatmh 5. Többfázisú rendszerek
BMEGEENATMH Hőátadás.
AUTOMATIKAI ÉPÍTŐELEMEK Széchenyi István Egyetem
Skandináv dizájn Hisnyay – Heinzelmann Luca FG58PY.
VÁLLALATI Pénzügyek 2 – MM
Hőtan BMEGEENATMH 4. Gázkörfolyamatok.
Szerkezetek Dinamikája
Összeállította: Polák József
A TUDOMÁNYOS KUTATÁS MÓDSZERTANA
Csáfordi, Zsolt – Kiss, Károly Miklós – Lengyel, Balázs
Tisztelt Hallgatók! Az alábbi példamegoldások segítségével felkészülhetnek a 15 pontos zárthelyi dolgozatra, ahol azt kell majd bizonyítaniuk, hogy a vállalati.
J. Caesar hatalomra jutása atl. 16d
Anyagforgalom a vizekben
Kováts András MTA TK KI Menedék Egyesület
Az eljárás megindítása; eljárási döntések az eljárás megindítása után
Melanóma Hakkel Tamás PPKE-ITK
Az új közbeszerzési szabályozás – jó és rossz gyakorlatok
Képzőművészet Zene Tánc
Penicillin származékok szabadgyökös reakciói
Boros Sándor, Batta Gyula
Bevezetés az alvás-és álomkutatásba
Kalandozások az álomkutatás területén
TANKERÜLETI (JÁRÁSI) SZAKÉRTŐI BIZOTTSÁG
Nemzetközi tapasztalatok kihűléssel kapcsolatban
Gajdácsi József Főigazgató-helyettes
Követelmények Szorgalmi időszakban:
Brachmann Krisztina Országos Epidemiológiai Központ
A nyelvtechnológia eszközei és nyersanyagai 2016/ félév
Járványügyi teendők meningococcus betegség esetén
Kezdetek októberében a könyvtár TÁMOP (3.2.4/08/01) pályázatának keretében vette kezdetét a Mentori szolgálat.
Poszt transzlációs módosulások
Vitaminok.
A sebész fő ellensége: a vérzés
Pharmanex ® Bone Formula
Data Mining Machine Learning a gyakorlatban - eszközök és technikák
VÁLLALATI PÉNZÜGYEK I. Dr. Tóth Tamás.
Pontos, precíz és hatékony elméleti módszerek az anion-pi kölcsönhatási energiák számítására modell szerkezetekben előadó: Mezei Pál Dániel Ph. D. hallgató.
Bevezetés a pszichológiába
MOSZKVA ZENE: KALINKA –HELMUT LOTTI AUTOMATA.
Bőrimpedancia A bőr fajlagos ellenállásának és kapacitásának meghatározása Impedancia (Z): Ohmos ellenállást, frekvenciafüggő elemeket (kondenzátort, tekercset)
Poimenika SRTA –
Végeselemes modellezés matematikai alapjai
Összefoglalás.
Az energiarendszerek jellemzői, hatékonysága
Varga Júlia MTA KRTK KTI Szirák,
Konzerváló fogászat Dr. Szabó Balázs
Outlier detektálás nagyméretű adathalmazokon
További MapReduce szemelvények: gráfproblémák
Ráhagyások, Mérés, adatgyűjtés
Járműcsarnokok technológiai méretezése
Grafikai művészet Victor Vasarely Maurits Cornelis Escher.
VÁLLALATI PÉNZÜGYEK I. Dr. Tóth Tamás.
RÉSZEKRE BONTOTT SOKASÁG VIZSGÁLATA
Az anyagok fejlesztésével a méretek csökkennek [Feynman, 1959].
Bevezetés a színek elméletébe és a fényképezéssel kapcsolatos fogalmak
Minőségmenedzsment alapjai
Előadás másolata:

Miért fontos, hogy lássanak engem? Hogyan mutassam meg magam? Dr. Kuráth Gabriella Pécsi Tudományegyetem

Miért? Kötelező - vállaltuk Lehetőség, hogy megmutassam magam, az eredményeim Információnyújtás a pályázatról, az intézményről, a képzésről Az intézményről kialakult kép fenntartása vagy javítása Vonzerő gyakorlása a leendő tanulókra, a felvételi és beiratkozási szándékok bátorítása A végzettek lojalitásának és támogatásának kialakítása Az intézményről szóló helytelen vagy tökéletlen információk korrigálása, stb.

Ki csinálja? Bárki? Kommunikációs szakember, ügynökség Egyén – csapat Mi kell hozzá? Szakmai tudás, hozzáállás, érzék? A kreatív inspiráció

Eredmények - statisztikai adatok Mit? Eredmények - statisztikai adatok Érv – ellenérv Személyes történet Közelítés Sikertörténet – kudarctörténet (feloldás, tanulság) http://www.trendinspiracio.hu/kommunikacio/

Interakció – a partner közreműködése Hogyan? A cél az összhang, a harmónia, az egymásra épülés elérése, a pályázati és az intézményi célokat, specialitásokat figyelembe vevő kommunikáció Interakció – a partner közreműködése A megszólaló személy és a közvetítő média hitelessége Tervezés

Kommunikációs terv szakaszok Rövid leírás Cél A terv céljainak összefoglaló bemutatatása, konkrét kommunikációs célok összefoglaló bemutatása Célközönség A célközönség meghatározása, főbb jellemzők, információs igények definiálása Arculati standardok Intézményi, pályázati alapstandardok, kötelező elemek, stílus meghatározása Üzenet A célokkal összhangban a pályázati eredmények alapján a konkrét üzenet megfogalmazása Médiamix Főbb kommunikációs csatornák, belső és külső eszközök meghatározása, rövid leírása Feladatterv, időterv, költségterv Részletes feladatleírás, időzítés, költségvetés készítése Hatékonyságmérés, visszacsatolás A kommunikáció hatékonyság mérésére szolgáló módszerek, mutatók leírása, időzítése (kommunikáció előtt, alatt, után)

A tervezés kiemelt területei Kinek? Érdekeltek körének meghatározása, célcsoportok kijelölése, jellemzése Milyen módon, milyen eszközzel? Kommunikációs csatornák, eszközök kijelölése

Egy intézmény kommunikációs mezője Kormányzat, irányító hatóságok Diákok, hallgatók Szülők Intézmény Közvélemény Sajtóképviselők Munkaadók Jelentkezők Oktatási intézmények Tanárok, munkatársak

http://www.zgeneracio.hu/

Kommunikációs eszközök Belső Külső Nyilvánosság köre belső nyilvánosság teljes nyilvánosság Elsődleges cél intézményfejlesztés a nyilvánosság tájékoztatása Főbb eszközök Összefoglaló, kutatási tanulmány Belső hírlevél Levelezőlisták, hírek Intranet – tartalommenedzsment Beltéri reklámeszközök, hirdetések Intézményi újság, televízió, rádió megjelenések Vezetői fórumokon prezentációk, beszámolók Szakmai workshop-ok, szakmai nap, konferencia Nyomtatott és online tájékoztató kiadványok Online és nyomtatott hírlevél, névre szóló levél Intézményi portál, projekthonlap Közösségi média eszközök Újság, televízió, rádió, online hirdetések Kültéri reklámeszközök, hirdetések Sajtóanyagok, sajtóesemények Diákrendezvények, hallgatói események További érintett partnerek számára találkozók, események Reklámtárgyak

Az eredmények hasznosítása Intézmény (intézményi hírnév, vonzerőfejlesztés, minőségfejlesztés, versenyképesség, képzésfejlesztés, beiskolázási tevékenység, kapcsolattartás erősödése, fejlesztése) Oktatási szereplők (kapcsolatrendszer fejlesztése, stratégiai tervezés) Munkaerőpiac (kapcsolatrendszer, tervezés) Diák, hallgatói csoportok (intézményi kötődés kialakulása, erősödő alumni rendszerek) További érdekeltek (kapcsolatok erősödése, társadalmi elfogadottság) + 1 Workshop mottója: „Ha nem mutatom meg, amit csinálok, akkor az (majdnem) olyan, mintha nem is csinálnék semmit.”

Forrás: http://www. innoteka Köszönöm a figyelmet!