Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
© GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február 27.1 A MIKROSZINTŰ FOGYASZTÁS MAKRO HATÁSAI © GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
KEZDÉS!!!!!!.
A régió kapacitásának bemutatása
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
Észak-magyarországi Operatív Program ( ) Foglalkoztatás Oktatás - nevelés.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Miskolci Egyetem IDŐJÁRÁSI KOCKÁZAT A FÖLDGÁZELLÁTÁSBAN Dr. Tihanyi László egyetemi tanár Miskolci Egyetem.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Dr.Vécsei Pál A vezetékes gázellátás alakulásának területi tendenciái 1990 és 2008 között Budapest, április.
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Hajléktalan emberek Magyarország nagyvárosaiban 2006.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Érettségi
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Az önfejlesztő terület bemutatása
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Hömérséklet változások
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bázis:Teljes minta (N=1406)
A képzés helyszíne, időpontjai: a képzés előtt egy héttel
Előadás másolata:

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011. április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.április, ReachN Mintaelemszám: 1427 fő, hibahatár max+/-2,6%

Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február–április, ReachN Mintaelemszám:1870 fő, hibahatár max +/-2,3%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február–április ReachN Mintaelemszám:1060 fő, hibahatár max+/-3,1%

Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február–április, ReachN Mintaelemszám: 723 fő, hibahatár max +/-3,7%

Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.november-2011.április, ReachN Mintaelemszám:1125 fő, hibahatár max +/-3,0%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 2223 fő, hibahatár max +/-2,1%

Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:1588 fő, hibahatár max +/-2,5 %

Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 769 fő, hibahatár +/-3,6%

Átlag napi elérés negyedórás bontásban a 15 éves és idősebb lakosság körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.április, ReachN Mintaelemszám: 1427 fő, hibahatár max +/-2,6%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN Mintaelemszám: 1870 fő, hibahatár max +/-2,3%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN Mintaelemszám:1060 fő, hibahatár max +/-3,1%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN Mintaelemszám: 723 fő, hibahatár max +/-3,7%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.november-2011.április, ReachN Mintaelemszám: 1125 fő, hibahatár max +/-3,0%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 2223 fő, hibahatár max +/-2,1%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 1588 fő, hibahatár max +/-2,5%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.február-április, ReachN nagyváros = Budapest + megyeszékhelyek Mintaelemszám: 769 fő, hibahatár max +/-3,6%