Hogyan előzz be kisvállalkozóként

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Marketing szuperkonferencia 2012
SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
2006. szeptember 20. Vámospércs "Új szolgáltatások a könyvtárban az Internetre építve" Moldován István OSZK MEK osztály
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Fegyverkezési verseny. A mostani fegyverkezési verseny vezetője egyértelműen az USA ben az Egyesült Államok csak a világ 16. legdrágább hadseregét.
Keresőmarketing stratégiák
Gyakran Ismételt Kérdések a mai konferencia előtt Hasznos vetítés a megjelent közönség részére.
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Hogyan győzzük meg kollegáinkat a marketingköltés értékéről?
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A reklámköltések alakulása Magyarországon Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
Digitális világ – interaktív táblán
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Hogyan választ egy férfi feleséget magának?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Laufer Tamás, IVSZ elnök Elvándorol a szakma?
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
A Facebook marketing trendjei
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
MEDIA HEALTH CHECK BY WHITEREPORT Incze Kinga, Mrs. White Budapest, dec.11.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
FMCG média trendek FMCG MÉDIA TRENDEK. FMCG média trendek Miről is szól mindez? FOGYASZTÁS.
1 Hogyan startolj el az értékesítési tölcsérekkel? + ÚJDONSÁG LELEPLEZÉSE!
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
Nagy Béla Kereskedelmi igazgató Gyomai Kner Nyomda Zrt.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
SKY FORUM Online Advertising System Solutions Minden a megfelelő pillanatban jön el!
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
SKY FORUM Online Advertising System Solutions Minden a megfelelő pillanatban jön el!
megbízása a jó megoldás?
Ezek a stratégia elemek sorban
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Ezek a stratégia elemek sorban
Statisztika Érettségi feladatok
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Statisztika Érettségi feladatok
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Hogyan előzz be kisvállalkozóként olyan milliárdos költésű multi cégeket, mint a Coca Cola, a Danone vagy a Ferrero?

Ezek a stratégia elemek sorban A MAI MENETREND: 1. Mennyit költünk 2010 óta TV, sajtó és internet hirdetésekre? 2. Mennyit költ a világ a Facebooknál és Google-nél? 3. Mi a jövő? Hol hirdess, hogy meggazdagodj? 2 2

1. Mennyit költöttünk TV, sajtó és internet hirdetésekre 2017-ben?

A 2017-es magyar Reklámtorta 241 milliárd forintot tett ki. forrás: http://mrsz.hu/kutatas/reklamkoltes/reklamtorta-2017

Reklámköltés változása 2000-2017 között forrás: http://mrsz.hu/kutatas/reklamkoltes/reklamtorta-2017

Reklámköltés változása 2000-2017 között Kirajzolódik egy trend Reklámköltés változása 2000-2017 között Egyre kevesebet költenek a márkák TV és sajtó hirdetésekre, és egyre többet internetre. Miért?

Mi lesz azzal a pénzzel, amit offline költöttek eddig el? Forrás: http://www.agbnielsen.com/Uploads/Hungary/res_snapshot_2011-2012_hun.pdf

180 milliárd dollár vár világ szinten arra, hogy TV helyett az interneten költsék el!!! (Internet = Facebook + Google) Digital

Mit tippelsz? A világ összes online hirdetési költésének hány százaléka landol a Google + Facebook párosánál? 10%? 20%? 30%? 40%?

Forrás: Businessinsider (https://read.bi/2BW3pYK) A világ összes online hirdetési költésének 61%-a (!) a Facebook, vagy a Google zsebében landol! Forrás: Businessinsider (https://read.bi/2BW3pYK)

Reklámköltés változása 2000-2017 között Ez pedig azért nagyon érdekes, mert… Reklámköltés változása 2000-2017 között 2016. szeptember 2018. május Többszörös áremelkedés!!!

Reklámköltés változása 2000-2017 között Mielőtt azonban azt hinnéd, a Facebook drága és ezért nem éri meg vele foglalkozni, hadd emlékeztesselek... Reklámköltés változása 2000-2017 között 3.900.000 Ft (naponta)

Vajon meddig emelkednek a jövőben a hirdetési költségek? 20X 15X 5X 30X 10X

It’s a good investment baby!

1. Hogyan tervezz meg egy Facebook kampányt. https://www 1. Hogyan tervezz meg egy Facebook kampányt? https://www.onlinekatapult.hu/hogyan-tervezz-meg-egy-komplett-facebook-kampanyt-elejetol-a-vegeig/ 2. Hogyan optimalizáld a Facebook hirdetéseidet? https://www.onlinekatapult.hu/hogyan-optimalizald-a-facebook-hirdeteseidet/ 3. Hogyan adtunk el 10 nap alatt annyi könyvet, mint korábban egy egész hónapban, kevesebb hirdetési költség mellett? https://www.onlinekatapult.hu/hogyan-adtunk-el-10-nap-alatt-annyi-konyvet-mint-korabban-egy-egesz-honapban-kevesebb-hirdetesi-koltseg-mellett/ 4. Miért nem konvertálnak a hirdetéseid? https://www.onlinekatapult.hu/miert-nem-konvertalnak-a-hirdeteseid-4-lepeses-hibakereso/ 5. Kreatív célzási lehetőségek a Facebookon az #egyéni célközönségek” segítségével https://www.onlinekatapult.hu/nehezen-ered-el-a-celkozonseged-kreativ-celzasi-lehetosegek-a-facebookon-az-egyeni-celkozonsegek-segitsegevel/

Köszi a figyelmet!