Kooperatív Képzés - Avaya

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
"Free phone" Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
© 2006 Avaya Inc. All rights reserved. Kommunikáció bárhol, bármikor! Rohály Gábor ügyvezető igazgató.
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
Szakirányválasztás gazdaságinformatikai
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
2005. Operációkutatás Ferenczi Zoltán. Széchenyi István Egyetem Operációkutatás eredete •második világháború alatt alakult ki •különböző szakmájú emberekből.
LOGISZTIKAI OKTATÓK TANÁCSKOZÁSA MISKOLCTAPOLCA 2002 MÁJUS 31 NÉMON ZOLTÁN GAZDASÁGI MINISZTÉRIUM KUTATÁS-FEJLESZTÉSI TÁMOGATÁSOK A SZÉCHENYI TERVBEN.
Mobil hangkommunikációs hálózati ismeretek Projekt- összefoglaló.
Tartós építményekhez stabil alapok TÖBB VEVŐ – TÖBB PÉNZ Hogy holnap is legyen bevétel.
Informatikai megoldások egy kézből
Ballai János NJSZT és ÓBUDAI EGYETEM Konferencia december 13.1.
50 éves a szegedi informatika
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Állásportálok, fejvadász cégek statisztikái szerint a jól kvalifikált controllerek a legjobban fizetett, leginkább keresett gazdasági szakemberek közé.
Bevezetés a VoIP technológiába
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Operációkutatás eredete
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
„ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban” „ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban ” augusztus.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke Mikroelektronika Laboratórium Tájékoztató
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke Mikroelektronika Laboratórium Tájékoztató
Kommunikáció a hálózaton Kommunikáció a hálózaton.
Tantárgyi követelmények Infrastruktúra geoinformatika – AI04 Geoinformatika – AG03 Előadók: Dr. Szabó György egyetemi docens, Wirth Ervin PHd hallgató.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Kommunikáció-technológia specializáció
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
Piramis klaszter rendszer
WINS Windows Internet Name Service. NetBIOS névfeloldás WINS nélkül tréfiokoskamorgó Ki a morgó ? Szórt üzenet Net use t: \\morgó\iratok Windows 2003-nak.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
Vállalkozásmenedzsment I.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
"Free phone" Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke Mikroelektronika Laboratórium Tájékoztató
Líceum a természettudományért TIOP A projekt célja Eszterházy hagyaték: a tudás elérhetőségéhez korszerű feltételek A természettudományos oktatás.
TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban Dobos Zoltánné.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI EGYETEM TÁVKÖZLÉSI ÉS MÉDIAINFORMATIKAI TANSZÉK Építsünk IP telefont! Moldován István
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Innováció-átok vagy lehetőség a felsőoktatásban? Dr. Urbányi Béla Egyetemi tanár.
MISKOLCI EGYETEM. A TUDÁS ÉS KÖZÖSSÉG CAMPUSA Dr. Bányai Tamás DUÁLIS KÉPZÉS Logisztikai mérnöki BSc Gépészmérnöki és Informatikai Kar.
BT bemutatkozás Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Kooperatív délután
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
Samsung Confidential Újdonságok Illés János2013. május 28.
A Lear Corporation a Fortune 500-as listában felsorolt vállalat, amelynél tehetséges alkalmazottak sokszínű csapatai világszínvonalú termékeket terveznek.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Vállalkozói Klub indítása a Szegedi Tudományegyetemen.
EDI alapú számlázás - magyarországi bevezetési lehetőségek
Lear Corporation Magyarország Kft.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Információtechnológiák és tudásbázis az Agrof-MM Leonardo+ projektben M=Mountain; M=Mediterranean
Senior műanyag fröccsöntő gépbeállító
Extreme Networks és az Avaya szituáció.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
Mikroelektronika Laboratórium
A nyílt innováció egyik eszköze: Living Lab?
Tantárgyi követelmények Térinformatika BMEEOFT041
Előadás másolata:

Kooperatív Képzés - Avaya Vass György, Ph.D., vezető mérnök (vass@avaya.com) Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy

Avaya – Néhány szóban Mit: Üzleti kommunikaciós megoldások fejlesztése, megvalósítása és műszaki támogatása. Főbb területeink az IP alapú hang és videó kommunikáció, Contact Center technológia, ezek felhő alapú megvalósítása adathálózati termékeinken. Kinek: 300.000 ügyfél, 160 ország, egymillió lokáció, Fortune 500 ügyfelek 95%-a használ Avaya megoldást. Ki: 10.500 alkalmazott, 9.300 üzleti partnerrel működünk együtt világszerte. Innovativ közösség, 5.419 szabadalommal a 137. helyen állt az amerikai szabadalom tulajdonosok ranglistáján.

Az Avaya MagyarországON ‘90-es évek elejétől jelen vagyunk Magyarországon Kereskedelmi és szolgáltatói részlegek (150 fő) Center of Excellence / Regionális műszaki tudásközpont több, mint 20 éve Budapesten Folyamatosan bővülő műszaki támogató csapat (UC/CC/SMB) A tradícionális hang és videó átvitellel foglakozók átlag Avayanál töltött ideje 8-9 év 250 m2 távközlési laboratórium és géppark – egyedüli Európában.

Partnerségi együttműködés az Óbudai EgyetemMEL – Oktatás ) “IP alapú hang-, és videó kommunikáció„ tantárgy akkreditálása, majd bevezetése 2016/17 tanévtől. Hallgatók megismerkedhetnek a széles körben elterjedt kommunikációs végpontok, központok/alközpontok és kommunikációs rendszerek működésével ismereteiket elmélyíthetik az IP alapú rendszerek alapvető elveivel kapcsolatban, különös tekintettel a hang-, és videó jelátvitelre. A képességet szerezhetnek telefonközpontok konfigurálására, valamint lehetőségük nyílik konkrét teszthívások elvégzésére, kiértékelésére, elemzésére, ezek alapján naprakész szakmai ismereteket szerezhetnek.

Partnerségi együttműködés az Óbudai EgyetemMEL - Demo Labor Avaya Communication Manager Avaya Utility Server 10.3.13.91 System Manager 10.3.13.90 MST L2 Switch Avaya MediaGateway 10.3.13.98 LSP POE Switch DHCP Server Op. 242 NR1 NR2 Digital Phone Analog phone Avaya IP phones

Partnerségi együttműködés az Óbudai EgyetemMEL – Szakdolgozat / Diplomamunka Az IPv4-ről IPv6-ra történő átállás az Avaya IP alapú kommunikációs rendszerein Hálózati kalibráció, QoS (Quality of Service) és audio paraméterek beállítása 96XX Avaya IP telefonokon Felhő alapú architektúrák és távoli munka lehetősége Avaya Aura környezetben SIP telefonok használatával A biztonságos kommunikáció lehetőségeinek vizsgálata Avaya Aura rendszereken Jelenleg 5 hallgató írja szakdolgozatát a kiírt témakörökből az Avaya szakmai irányítása mellett.

Partnerségi együttműködés az Óbudai EgyetemMEL - Kooperatív képzés A kooperatív képzés során elsajátítható képességek és ismeretek: “Soft skillek”: a megszerzett szakmai tudás gyakorlati alkalmazása konkrét nemzetközi vállalati környezetben, az üzleti szemléletmód elsajátítása Ügyfélcentrikus gondolkodásmód (a műszaki megközelítés mellett az ügyfélelégedettség, mint új szempont figyelembevétele, a probléma többféle szempontból való átgondolása. “A komplex megoldáskeresés”). Az ügyfélprobléma precíz műszaki megfogalmazása, műszaki környezetbe történő áthelyezése (hogyan fogalmazza meg az ügyfél, hogyan értelmezzük mi) Többféle, alternatív megoldás keresése, ezek közül az ügyfél igényeinek megfelelő kiválasztása ADM (Avaya Diagnostic Methodology) módszer és lépései A tudásbázis használata és karbantartása

Option 2