EFOP-3.1.2-16-2016-00001 PÁLYÁZAT A KÖZNEVELÉS MÓDSZERTANI MEGÚJÍTÁSA A VÉGZETTSÉG NÉLKÜLI ISKOLAELHAGYÁS CSÖKKENTÉSE CÉLJÁBÓL - KOMPLEX ALAPPROGRAM BEVEZETÉSE.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szimmetriák szerepe a szilárdtestfizikában
Advertisements

Kauzális modellek Randall Munroe.
A TUDOMÁNYOS KUTATÁS MÓDSZERTANA
2.1Jelátalakítás - kódolás
Az úttervezési előírások változásai
Fizika II..
Számítógépes Hálózatok
Profitmaximalizálás  = TR – TC
A járműfenntartás valószínűségi alapjai
Szenzorok Bevezetés és alapfogalmak
Végeselemes modellezés matematikai alapjai
A magas baleseti kockázatú útszakaszok rangsorolása
Szerkezetek Dinamikája
MÉZHAMISÍTÁS.
Hőtan BMegeenatmh 5. Többfázisú rendszerek
BMEGEENATMH Hőátadás.
AUTOMATIKAI ÉPÍTŐELEMEK Széchenyi István Egyetem
Skandináv dizájn Hisnyay – Heinzelmann Luca FG58PY.
VÁLLALATI Pénzügyek 2 – MM
Hőtan BMEGEENATMH 4. Gázkörfolyamatok.
Szerkezetek Dinamikája
Összeállította: Polák József
A TUDOMÁNYOS KUTATÁS MÓDSZERTANA
Csáfordi, Zsolt – Kiss, Károly Miklós – Lengyel, Balázs
Tisztelt Hallgatók! Az alábbi példamegoldások segítségével felkészülhetnek a 15 pontos zárthelyi dolgozatra, ahol azt kell majd bizonyítaniuk, hogy a vállalati.
J. Caesar hatalomra jutása atl. 16d
Anyagforgalom a vizekben
Kováts András MTA TK KI Menedék Egyesület
Az eljárás megindítása; eljárási döntések az eljárás megindítása után
Melanóma Hakkel Tamás PPKE-ITK
Az új közbeszerzési szabályozás – jó és rossz gyakorlatok
Képzőművészet Zene Tánc
Penicillin származékok szabadgyökös reakciói
Boros Sándor, Batta Gyula
Bevezetés az alvás-és álomkutatásba
Kalandozások az álomkutatás területén
TANKERÜLETI (JÁRÁSI) SZAKÉRTŐI BIZOTTSÁG
Nemzetközi tapasztalatok kihűléssel kapcsolatban
Gajdácsi József Főigazgató-helyettes
Követelmények Szorgalmi időszakban:
Brachmann Krisztina Országos Epidemiológiai Központ
A nyelvtechnológia eszközei és nyersanyagai 2016/ félév
Járványügyi teendők meningococcus betegség esetén
Kezdetek októberében a könyvtár TÁMOP (3.2.4/08/01) pályázatának keretében vette kezdetét a Mentori szolgálat.
Poszt transzlációs módosulások
Vitaminok.
A sebész fő ellensége: a vérzés
Pharmanex ® Bone Formula
Data Mining Machine Learning a gyakorlatban - eszközök és technikák
VÁLLALATI PÉNZÜGYEK I. Dr. Tóth Tamás.
Pontos, precíz és hatékony elméleti módszerek az anion-pi kölcsönhatási energiák számítására modell szerkezetekben előadó: Mezei Pál Dániel Ph. D. hallgató.
Bevezetés a pszichológiába
MOSZKVA ZENE: KALINKA –HELMUT LOTTI AUTOMATA.
Bőrimpedancia A bőr fajlagos ellenállásának és kapacitásának meghatározása Impedancia (Z): Ohmos ellenállást, frekvenciafüggő elemeket (kondenzátort, tekercset)
Poimenika SRTA –
Végeselemes modellezés matematikai alapjai
Összefoglalás.
Az energiarendszerek jellemzői, hatékonysága
Varga Júlia MTA KRTK KTI Szirák,
Konzerváló fogászat Dr. Szabó Balázs
Outlier detektálás nagyméretű adathalmazokon
További MapReduce szemelvények: gráfproblémák
Ráhagyások, Mérés, adatgyűjtés
Járműcsarnokok technológiai méretezése
Grafikai művészet Victor Vasarely Maurits Cornelis Escher.
VÁLLALATI PÉNZÜGYEK I. Dr. Tóth Tamás.
RÉSZEKRE BONTOTT SOKASÁG VIZSGÁLATA
Az anyagok fejlesztésével a méretek csökkennek [Feynman, 1959].
Bevezetés a színek elméletébe és a fényképezéssel kapcsolatos fogalmak
Minőségmenedzsment alapjai
Előadás másolata:

EFOP-3.1.2-16-2016-00001 PÁLYÁZAT A KÖZNEVELÉS MÓDSZERTANI MEGÚJÍTÁSA A VÉGZETTSÉG NÉLKÜLI ISKOLAELHAGYÁS CSÖKKENTÉSE CÉLJÁBÓL - KOMPLEX ALAPPROGRAM BEVEZETÉSE A KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNYEKBEN

INTÉZMÉNYVEZETŐI TÁJÉKOZTATÓ A KAP-ISKOLÁK MŰKÖDÉSE ÉS MUNKASZERVEZÉSE Spákné Paráda Andrea Nyíregyháza, 2019. február 15.

A pályázat célja

A Komplex Alapprogram szerint működő iskolák a tanulók komplex személyiségfejlesztését helyezik a középpontba.

Az iskolában folyó munka időkeretének bemutatása A Komplex Alapprogram a 1?-4. évfolyamon kerül bevezetésre, majd felmenő rendszerben az 5-8 évfolyamban. Délelőtti időkeret Közismereti tárgyak Szabadon tervezhető foglalkozások Komplex órák – kereszttantervi tartalmak Délutáni időkeret Alprogrami foglalkozások „Te órád”

Kapcsolódó alprogramok

A kap tanítási-tanulási stratégiához kapcsolódó elemei Tájékoztató 33 A kap tanítási-tanulási stratégiához kapcsolódó elemei Tájékoztató 33. oldal

A DFHT-ÓRÁK ARÁNYA Tájékoztató 34-37. oldal

HETI ÓRASZÁMOK A Komplex Alapprogram bevezetésével a heti kötelező óraszámok - melyet az Ntk. határoz meg – nem változnak.

HETIREND ILLISZTRÁCIÓ tájékoztató 50-53. oldal

KÖZÖS TEVÉKENYSÉG/JÁTÉK (KB. 5 PERC) RÁHANGOLÁS ÜDVÖZLÉS (2-4 PERC) BESZÉLGETÉS (KB. 15 PERC) KÖZÖS TEVÉKENYSÉG/JÁTÉK (KB. 5 PERC) ZÁRÁS (KB. 3 PERC)

HETIREND ILLISZTRÁCIÓ tájékoztató 50-53. oldal

DIAGNOSZTIKUS - HELYZETFELTÁRÓ TANÁRI, ÖN- ÉS TÁRSÉRTÉKELÉS FORMATÍV - FEJLESZTŐ SZUMMATÍV – MINŐSÍTŐ TANÁRI, ÖN- ÉS TÁRSÉRTÉKELÉS

megismerje a jól végzett munka örömét, megízlelje az alkotás izgalmát, „Az iskola arra való, hogy az ember megtanuljon tanulni, hogy fölébredjen tudásvágya, megismerje a jól végzett munka örömét, megízlelje az alkotás izgalmát, megtanulja szeretni, amit csinál és megtalálja azt a munkát, amit szeretni fog.” Szent-Györgyi Albert

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!