Hogyan előzz be kisvállalkozóként olyan milliárdos költésű multi cégeket, mint a Coca Cola, a Danone vagy a Ferrero?
Ezek a stratégia elemek sorban A MAI MENETREND: 1. Mennyit költünk 2010 óta TV, sajtó és internet hirdetésekre? 2. Mennyit költ a világ a Facebooknál és Google-nél? 3. Mi a jövő? Hol hirdess, hogy meggazdagodj? 2 2
1. Mennyit költöttünk TV, sajtó és internet hirdetésekre 2017-ben?
A 2017-es magyar Reklámtorta 241 milliárd forintot tett ki. forrás: http://mrsz.hu/kutatas/reklamkoltes/reklamtorta-2017
Reklámköltés változása 2000-2017 között forrás: http://mrsz.hu/kutatas/reklamkoltes/reklamtorta-2017
Reklámköltés változása 2000-2017 között Kirajzolódik egy trend Reklámköltés változása 2000-2017 között Egyre kevesebet költenek a márkák TV és sajtó hirdetésekre, és egyre többet internetre. Miért?
Mi lesz azzal a pénzzel, amit offline költöttek eddig el? Forrás: http://www.agbnielsen.com/Uploads/Hungary/res_snapshot_2011-2012_hun.pdf
180 milliárd dollár vár világ szinten arra, hogy TV helyett az interneten költsék el!!! (Internet = Facebook + Google) Digital
Mit tippelsz? A világ összes online hirdetési költésének hány százaléka landol a Google + Facebook párosánál? 10%? 20%? 30%? 40%?
Forrás: Businessinsider (https://read.bi/2BW3pYK) A világ összes online hirdetési költésének 61%-a (!) a Facebook, vagy a Google zsebében landol! Forrás: Businessinsider (https://read.bi/2BW3pYK)
Reklámköltés változása 2000-2017 között Ez pedig azért nagyon érdekes, mert… Reklámköltés változása 2000-2017 között 2016. szeptember 2018. május Többszörös áremelkedés!!!
Reklámköltés változása 2000-2017 között Mielőtt azonban azt hinnéd, a Facebook drága és ezért nem éri meg vele foglalkozni, hadd emlékeztesselek... Reklámköltés változása 2000-2017 között 3.900.000 Ft (naponta)
Vajon meddig emelkednek a jövőben a hirdetési költségek? 20X 15X 5X 30X 10X
It’s a good investment baby!
1. Hogyan tervezz meg egy Facebook kampányt. https://www 1. Hogyan tervezz meg egy Facebook kampányt? https://www.onlinekatapult.hu/hogyan-tervezz-meg-egy-komplett-facebook-kampanyt-elejetol-a-vegeig/ 2. Hogyan optimalizáld a Facebook hirdetéseidet? https://www.onlinekatapult.hu/hogyan-optimalizald-a-facebook-hirdeteseidet/ 3. Hogyan adtunk el 10 nap alatt annyi könyvet, mint korábban egy egész hónapban, kevesebb hirdetési költség mellett? https://www.onlinekatapult.hu/hogyan-adtunk-el-10-nap-alatt-annyi-konyvet-mint-korabban-egy-egesz-honapban-kevesebb-hirdetesi-koltseg-mellett/ 4. Miért nem konvertálnak a hirdetéseid? https://www.onlinekatapult.hu/miert-nem-konvertalnak-a-hirdeteseid-4-lepeses-hibakereso/ 5. Kreatív célzási lehetőségek a Facebookon az #egyéni célközönségek” segítségével https://www.onlinekatapult.hu/nehezen-ered-el-a-celkozonseged-kreativ-celzasi-lehetosegek-a-facebookon-az-egyeni-celkozonsegek-segitsegevel/
Köszi a figyelmet!