Tájékoztató az osztatlan képzésben tanuló Academic 1 vizsgával még nem rendelkező angoltanár szakos hallgató számára 2017. február 13.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
Advertisements

Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülő diákoknak Angol B2 / C1.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
SOP-Online jelentkezés (ERASMUS+ 2014/2015). program/kiutazo-hallgatok/palyazati-felhivas-2/
ETR Tanügy DEXTER Informatikai kft.. ETR Képesítési követelmények Tantervek Oktatási Tevékenység Oktatási folyamat Szervezése, lebonyolítása Erőforrások.
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Számonkérés Vizsga, vizsgaidőszakban szóbeli Témakörök: tematika sorai Megajánlott jegy: órai feladatok teljesítése.
Tájékoztató NGB_ak073 Környezetmenedzsment. Megajánlott jegy 3 hallgatói prezentáció Minden csoport legalább 2 – 3 fős csoportok, Egy „kapcsolattartó”
Tájékoztató NGB_ak072 Vállalati kultúrák. Dr. Szigeti Cecília IG 604 Fogadóóra kedd
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
E gységes T anulmányi R endszer ®. A rendszerhez történő hozzáférés  A felhasználói nevet és a jelszót a Tanulmányi Osztály adja  Az ETR Internetes.
Viszket Anita Fogalomrendszer: ETR 1/11.
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Felnőttképzések a Természettudományi Múzeumban Dr. Vásárhelyi Tamás
László Gyula1 Szakmai gyakorlat Szakdolgozat Záróvizsga Tájékoztató a BA III.-IV. évfolyamnak.
Szilágyi Szilvia1 A szakmai gyakorlat szabályai.
IKT az informatikus könyvtáros képzésben az egri főiskolán Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár.
A tanárképzés szerkezete
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Tájékoztató az Angoltanári MA-ról
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
Felsőoktatási Szakképzés
SOP-Online jelentkezés (ERASMUS+ 2015/2016).
Oktatási és tanulmányi kérdések a Gazdaságtudományi Karon
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
Nyelvészeti módszerek és irányzatok, bibliai és rabbinikus héber BMA-HEBD-111, P/TÖ/HB-1, BBV , BMVD Biró Tamás február 10.: Bevezetés.
Tájékoztató NGB_ak072 Vállalati kultúrák. Dr. Szigeti Cecília IG 604 Fogadóóra szerda
Made by: Pápai Ádám Dobozy Dániel. „Because of our language difficulties we can communicate with foreign nations only using arts" In the course of history,
„EGYÜTTMŰKÖDÉS AZ ÉSZAK- MAGYARORSZÁGI PEDAGÓGUSKÉPZÉS MINŐSÉGI MEGÚJÍTÁSÁÉRT” TÁMOP B.2-13/ K/5 ALMODUL: PEDAGÓGUSKÉPZÉS TELJES VERTIKUMÁT.
Európa regionális társadalomföldrajza I. Bottlik Zsolt, Szabó Pál
Az üzleti az valóban üzleti? Teaching Business English ELC, Brighton, Egyesült Királyság A projektet az Európai Unió támogatta. A bemutatóban megjelentek.
Készítette: Kukovecz Viktória, Lanszki Donát.  Elsősorban tanítós, de óvodapedagógus kurzusok is vannak.  Finnish System of Education, Global Education,
Tájékoztató a 2016/17. tanév 1. félévétől a IV. éven életbe lépő új struktúrájú órarendről Rózsahegyi Rita Szeged, SZTE ÁOK Tanulmányi Osztály.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
2015. október 21. Szakmai gyakorlat. Bemutatkozás Hargitai Ildikó szervezetei kapcsolatok vezetője, Törzskar: kari szervezésű helyek felkutatása Németh.
SZAKMAI GYAKORLAT Levelező tagozatos hallgatóknak SZEDMÁKNÉ DR. LAJTAI VIRÁG.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
Euroexam vizsgák Reading és Listening részeihez – 2017
Hasznos tudnivalók a 2017-ben felvett elsőéveseknek
A projektet az Európai Bizottság támogatta
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
International Olympiad in Informatics
Biró Tamás A zsidóság nyelvei Biró Tamás március.
Hasznos tudnivalók a 2016-ban felvett elsőéveseknek
Tájékoztató az osztatlan képzésben tanuló Academic 1 vizsgával rendelkező angoltanár szakos hallgató számára február 13.
BETEKINTÉS AZ EURYDICE HÁLÓZAT
GÉIK, Műszaki Mechanikai Intézet
Equality and solidarity in school practice
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
Hasznos tudnivalók a 2018-ban felvett elsőéveseknek
Az interdiszciplináris oktatás felé
DISZCIPLINÁRIS AMERIKANISZTIKA MESTERKÉPZÉS
Az interdiszciplináris oktatás felé
Szakosodási tájékoztató harmadéves osztatlan angoltanár-szakos hallgatók számára november.
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
NGB_ak072 Vállalati kultúrák
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
APA bibliográfiai stílus, bibliográfiakészítés
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Vasas Lívia Dart Europe European Portal for the discovery of Electronic Theses and Dissertations (ETDs), and they participate in advocacy.
Előadás másolata:

Tájékoztató az osztatlan képzésben tanuló Academic 1 vizsgával még nem rendelkező angoltanár szakos hallgató számára 2017. február 13.

Az Academic 1 vizsgával még nem rendelkező hallgatók számára Témák: Kurzuslisták félévenkénti bontásban, előfeltételek Progress report (febr. 20.) Nurturing excellence Mentorálás AE1 vizsga AE1 után teljesítendő tantárgyak (Language class for Teachers – grammar komponens)

Kurzuslisták félévenkénti bontásban, előfeltételek TO-ANGT103 Introduction to Literature and Culture 1, ea. TO-ANGT105 Introduction to English Learning and Teaching, ea. TO-ANGT201 English Foundation 1, szem. !!! TO-ANGT301 Use of English 1, szem. TO-ANGT302 Academic Study Skills, szem.

Kurzuslisták félévenkénti bontásban, előfeltételek TO-ANGT103 Introduction to Literature and Culture 2, szem. TO-ANGT202 English Foundation 2, szem. <<TO-ANGT201 TO-ANGT303 Writing Skills, szem. TO-ANGT304 Use of English 2, szem.

Kurzuslisták félévenkénti bontásban, előfeltételek TO-ANGT101 Introduction to British and American Studies: History and Culture for Teachers, ea. TO-ANGT104 Introduction to Linguistics, ea. TO-ANGT106 Introduction to Applied Linguistics, ea. TO-ANGT305 Reading Skills, szem. TO-ANGT306 Communication Skills, szem.

Kurzuslisták félévenkénti bontásban, előfeltételek 3. félév végén: Academic English 1 vizsga ELŐFELTÉTELEI: Foundation 1 és 2 Use of English 1 és 2 Academic Study Skills Writing Skills Reading Skills Communication Skills

3. félév végén: Academic English 1 vizsga FONTOS: Vegyék fel kurzusként az ETR-ben (miután felvették az előfeltételt és a tanár konfirmálta) Készüljenek rá ÖNÁLLÓAN is Ne tologassák a vizsgát, mert fontos előfeltétel, ld. köv. dia Akadálymentes órarend: csak azok számára tudjuk garantálni, akik a megfelelő ütemben haladnak.

Kurzuslisták félévenkénti bontásban, előfeltételek TO-ANGT502 Literature Survey Course 1 (English), ea. TO-ANGT701 Second Language Acquisition, ea. TO-ANGT702 Structure of English: Morphology and Syntax, ea. TO-ANGT705 Basics of Teaching English as a Foreign Language, ea. TO-ANGT802 Language Class, szem. <<TO-ANGT401 Integrated Skills

Kurzuslisták félévenkénti bontásban, előfeltételek TO-ANGT503 Literature Survey Course 2 (American), ea. TO-ANGT601 Culture Survey Course, ea. TO-ANGT704 Linguistics Survey Course, ea. TO-ANGT801 Academic Composition, szem. <<TO- ANGT401 TO-ANGT803 Language Class for Teachers 1, szem. <<TO-ANGT401 !!! TO-ANGTM01 English Language Teaching Methodology 1: Theories and Principles, szem. <<TO-ANGT401 !!!

Kurzuslisták félévenkénti bontásban, előfeltételek TO-ANGT501 Literature Seminar, szem.; <<TO-ANGT401 TO-ANGT602 History Survey Course, ea. TO-ANGT603 Culture/History Seminar, szem.; <<TO- ANGT401 TO-ANGT703 Linguistics Course Seminar, szem.; <<TO- ANGT401 TO-ANGT804 Language Class for Teachers 2, szem.; <<TO- ANGT401 TO-ANGTM02 English Language Teaching Methodology 2: Skills and Practices, szem.; <<TO-ANGT401

Any course 6. félév végéig teljesítendő: TO-ANGTSZV01 Szabadon választható tárgyak/Any Course Lecture, Előadás VAGY TO-ANGTSZV02 Szabadon választható tárgyak/Any Course Seminar, Szeminárium

Nurturing Excellence Nem kötelező kurzus: TO-ANGT90 Nurturing Excellence, Konzultációs gyakorlat, Aláírás Lehetőségek: mentorálás (mint résztvevő „mentorált” és/vagy mint mentor) auditálás „activity point”-ok gyűjtése

Kérések: Progress report – határidő: február 20. Évfolyamfelelős – a kommunikáció megkönnyítésének érdekében - határidő: február 20. Language Class for Teachers – grammar component (NEM vizsga, NEM szigorlat)