Minőségirányítási rendszer

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szimmetriák szerepe a szilárdtestfizikában
Advertisements

Kauzális modellek Randall Munroe.
A TUDOMÁNYOS KUTATÁS MÓDSZERTANA
2.1Jelátalakítás - kódolás
Az úttervezési előírások változásai
Fizika II..
Számítógépes Hálózatok
Profitmaximalizálás  = TR – TC
A járműfenntartás valószínűségi alapjai
Szenzorok Bevezetés és alapfogalmak
Végeselemes modellezés matematikai alapjai
A magas baleseti kockázatú útszakaszok rangsorolása
Szerkezetek Dinamikája
MÉZHAMISÍTÁS.
Hőtan BMegeenatmh 5. Többfázisú rendszerek
BMEGEENATMH Hőátadás.
AUTOMATIKAI ÉPÍTŐELEMEK Széchenyi István Egyetem
Skandináv dizájn Hisnyay – Heinzelmann Luca FG58PY.
VÁLLALATI Pénzügyek 2 – MM
Hőtan BMEGEENATMH 4. Gázkörfolyamatok.
Szerkezetek Dinamikája
Összeállította: Polák József
A TUDOMÁNYOS KUTATÁS MÓDSZERTANA
Csáfordi, Zsolt – Kiss, Károly Miklós – Lengyel, Balázs
Tisztelt Hallgatók! Az alábbi példamegoldások segítségével felkészülhetnek a 15 pontos zárthelyi dolgozatra, ahol azt kell majd bizonyítaniuk, hogy a vállalati.
J. Caesar hatalomra jutása atl. 16d
Anyagforgalom a vizekben
Kováts András MTA TK KI Menedék Egyesület
Az eljárás megindítása; eljárási döntések az eljárás megindítása után
Melanóma Hakkel Tamás PPKE-ITK
Az új közbeszerzési szabályozás – jó és rossz gyakorlatok
Képzőművészet Zene Tánc
Penicillin származékok szabadgyökös reakciói
Boros Sándor, Batta Gyula
Bevezetés az alvás-és álomkutatásba
Kalandozások az álomkutatás területén
TANKERÜLETI (JÁRÁSI) SZAKÉRTŐI BIZOTTSÁG
Nemzetközi tapasztalatok kihűléssel kapcsolatban
Gajdácsi József Főigazgató-helyettes
Követelmények Szorgalmi időszakban:
Brachmann Krisztina Országos Epidemiológiai Központ
A nyelvtechnológia eszközei és nyersanyagai 2016/ félév
Járványügyi teendők meningococcus betegség esetén
Kezdetek októberében a könyvtár TÁMOP (3.2.4/08/01) pályázatának keretében vette kezdetét a Mentori szolgálat.
Poszt transzlációs módosulások
Vitaminok.
A sebész fő ellensége: a vérzés
Pharmanex ® Bone Formula
Data Mining Machine Learning a gyakorlatban - eszközök és technikák
VÁLLALATI PÉNZÜGYEK I. Dr. Tóth Tamás.
Pontos, precíz és hatékony elméleti módszerek az anion-pi kölcsönhatási energiák számítására modell szerkezetekben előadó: Mezei Pál Dániel Ph. D. hallgató.
Bevezetés a pszichológiába
MOSZKVA ZENE: KALINKA –HELMUT LOTTI AUTOMATA.
Bőrimpedancia A bőr fajlagos ellenállásának és kapacitásának meghatározása Impedancia (Z): Ohmos ellenállást, frekvenciafüggő elemeket (kondenzátort, tekercset)
Poimenika SRTA –
Végeselemes modellezés matematikai alapjai
Összefoglalás.
Az energiarendszerek jellemzői, hatékonysága
Varga Júlia MTA KRTK KTI Szirák,
Konzerváló fogászat Dr. Szabó Balázs
Outlier detektálás nagyméretű adathalmazokon
További MapReduce szemelvények: gráfproblémák
Ráhagyások, Mérés, adatgyűjtés
Járműcsarnokok technológiai méretezése
Grafikai művészet Victor Vasarely Maurits Cornelis Escher.
VÁLLALATI PÉNZÜGYEK I. Dr. Tóth Tamás.
RÉSZEKRE BONTOTT SOKASÁG VIZSGÁLATA
Az anyagok fejlesztésével a méretek csökkennek [Feynman, 1959].
Bevezetés a színek elméletébe és a fényképezéssel kapcsolatos fogalmak
Minőségmenedzsment alapjai
Előadás másolata:

Minőségirányítási rendszer Adecco Minőségirányítási rendszer

Elkötelezettségünk… … hogy ügyfeleink, munkavállalóink és partnereink bizalmát megnyerjük, és biztosítsuk számukra az állandó, megbízható, jó minőséget a hosszú távú együttműködés érdekében. Ennek tükrében munkánkat, üzleti szabályzatunkat, értékrendünket, felelősségtudatunkat a becsület és tisztesség szilárd köveire alapoztuk.

Adecco nemzetközi üzleti hálózata Amerika Argentína Bolívia Brazília Kanada Chíle Columbia Costa Rica Dominikai Köztársaság Ecuador Francia Guyana Guadeloupe Martinique Mexikó Panama Peru Puerto Rico Uruguay USA Venezuella Európa Ausztria Belgium Csehország Dánia Finnország Franciaország Görögország Hollandia Horvátország Írország Lengyelország Luxemburg Magyarország Monaco Németország Norvégia Olaszország Oroszország Portugália Románia Ázsia Ausztrália Kína Francia Polinézia Hong Kong Indonézia Japán-Malaysia Új-Kaledonia Új-Zéland Fülöp-szigetek Szingapúr Dél Korea Tajvan Thaiföld Európa Spanyolország Svájc Svédország Szlovákia Szlovénia Törökország Ukrajna Egyéb Izrael Marokkó Namíbia Nigéria Reunion Dél-Afrikai Köztársaság Tunézia

Adecco magyarországi üzleti hálózata

Minőségirányításunk története 1996: ISO 9002:1994 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszer bevezetése 2002: EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszerre áttérés

Üzleti környezetünk Tulajdonosok, részvényesek (nemzetközi tőzsdei jelenlét - SOX) Ügyfeleink Munkavállalók Saját munkatársaink Beszállítóink

Minőségbiztosítás A termékbiztonság, termékfelelősség mindnyájunkat érintő kérdés, amely az Európai Unió bővülését követően vált még időszerűbbé. Az anyagi és szellemi termékek szabad áramlása megköveteli ezek megbízhatóságát, és megfelelő biztosítását. Célja az állandó jó minőség megőrzése és a partereink számára nyújtott biztonság garantálása. Garanciát nyújt a cégvezetőség részére a cégen belüli folyamatok átláthatóságára és a jogszerű működés biztosítására.

EN ISO 9001:2001 Az ISO 9001 egy európai szabvány minőségirányítási rendszer, amely végigköveti a folyamatokat az igény felmerülésétől a teljesítés utáni elégedettség mérésig. Mindazon tervezett és rendszeres tevékenységek összessége, amelyek megfelelő garanciát adnak arra, hogy a megrendelt terméket, szolgáltatást bármikor a megkívánt minőségben fogjuk előállítani és nyújtani.

Minőségpolitikánk Célunk, hogy minőségpolitikánk megvalósításával elnyerjük és megőrizzük jelenlegi, illetve majdani megrendelőink elégedettségét. Mottónk: Megőrizzük vezető helyünket a humán szolgáltatások területén és fellépünk a szakma megtisztulása érdekében. A minőségirányítási rendszert minőségpolitikánk szellemében, cégünk sajátosságainak megfelelően alakítottuk ki.

Minőségirányítási rendszerünk felépítése Minőségpolitikánk alapján minőségcélokat határoztunk meg, amelyek teljesülését rendszeresen felülvizsgáljuk. A minőségirányítási rendszer átfogja működésünk valamennyi, minőséget érintő fázisát a vevőigény megjelenésétől annak kielégítéséig, illetve azon túlmenően, magába foglalja a megújulási, innovációs képességet szervezeti, szakmai és metodikai téren egyaránt. Minőségirányítási rendszerünket a dokumentációs rendszer írja le, illetve foglalja magába.

Minőségirányítási rendszerünk felépítése Meghatároztuk az összes minőséget befolyásoló folyamatunkat, azok sorrendjét és kölcsönhatásait. Ezután határoztuk meg milyen eljárásokkal, részletes szabályokkal és dokumentációval szabályozzuk működésünket Minőségirányítási kézikönyvünk és eljárásaink alapos ismerete minden belső munkatársunk számára kötelező, melyet belépéskori képzéssel, majd folyamatos tréningekkel érünk el!

Az Adecco üzleti folyamata A rendszer kialakításakor folyamatainkat azonosítottuk, meghatároztuk azok sorrendjét és kölcsönhatásait

ISO rendszer az Adecco folyamataiban A tevékenységeink, szolgáltatásaink által érintetteket tekintjük érdekelt feleinknek: ügyfeleink, tulajdonosaink, anyacég, munkatársaink, munkavállalóink, egyéb beszállítóink, alvállalkozóink, elégedettségük egyúttal kiegyensúlyozott teljesítményünk záloga versenytársaink.

A sikeres minőségirányítási rendszer záloga Felső vezetés elkötelezettsége: Szükséges erőforrások biztosítása Munkatársak bevonása Ügyfelek és jogszabályi követelmények fontosságának tudatosítása Rendszeres vezetőségi átvizsgálás A minőségirányítási rendszer összteljesítmény, minden munkatársunk felelős a saját munkájáért és a nyújtott szolgáltatások minőségért.

Felülvizsgálatok (auditok) Éves rendszerességgel felülvizsgálati audit Háromévente megújító audit Ezt megelőzően belső audit a minőségirányítási vezető koordinálásával, belső auditorok segítségével

A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok - eljárásaink Vezetői feladatok Képzés Fejlesztés Ügyféllel való kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, szerződéskötés Munkaerő kölcsönzés, közvetítés, reklamáció kezelés Leépítés menedzsment Munkaügyi ügyintézés, számlázás Beszállítók kiválasztása és értékelése Dokumentumok és feljegyzések Informatikai rendszer Helyesbítő és megelőző tevékenységek, értékelés Belső audit Nem megfelelőségek, reklamációk, hibaelemzés

A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok Ügyféllel való kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, szerződéskötés: ügyfelekkel történő kapcsolatfelvételt és kapcsolattartást kapcsolatfelvételkor történő bemutatkozás (bemutatkozó prezentáció) ajánlatadási és szerződéskötési jogosultságok már velünk együttműködő cégekkel a kapcsolattarás szabályai (ügyfélkérdőív) partnereinkkel történő elégedettségmérés (elégedettségi kérdőív) reklamációk kezelése (garanciális cserék jegyzéke)

A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok Munkavállalók regisztrációja, értékelése és kiválasztása: Kapcsolatfelvétel (AWeb, személyes, telefonos), kiválasztási folyamat, interjú folyamata (interjúlap), tárolandó dokumentumok, és ezek biztonsága, hozzáférhetősége munkavállalók alkalmazási feltételei (közvetítés, kölcsönzés) már kikölcsönzött munkavállalókkal kapcsolatos folyamatokat munkavállalói elégedettségmérések (elégedettségi kérdőív) reklamációk kezelését

A minőségirányításból származó előnyeink Szolgáltatás színvonalának egyenletessége térben és időben Átlátható, egységes folyamatok, dokumentáció Kontrolálhatóság Egyszerűbb beavatkozás Biztos alap a minőség továbbfejlesztéséhez Motiváció és megtartóerő a belső kollégák számára Elégedett partnerek Sikeres vállalkozás

Köszönöm a figyelmüket Konklúzió A minőség nem fék, hanem gázpedál a továbbhaladáshoz Köszönöm a figyelmüket