Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
CRM Apolló rendszer CRM = Customer Relationship Management
Advertisements

Az új rendszer a CobraConto.NET.
LogControl Raktármenedzsment
WinSzla Windows alapú komplex ügyviteli rendszer
A Számlaközpont Zrt. saját fejlesztése, mely az NFÜ által finanszírozott K+F (GOP 1.1.1) pályázat segítségével valósul meg. A projekt fő célkitűzése,
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
TARKA-BARKA Szászvár Főtér
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Sokáig tart megtalálni?
Pénzügyi munkakör a tanirodai gyakorlatban
Pénzügyi nyilvántartás
ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.
IBM Global Financing © 2013 IBM Corporation Innovatív IT finanszírozás Dr. Kováts Dénes IBM Global Financing részlegvezető.
Kimutatás tervező Egy lekérdezés adatait tetszőleges formájú nyomtatási listába lehet foglalni. ATLAS - SQL.
Internetes bankok piacformáló hatása
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Az ERP bevezetés „művészete” – avagy hogyan csináljuk mi.
Kabai József AZ SQL-LEDGER SZABAD ÜGYVITELI RENDSZER
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
Integrált Pénzügyi és Számviteli Programrendszer
Rendelés nyilvántartás
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
E-beszerzés Bravo csoport.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Vállalkozói készségek fejlesztése
Mekkora problémát okoz Önöknek kivárni a halasztott fizetésű vevők teljesítését? Mennyivel javulna a likviditásuk, hogyha halasztott fizetés helyett a.
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Egyszerűsített kettős könyvelés gazdasági eseményekkel
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
E-számlázás gyakorlata és ellenőrzése Czöndör Szabolcs Ellenőrzést Támogató Főosztály főosztályvezető.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Patent CSOPORT A vagyonvédelem és az egyedi szoftverfejlesztés lehetőségei Készítette: Tóth Gergő Dátum: november 12.
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
Jene Károly Dolphin Kft.  Hogyan kerültünk közel az elektronikus számlázáshoz?  e-Számla megoldásaink  PKI megoldásunk  EDI megoldásunk  PKI bevezetés.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Bemutatkozunk Több évtizedes szakmai tapasztalat IBSystem - VIR fejlesztések VIR bevezetési projektek Egyedi webes és mobil fejlesztések Szolgáltatások.
INNOTRANSZ Mérnöki Iroda Kft. – Informatikai megoldások a környezetvédelemben Nyilvántartás informatikai megoldása a Fémtörvényhez Dr. Romhányi Gábor INNOTRANSZ.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Készlet- és termelésoptimalizálás bevezetésének tapasztalatai egy dinamikusan fejlődő KKV vállalatnál Esettanulmány Dr. Lelkes Zoltán.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. Megoldás a lánc és körbetartozás problémáira, forrásnyújtása vállalkozásoknak, üzleti kockázataik csökkentésére!
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Bemutatkozunk Több évtizedes szakmai tapasztalat
Gyors, egyszerű, NAV-álló számlázás
Beszerzések hatékonyság növelése
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Elektronikus számlázás - technológiai tapasztalatok
SAJÁT TERMELÉSŰ KÉSZLETEK
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály.
Partnerség és együttműködés
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
SZÁMVITEL.
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Kinek? MIKOR? MIT?.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
A SZÁMVITELI TÖRVÉNY évi C. törvény
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel Digitális KKV Nap –Szentgotthárd 2019.04.17.

A Modern Vállalkozások Programja legújabb kutatása: „A hazai kkv-k 61%-a használ valamilyen egyszerűbb ügyviteli vagy üzleti alkalmazást (pl. számlázó programot). Azonban a vállalkozásoknak mindösszesen csak 10,5% rendelkezik a teljes folyamatot támogató több modulos integrált vállalatrányitási (ERP) rendszerrel. A többiek digitális eszközeit a szigetszerűség és a redundáns megoldások jellemzik.”

Általában jellemző „megoldások”: 1. „Fejben” 2. Papírfecnik, cetlik 3. „kockás” füzet 4. Excel táblázatok 5. Különálló, egymástól elszigetelt programok

Előnyök: Önerőből, gyorsan, olcsón(?) megvalósítható Hátrányok: Általában ugyan azt az adatot több helyen is fel kell rögzíteni Egy bizonyos mennyiség után átláthatatlan Gátolja a cég növekedését. Forgalom növekedés esetén KÁOSZ. Nehéz az új munkatársak betanítása. Egy régi munkatárs távozása gondot okoz. Több kárt okoz, mint amennyivel olcsóbb egy „profi” megoldásnál.

Folyamatok egy kereskedelemmel, szolgáltatással foglalkozó vállalkozásoknál: (a teljesség igénye nélkül) Árajánlat kérés Megrendelés Teljesítés, Kiszállítás Számlázás Árajánlat kérés Megrendelés Beszállítás Készletre vétel Beszerzés Pénztár Bank Pénzügy Értékesítés Marketing Dokumentum kezelés, levelezések Könyvelés, analitika Ügyfélszolgálat Kimutatások, vezetői lekérdezések, kötelező adatszolgáltatások

Az előző ábrából is jól látható, hogy nagyon sok folyamat van egy vállalkozásban, amelyeket egy bizonyos adatmennyiség felett már nem lehet „fejben” tartani vagy manuálisan nyilvántartani! Mi a megoldás?

Egy egységes, a vállalkozás folyamataihoz igazodó ügyviteli RENDSZER

Mi ezt már 20 éve így csináljuk…

Egy ügyviteli rendszer előnyei: „Rendszert" visz a vállalkozásába. Minden bizonylatot csak egyszer kell rögzíteni, és a rögzített bizonylat adatait a rendszer összes modulja fel tudja használni. Ezáltal gyorsan átláthatók lesznek az ügyviteli folyamatai, minden információt egy helyen talál meg, és a szükséges információk egy kattintással a rendelkezésére állnak... Naprakész, azonnali információk (Aktuális megrendelések, kiszállításra váró termékek, Számlázásra váró kiszállítások, kiegyenlítetlen számlák, elvégzett szerviz tevékenységek, stb.) Naprakész „extra” információk. Egy jobb munkahelyi környezet! Mivel ellenőrizhetők lesznek a folyamatok, az egész nap nem kapkodással, és nem az adminisztrációs hibák javításával és nem stresszel fog telni. Jobb ügyfél kiszolgálás, elégedettebb ügyfelek (kisebb a hibalehetőség, ezért rugalmasabb, és pontosabb az ügyfél kiszolgálás) Adatkapcsolat más programokkal (pl.: számla adatok átadás könyvelésnek) Kötelező adatszolgáltatás teljesítése (pl.: NAV online számla, PTGSZLAH)

Naprakész, azonnali „extra” információk: „alvó”, „holt” és „elfekvő” készlet (készletgazdálkodás) Legnagyobb (legkisebb) haszonnal értékesített termékek (értékesítés) Először vásárló partner (Marketing: pl.: apró figyelmesség) Megadott idő óta nem vásárló partner (aki előtte rendszeres vásárló volt) (Marketing: pl.: megtudni a „nem vásárlás” okát) vevő fizetési fegyelem (időben fizető ügyfelek, rendszeresen késve fizető ügyfelek, stb.) Leggyakrabban vásárló vevők (visszatérő vendégek) (pl.: egyedi kedvezmény adása) X nap múlva lejáró fizetési határidejű számlák (emlékeztető küldés) Lejárt fizetési határidejű számlák (figyelmeztetés küldés) Lejáró műszaki vizsga (autószervízben) (értesítő küldés) Befizetés beérkezéséről e-mail értesítő a vevőnek Összesítő pénzügyi kimutatások, stb.

Egy ügyviteli rendszer hátrányai Költségesebb, mint a manuális, „papír alapú” nyilvántartás. (Látszólag, mert a fejlesztésre fordított költségek már rövid távon is megtérülnek) A rendszer bevezetése plusz időráfordítást igényel. (Viszont ez a plusz időráfordítás a bevezetés után megtérül) Előrelátás, TERVEZÉS! Önerőből nem megvalósítható, szükséges egy „külső” szolgáltató bevonása a megvalósításba.

Összességében: Egy jól megválasztott, a vállalkozás működéséhez, és folyamataihoz igazodó ügyviteli rendszer használatával nagyobb mértékben csökkentheti a felesleges kiadásait, illetve növelheti a bevételeit, és a hatékonyságát, mint amennyibe a program havi (éves) bérleti díja, vagy a fejlesztése kerül.

Ügyviteli rendszer bevezetés Megvalósul: 50 % Ebből 50 % elégedett

Választás szempontjai (sikertelen bevezetés esetén) A szoftver ára Az új rendszer bevezetésének egyszerűsége Könnyű kezelhetőség Mennyire képes a szoftver az adott üzleti környezetbe illeszkedni A szoftver aktuális funkcionalitása A szoftver mennyire működik a jelenlegi hardver környezetben A szoftver fejlődési potenciálja Támogatás minősége, amit a partner nyújt A dokumentáció minősége A termék szállítójának teljesítmény adatai

Választás szempontjai (sikeres bevezetés esetén) 1. Támogatás minősége, amit a partner nyújt 2. A termék szállítójának teljesítmény adatai 3. Mennyire képes a szoftver az adott üzleti környezetbe illeszkedni 4. A szoftver fejlődési potenciálja 5. A szoftver ára 6. A dokumentáció minősége 7. A szoftver aktuális funkcionalitása 8. Könnyű kezelhetőség 9. Az új rendszer bevezetésének egyszerűsége 10. A szoftver mennyire működik a jelenlegi hardver környezetben

Elérhetőségek Szigeti Zsolt mobil: +36-30/99-36-085 web: www.ugyviteliszoftverek.com e-mail: szigeti.zsolt@ugyviteliszoftverek.com