2012 Mit csináltunk egész nyáron?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Advertisements

HOL TARTUNK MOST? GÁRDONYI HELYI TDM TDM Szakmai Nap november 21.
A vállalkozó szellem érvényesülése a hazai TDM rendszerben Dr Lőrincz Katalin Dr Raffay Ágnes.
ClientFirst Consulting Kft. – Együtt az elkötelezett ügyfelekért 1073 Budapest, Erzsébet krt. 15. T: | F:
Gárdonyi TDM Gyakornoki Program 2012
EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete évi szezon-értékelés május 15 – szeptember 15. Iharosi István DD Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete,
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
A világ karnyújtásnyira van… Velencei-tó kártya - Live Guide
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
PÉCS.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Készítette: Czimbalek Katalin Hirsch Éva Pék Judit Szittár Katalin
Keresőmarketing stratégiák
Köszönjük az első mérésben való együttműködésüket!
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
A rendezvényszervezés feladatai
TDM Szakmai Nap november 21.
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK ÚTRAVALÓ A NEMZETI VIDÉKI HÁLÓZAT LEADER SZAKOSZTÁLYÁTÓL.. Budapest, szeptember 26. TNC Start Up Fórum Páliné Keller Csilla,
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Pályáztatás, projektmenedzselés az EU operatív programjaiban, gyakorlati tapasztalatok, problémák és megoldások -HEFOP ESZA Kht -
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
"Vállalkozások és az Információs Társadalom Konferencia" - Szentgotthárd december 5.1 Nyugat-Dunántúl Információs Társadalmi Stratégiájának környezete.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
A MAGISZ online kommunikációjának áttekintése MAGISZ-közgyűlés Budapest, Pitlik,
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
Komplex vizsga Szolnok szeptember 3.. Modulrendszerű vizsgadelegálások száma 2014 Vizsgaelnöki delegálások száma kamarai szakképesítésekben: 4157.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
A meghívás alapjai Előadó: Tibai Eszter. - Vannak akik nagyon jó meghívók - Nehezen megy, félnek a kudarctól - A meghívás is értékesítés - A célja időpont.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Virtuális egészségügyi információk szakembereknek, laikusoknak Barangolás a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárának honlapjánhttp://
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
GINOP Gyakornoki program – támogató szolgáltatások
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉS
PSV AKADÉMIA 2007/2008.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Zalaegerszeg, 21 February 2018
2012 Mit csináltunk egész nyáron?
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
Irány Pécs! kártya.
Előadás másolata:

2012 Mit csináltunk egész nyáron? Gyakornoki program 2012 Mit csináltunk egész nyáron? 2018.12.25.

Gyakornoki programindító nap Célok kitűzése „Játékszabályok” ismertetése Projektszemlélet -> minden egyes projektnek meglesz a maga felelőse Határidős projektek önálló munkavégzési lehetőségek Csapatmunka (munkamegosztás) 2018.12.25.

A gyakornoki program alapjai Szabályok közös megfogalmazása és elfogadása Felelősségvállalás Önállóság Projekt szemléletű csoportmunka Partnerség Célmeghatározás, időterv, felelősök kijelölése „Mérföldkövek” 2018.12.25.

Gyakornoki megbeszélések 2018.12.25.

Gyakornoki beosztás Gyakornokokra volt bízva, hogy hogyan osztják be magukat. - Irodai ügyfélszolgálat (2 fő) Faházas ügyfélszolgálat (1 fő) Próbavásárlások (2 fő) Kitelepülések rendezvényekre (1 fő) 2018.12.25.

Emlékeztető Gyakornoki megbeszéléseken: Új feladatok és határidők kitűzése Megbeszélések után emlékeztető írása (ki a feladat felelőse, mi a feladat, milyen határidőre kell elvégezni az adott feladatot) 2018.12.25.

Gyakornoki projektek TDM kapacitás kutatás Webstatisztikai elemzések TDM Mystery guest projekt koordináció Rendezvényszervezés Előadás készítése és megtartása (TDM fórumon) „Hagyományos” feladatok: Pultos ügyfélszolgálat, kitelepülések Weboldal töltés NETA (itthon.hu) és saját weboldal Hírlevelek, felhívások készítése 2018.12.25.

Adatbázis töltések és frissítések Precíz munkanapló vezetése az elvégzett adatbázis módosításokról Visitvelenceito.hu és itthon.hu 2018.12.25.

Webstat. kutatás 2018.12.25.

Ügyfélszolgálat - Faházas ügyfélszolgálat 2018.12.25.

Gyakornoki napló Gyakornoki megbeszéléseken: - Munkafolyamatok hogy állnak, ki mit csinált az eltelt időszakban (gyakornoki napló) 2018.12.25.

Tapasztalatok Amit a gyakorlatom során kaptam… Önálló munkavégzési lehetőség Felelősségteljes munka (projektfelelősi beosztások) Letisztult és egyértelmű követelmények Sokszínű feladatok Kapcsolatépítés Üzleti kommunikáció fejlődése Szakdolgozat téma 2018.12.25.

Tourinform ügyfélszolgálat látogatottsági adatai 2012. június 21-augugsztus 31. között 2018.12.25.

Érdeklődések alakulása a gárdonyi irodában, havi összehasonlításban június 21-augusztus 31. között A legforgalmasabb hónap július volt. Összes személyes látogató: 736 fő, napi átlag 13 fő. Összes telefonos: 238. Összes e-mailes: 1276 db Az irodában mindösszesen 2250 érdeklődést kezeltünk. 2018.12.25.

Tourinform irodai ügyfélszolgálat Az összes érdeklődés 57%-a, több mint fele e-mailen érkezett. 2018.12.25.

Tourinform Pont látogatottsága az Agardenen Időszak: 2012. július 12. – augusztus 20. Nyitva tartás: csütörtök – szombat 14 - 20 óráig. Ebben az időszakban összesen: 20 nap alatt 417 fő érdeklődő volt, napi átlag 20 fő. A tapasztalatok szerint a leglátogatottabb nap jellemzően a szombat volt. A legforgalmasabb nap július 21 -e szombat volt, ekkor 45-en érdeklődtek. 2018.12.25.

Az ügyfélszolgálat tapasztalatai (1): Az agárdi Tourinform Pontot többen keresték fel, mint a gárdonyi irodát (időarányosan összevetve az adatokat: napi átlag 13 fő vs. 20 fő) A vendégek leginkább : a rendezvények, programok iránt érdeklődnek térképet keresnek a külföldiek a szabadidős programokat keresik 2018.12.25.

Az ügyfélszolgálat tapasztalatai (2) Legjobban a TDM saját kiadványai fogynak A külföldi vendégek jellemzően angol nyelven tájékozódnak Az angol és a német nyelvű kiadványok hiányoznak a kínálatból 2018.12.25.

Gárdonyi TDM Szezonértékelő gyorsteszt Anonim, online kérdőíves kutatás értékelése 33 szolgáltató válaszai alapján Célja a TDM tagok szubjektív tapasztalatainak megismerése. 2012. szeptember 2018.12.25.

Eredmény: A válaszadó szolgáltatók 39 %-ának tapasztalata szerint több vendég érkezett ebben az évben, mint az előzőben. Kevesebb vagy ugyanannyi vendég érkezett a válaszadók 60 %-ához. 2018.12.25.

Kiemelendő, hogy habár a szolgáltatók 39 %-a szerint Eredmény: A válaszadó szolgáltatók jelentős része, 33 %-a szerint nála csökkent a vendégéjszaka szám. 24 %-uknál nőtt, 15 s%-uknál pedig nem változott. Kiemelendő, hogy habár a szolgáltatók 39 %-a szerint nőtt a vendégszám, 33 % mégis úgy nyilatkozott, hogy a vendégéjszaka szám csökkent. (Az anonimitás miatt nem tudjuk, a tesztet kitöltők között hány szállásadó volt.) 2018.12.25.

Eredmény: A legtöbb válaszadó szolgáltatónál nőtt a belföldi vendégek száma de csökkent a külföldi vendégek száma. 2018.12.25.

A forgalom alakulásának okai a megkérdezett szolgáltatók szerint: A forgalom növekedésének és stagnálásának okai: „A kedvező időjárás, a nagy hőség.” „Sikeres marketing tevékenység (szórólap, plakát, partnerek segítségével).” „Összefogás, sajátos arculat.” „Szervezettebb, tudatosabb munka.” „Az emberek jobban megnézik, hogy milyen szolgáltatásért, mennyit költsenek.” „Széchenyi Pihenő Kártya.” „Bővebb programkínálat. Rendezvények.” „Kerékpárutak megépítése, turistautak kitáblázása.” „Vasút korszerűsítése, rövidebb menetidő, kényelmesebb vonatok.” „Elfogadható ár-érték arány.” 2018.12.25.

A forgalom csökkenésének és stagnálásának okai: „Nehéz gazdasági helyzet. Az általános anyagi helyzet csökkenése, pénzhiány, az emberek nem tudják kigazdálkodni a nyaralás költségeit.” „Kevesebb az 1-2 hetes vendég. Az emberek nem engedhetik meg maguknak a több hetes, hosszabb időszakra való utazást.” „Az üdülési csekkről a SZÉP kártyára átállás nehézségei. A SZÉP kártya kevesebb és korlátoltabb lehetőségeket ad.” „Hiányzik a biztonság, a kiszámíthatóság.” „Nincs program az idegen nyelvet beszélők részére.” „A város „koszos és rendezetlen” (-felsorolta, hol.).” „Nincs parkolási lehetőség. A parkolás drága.” „Az éttermekben becsapják az embereket, az étel minősége sem megfelelő.” „Nincsenek szervezett programok, látványosságok amelyek hosszabb időre lekötnék a vendégeket. Rossz időben unatkoznak a vendégek.” „Velence Kapuja projekt elhúzódása. Tópart látványa visszataszító.” „Nincs fejlesztés a vendégforgalom növelése érdekében.” „Nincs rendes szabad strand. Magasak a belépő árak.” „A bevásárlás drága, nincs souvenir üzletsor.” 2018.12.25.

Előadók: Balla Renáta és Németh Orsolya gyakornokok Köszönjük a figyelmet! Előadók: Balla Renáta és Németh Orsolya gyakornokok 2018.12.25.